kapusciany Maklowicz

1. Data: 2002-10-13 09:55:00

Temat: kapusciany Maklowicz
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogladaliscie?
najbardziej spodobalo mi sie kapusciano - zmieniaczane purre
kaska

1. Data: 2002-10-13 10:47:27

Temat: Re: kapusciany Maklowicz
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

KaskA <k...@t...pl> w <news:aobg33$v6k$1@szmaragd.futuro.pl>
napisał(a):

> ogladaliscie?

Powtórka.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2002-10-13 11:06:43

Temat: Odp: kapusciany Maklowicz
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj.... nie ogladam za czesto dlatego...
kaska

1. Data: 2002-10-13 13:57:57

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jest gdzies w sieci zapis jego przepisów?
AnnaBlue, bardzo rzadko ogladająca telewizję

1. Data: 2002-10-13 19:32:23

Od: "Norek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a jest gdzies w sieci zapis jego przepisów?
> AnnaBlue, bardzo rzadko ogladająca telewizję

Witam bom nowy i witam w ogóle
Pierwszy link, choć akurat nie o kapuście tylko o karpiach, ale za to
Makłowicza
http://choinka.interia.pl/id/swieta/makpoleca/www/li
sta

Pozdrawiam
Norek

1. Data: 2002-10-14 09:21:45

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaskA wrote:

> ogladaliscie?
> najbardziej spodobalo mi sie kapusciano - zmieniaczane purre

Stampot czyli...
W oryginalnym wydaniu wyjatkowa beznadzieja, tak zreszta, jak cala tzw.
kuchnia holenderska. :(
Ale stampot robiony u nas, z naszych produktow, z polskich pyr,
porzadnie ukiszonej kapusty, z odrobina boczku jeszcze, cebulka, tak pod
polski smak - mniam, mniam...

Co do samego programu - zaczeli juz pare tygodni temu puszczac powtorki.
:(

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
---

1. Data: 2002-10-14 12:37:53

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapusciany, czy nie kapusciany, ale umie zachecic do gotowania. Tak swoja
droga, to zeberka duszone w kapuscie brzmia nieco lepiej od purre.

beny76 - szklarska poreba
b...@w...pl

----

1. Data: 2002-10-14 18:16:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam bom nowy i witam w ogóle
> Pierwszy link, choć akurat nie o kapuście tylko o karpiach, ale za to
> [...]

O kurcze jak to przeczytałem tam to mi szczęka opadła:
"Specjalnie z tej okazji zaprosiliśmy "pierwszego kuchmistrza
Rzeczypospolitej", by podzielił się z Wami tajnikami swej sztuki
kulinarnej."
Nie powiem, lubię Go ale pierwszy?
Widać, że nie bywa na tej grupie. Dlaczego?
Dlatego dlaczego brak i innych.
I dlaczego nie mają własnych stron internetowych?
Nie doceniają większości?
Narzucają swój styl? Wątpię! To raczej stacje TV nam dyktują warunki.
Jak np. TVN z beznadziejnym kucharzem, nawet go nie nazwę, bo mi go żal.
A sam program? Szkoda gadać, nawet to "beztalencie" było lepsze.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

Co zrobić ze świeżego łososia ?