jaka kolacja dla rodziców?

1. Data: 2002-10-12 20:43:33

Temat: jaka kolacja dla rodziców?
Od: "Mariusz Pachoł" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pracę domową z informatyki mam zadane na grupie dyskusyjnej znależć
ciekawy przepis na kolację dla rodziców.Myślę że się przyda.
Dzięki

1. Data: 2002-10-12 20:46:05

Temat: Re: jaka kolacja dla rodziców?
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Pachoł" wrote:

> Na pracę domową z informatyki mam zadane na grupie dyskusyjnej znależć
> ciekawy przepis na kolację dla rodziców.Myślę że się przyda.
> Dzięki

Powiedz Panu/Pani, ze na grupie kazali Ci poszukac w archiwum grupy :)
--

Lia

1. Data: 2002-10-12 22:15:10

Od: "Mariusz Pachoł" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jak sie szuka w archiwum?

1. Data: 2002-10-12 22:17:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Pachoł" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> ale jak sie szuka w archiwum?

Hmm... można przeszukiwać, po słowach kluczowych w treści wiadomości bądź w
temacie, po autorze posta, po id wiadomości...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-13 09:45:01

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Pachoł" wrote:

> ale jak sie szuka w archiwum?

wchodzisz w google, zakładka grupy dyskusyjne, zaawansowane szukanie, w
odpowiedniej rubryce wpisujesz: pl.rec.kuchnia, a potem jakies słowo
kluczowe np. kolacja.

I w ramach nauki poczytaj:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

oraz:
1. odpowiadaj POD postem
2. wycinaj niepotrzebne cytaty i sygnaturki przedpiśców.

--

Lia

1. Data: 2002-10-13 10:03:32

Od: "Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj:

groups.google.com
niusy.onet.pl

i jeszce na www.google.com poszukaj słowa netykieta !

BTW: pan z informatyki nie nauczył przeszukiwać archiwów?

Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

1. Data: 2002-10-13 23:58:30

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Pachoł" wrote:

> Na pracę domową z informatyki mam zadane na grupie dyskusyjnej znależć
> ciekawy przepis na kolację dla rodziców.Myślę że się przyda.
> Dzięki

I podaj nam adres Pana/Pani z informatyki - my mu przeslemy
podziekowanie za zainteresowanie sie nasza grupa.
MB

1. Data: 2002-10-16 08:08:30

Od: "Ewelinka Zięba" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adres pani od informatyki to z...@p...onet.pl
Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> I podaj nam adres Pana/Pani z informatyki - my mu przeslemy
> podziekowanie za zainteresowanie sie nasza grupa.
> MB

Owoce w chorobie
creme brule
makaron do lazzani
prosze, niech mnie ktos oświeci jaki błąd popełniłam...
weki z pomidorów i papryki