przpeisy na nalewki wina likiery?

1. Data: 2002-10-12 22:18:47

Temat: przpeisy na nalewki wina likiery?
Od: "Sebastian" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy posiada ktos moze jakis maly zbiorek przepisow na napoje alkoholowe?
Jesli tak to prosilbym o podeslanie... mam rowniez pare przisow wiec moge
sie podzielic... w tym jeden wyprobowany na .. malibu i poweim szczerze, ze
calkiem calkiem...

Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2002-10-13 09:39:59

Temat: Re: przpeisy na nalewki wina likiery?
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian" <s...@p...fm> wrote:

> [...]
>sie podzielic... w tym jeden wyprobowany na .. malibu i poweim szczerze, ze

http://www.kuchnia.com.pl/DiD/nalewki.html
http://kuchnia.gery.pl/k25.php
http://www.polonia.org/nalewki_staropolskie.htm
http://www.proszynski.pl/czasopisma/lubiegotowac/200
2/09/01.html
http://www.kuchnia.3miasto.pl/6410.htm
http://www.polishnews.com/fulltext/chef/2001/chef67_
1.shtml

.a teraz poprosze dla Wszystkich Malibu..........:)

AgataW.

1. Data: 2002-10-13 10:48:26

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian <s...@p...fm> w
<news:aoa779$jtk$1@sunsite.icm.edu.pl> napisał(a):

> Czy posiada ktos moze jakis maly zbiorek przepisow na napoje
> alkoholowe? Jesli tak to prosilbym o podeslanie...

Kiedyś krążył chyba na tej grupie spory zbiorek w MS Word .doc.
Jak chcesz, to gdzieś go mam i mogę wrzucić na skrzynkę.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2002-10-14 08:02:22

Od: "Sebastian" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości
> Sebastian <s...@p...fm> w

> Kiedyś krążył chyba na tej grupie spory zbiorek w MS Word .doc.
> Jak chcesz, to gdzieś go mam i mogę wrzucić na skrzynkę.

Super jesli bys mogl...

uff myslalem, ze juz nie znajde:-)

Malibu domowym sposobem:

1 litr mleka 3,2%
2 szklanki cukru
podwojna porcja cukru waniliowego (sa takie firmy GELWE)
250g wiorkow kokosowych
1 szklanka spirytusu

Cukier wsypac do mleka i gotowac przez 10 minut - utrzymywac lekkie wrzenie
(ciagle intensywnie
mieszac)
Zestawic z ognia, dodac cukier waniliowy i wiorki - gotowac calosc przez 5
minut (nie zapominac
o intensywnym mieszaniu)
Calosc wystudzic (mieszajac). Kiedy bedzie juz zimne (musi byc zimne!)
dodawac po trochu
spirytus (mieszac, co by sie nie zwazylo) - odcedzic.
Podawac w temperaturze pokojowej

1. Data: 2002-10-14 08:02:40

Od: "Sebastian" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> http://www.polishnews.com/fulltext/chef/2001/chef67_
1.shtml

> .a teraz poprosze dla Wszystkich Malibu..........:)
dziki przepisik nizej...

^^GRY^^PROGRAMY^^FILMY^^
jaka kolacja dla rodziców?
Owoce w chorobie