Gęsie pipki

51. Data: 2017-11-19 11:39:31

Temat: Re: Gęsie pipki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Dokładniej to żydzi zamieszkali w Dzielnicy Północnej (to taka nazwa
> Żydowska) w Warszawie.

A jeszcze dokładniej - w całej Polsce, prowadząc wszędzie sklepy, karczmy i
inne drobniejsze geszefty.
Do czasów zaborów włącznie szczególnie Kielce i ich okolice oraz ogólnie
Kielecczyzna (Bodzentyn i inne pomniejsze) były wręcz opanowane przez
ludność żydowską. Pisał o tym m.in. Żeromski.

--
XL

52. Data: 2017-11-19 13:20:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 11:17, stefan pisze:

> Na Kazimierzu ZAWSZE jest to faszerowana szyja (skóra) z gęsi

Aha :-)

--
animka

53. Data: 2017-11-19 13:23:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 04:46, Marcin Debowski pisze:
> Mi się np. podoba jak na wszystkie przytyczki spokojnie reagujesz. To
> zdecydowanie ważniejszy niż żeby czegoś nie palnąć.

Palnęłam nie raz, ale każdy ma swoje wady i zalety.

--
animka

54. Data: 2017-11-19 16:46:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-11-19 11:17, obywatel stefan uprzejmie donosi:

A śmieszniś na to: niemożliwe.

55. Data: 2017-11-19 17:42:47

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 16:46 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2017-11-19 11:17, obywatel stefan uprzejmie donosi:

> A śmieszniś na to: niemożliwe.

Biedny ty kurczak jesteś, aż żal...

http://www.smakowekubki.com/przepis/gesi-pipek

Ja nie wnikam, kto na ciebie woła "tato".

--
Trefniś

56. Data: 2017-11-19 20:10:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan pisze:
> Na Kazimierzu ZAWSZE jest to faszerowana szyja (skóra) z gęsi

Mogłby ktoś jednak zmienić temat z pipek (tfu!) na gęsie szyjki, prawda?

Ze strony podanej przez Trefnisia:
Etymologia słowa pipek w języku jidysz oznacza rurkę, co jednoznacznie
sugeruje,
że nazwa pipek oznacza szyję.

--
animka

57. Data: 2017-11-19 20:45:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Etymologia słowa pipek w języku jidysz oznacza rurkę, co jednoznacznie
> sugeruje, że nazwa pipek oznacza szyję.

Nie-krakusów niezmiennie intryguje (lub wręcz oburza) nazwa rastauracji
"Pod Złotą Pipą" na Floriańskiej. A tu chodzi o ten kranik do nalewania
piwa.

--
Jarek

58. Data: 2017-11-19 21:00:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie-krakusów niezmiennie intryguje (lub wręcz oburza) nazwa rastauracji
> "Pod Złotą Pipą" na Floriańskiej. A tu chodzi o ten kranik do nalewania
> piwa.

Mnie nie ,,intryguje", więc nie wyrokuj w moim imieniu.

--
XL

59. Data: 2017-11-19 21:15:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie-krakusów niezmiennie intryguje (lub wręcz oburza) nazwa rastauracji
> "Pod Złotą Pipą" na Floriańskiej. A tu chodzi o ten kranik do nalewania
> piwa.

Uśmiałam się. Jakie to wszystko "porąbane" :-(

--
animka

Żenująca tv-reklama Intermarche.
---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki