Gliniane doniczki

31. Data: 2005-02-23 19:31:58

Temat: Re: Gliniane doniczki
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 20:22:46 +0100, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

>Popatrz Magdo na targu, u mnie mozna kupić całkiem spore osłonki wiklinowe
>po 10-20 zł. Też calkiem łądne, może nie aż tak trwałe, ale cena wygórowana
>nie jest.

Podobne do tego?
http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=DSCN4121
bo ja takie szukam i nijak znalećc nie mogę...
--
Guru

32. Data: 2005-02-23 19:40:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, klucz jest cięższy, a mowa była o _bardzo_ dużych roślinach :-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

A mój młotek jeszcze cięższy !!!
;-)))

Serdecznie szczególnie Basię
Miłka

33. Data: 2005-02-23 19:54:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Feb 2005 20:31:58 +0100, Guru napisał(a):

> Podobne do tego?
> http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=DSCN4121
> bo ja takie szukam i nijak znalećc nie mogę...

To na zdjeciu wygląda mi na jakąś azjatkę, ja pisałam o rodzimej produkcji.
Na Kleparz się wybierz wprawdzie tam trochę drożej, ale miej serce góral
też człowiek i na butelczynę zarobić musi;)

Pozdrawiam
Marta

34. Data: 2005-02-23 21:37:39

Temat: Re: Gliniane doniczki - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

| A mój młotek jeszcze cięższy !!!
| ;-)))
|
| Serdecznie szczególnie Basię

Hm, czy mam się bać? Rzut tomahawkiem to teoretycznie bardziej Michałowa
dziedzina, ale kto wie, do czego Kieleckie zdolne jest? :-))))))))

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2005-02-24 19:58:46

Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja za to zamierzam zakupić sobie doniczkę glinianą za 2 zł iepomalowaną i
użyć własne zdolności artystyczne i ary olejne i przygotować na dracenę
"bambysa "
Tyrek-Ogrodnik

co robie źle - złotolin japoński
rozmnażanie forsycji