Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.

11. Data: 2013-04-12 13:30:27

Temat: Re: Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 05:50:15 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> W Polsce kobiety wyglądają na mądre bo nie rodzą nawet jak głupota
> kościoła chce je do tego zmusić. Po wiochach rodzą bezczelnie z
> głupoty i nikt nie wie co ma z tym czymś wogóle zrobić.

Spadłam z krzesełka :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

12. Data: 2013-04-12 19:59:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Spadłam z krzesełka :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ponoć najbezczelniej rodzą Polki w Londynie. To ci dopiero wiocha:-))

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

13. Data: 2013-04-12 20:22:20

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 15:26:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
tyle ze w nieco innym wymiarze) -by uchronic nasz gatunek przed wymarciem. ;)

ona podlegla mezowi podobnie jak obywatele podporządkowuja sie poleceniom osoby
sprawujacej wladze

> A nowsze autorytety jakieś znasz?
>
> http://www.katolik.pl/jan-pawel-ii-o-geniuszu-kobiet
y,1660,416,cz.html

> :->
>

> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

mam kilka autorytetow, zaden nie wywodzi sie z kregow katolicyzmu.

Bigamia polega na tym ze ma się o jedna zone za duzo. Monogamia tez.
Oscar Wilde

14. Data: 2013-04-12 21:18:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 21:59, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:x8an9suvclqj$.6ncc1uac4iap$.dlg@40tud
e.net...

> [...]
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

No bo tam nikt je do rodzenia nie zmusza, wbrew środkom potrzebnym do
życia, których nie ma. Czyli jednak rodzą tam gdzie się da wychować ,a
nie niepoczytalnie, jak chce kościół pastuchów niedorozwiniętych.

15. Data: 2013-04-13 12:03:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 21:59:50 +0200, Chiron napisał(a):

> Ponoć najbezczelniej rodzą Polki w Londynie. To ci dopiero wiocha:-))

Londyn?? Londyn?? - nie ma takiej miejscowości - jest Londek Zdruj :-DDD

16. Data: 2013-04-13 12:04:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 13:22:20 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> mam kilka autorytetow, zaden nie wywodzi sie z kregow katolicyzmu.

Spokojnie, wyewoluujesz jeszcze...

17. Data: 2013-04-13 12:34:56

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 14:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Spokojnie, wyewoluujesz jeszcze...
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Do patologii , to raczej regresja

18. Data: 2013-04-13 12:46:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:04:56 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Spokojnie, wyewoluujesz jeszcze...
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

musialbym zidiociec na skutek niespodziewanej a rozleglej demencji starczej. mam
cicha nadzieje ze szybciej pozegnam sie z tym lez padolem, i los oszczedzi mi takiego
kompletnego skretynienia. jak sie inaczej nie da to sam przyspiesze to odejscie w
chwili godnej.

PS.snilo mi sie, ze chcę zamknac oczy... ale w tym snie nie bylo powiek. d.maslowska

19. Data: 2013-04-13 12:50:44

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 kwietnia 2013 14:03:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Londyn?? Londyn?? - nie ma takiej miejscowości - jest Londek Zdruj :-DDD
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Nie ma rozy bez milosci.
Daj mi teen kwiaaat.
Nie ma rozy bez zazdrosci,
Daj mi ten czerwony kwiat.
Oles.
jubidubidu

20. Data: 2013-04-13 19:38:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 05:46:19 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
chwili godnej.

> PS.snilo mi sie, ze chcę zamknac oczy... ale w tym snie nie bylo powiek.

"Świat bez Boga stracił czubek, środek: zdeformował się. A ludzie zatracili
poczucie proporcji, poczucie tego, co jest ważne (...). W tej potężnej
maszynerii, jaką jest ludzki umysł i dusza, mielą się jakieś śmieci,
papierki, bzdury" - mówi Masłowska.

TVP Kultura puscila dzis "Ucieczke z kina Wolnosc"
przeglad prasy
Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.