Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.

21. Data: 2013-04-13 19:52:08

Temat: Re: Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 21:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
cicha nadzieje ze szybciej pozegnam sie z tym lez padolem, i los oszczedzi mi takiego
kompletnego skretynienia. jak sie inaczej nie da to sam przyspiesze to odejscie w
chwili godnej.

d.maslowska

> "Świat bez Boga stracił czubek, środek: zdeformował się. A ludzie zatracili
> poczucie proporcji, poczucie tego, co jest ważne (...). W tej potężnej
> maszynerii, jaką jest ludzki umysł i dusza, mielą się jakieś śmieci,
> papierki, bzdury" - mówi Masłowska.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

W Holandii ludzie najszczęśliwsi/badania robili/czyli tam gdzie
wszystko dla katola piekielne, a w Polsce najnieszczęśliwsi . A od
kiedy katolicka tępota, który wszystkich nienawidzi i ludzie deptani
przez tępote katolicką mają być szczęśliwi.

22. Data: 2013-04-13 19:53:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 12:52:08 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> kiedy katolicka tępota, który wszystkich nienawidzi i ludzie deptani
> przez tępote katolicką mają być szczęśliwi.

Moje badania wykazują co innego 3333-]

23. Data: 2013-04-13 20:01:08

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 21:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Moje badania wykazują co innego 3333-]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Ta wiem jak za komuny, tu podobno wolność, w złej europie zniewolenie,
bo dupsko partyjniakom uciekało od rzeczywistości .

24. Data: 2013-04-13 20:09:31

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 22:01, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Ta wiem jak za komuny, tu podobno wolność, w złej europie zniewolenie,
> bo dupsko partyjniakom uciekało od rzeczywistości .

Na zlecenie Komisji Europejskiej co roku powstaje badanie, którego
celem jest kontrola nastrojów społecznych i zadowolenia z prowadzonego
życia. Pod lupę branych jest wszystkich 27 krajów członkowskich UE.
Przebadano prawie 27 tys. osób. Najszczęśliwszymi Europejczykami są
obywatele Europy Północnej, gdzie poziom życia jest stosunkowo wysoki,
a najmniej zadowoleni ci z państw dotkniętych przez kryzys. Spośród
wszystkich narodów w Europie, nastrój społeczny najbardziej pogorszył
się Polakom.

Generalny wniosek z badania jest taki, że Europejczycy są zadowoleni
ze swojego życia. 76 proc. ocenia je pozytywnie, a tylko 20 proc.
negatywnie. Entuzjastów jest wprawdzie o 5 proc. mniej niż rok temu
(eksperci są zdania, że to przez kryzys), ale to i tak niezły wynik.

Pierwsza dziesiątka najszczęśliwszych krajów Europy wygląda
następująco:

1. Szwecja / 98 proc. zadowolonych obywateli

2. Dania / 98 proc.

3. Holandia / 95 proc.

4. Luksemburg / 95 proc.

5. Finlandia / 94 proc.

6. Belgia / 90 proc.

7. Wielka Brytania / 89 proc.

8. Niemcy / 88 proc.

9. Irlandia / 88 proc.

10. Austria / 86 proc.
EM

25. Data: 2013-04-13 21:16:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 13:09:31 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Pierwsza dziesiątka najszczęśliwszych krajów Europy wygląda
> następująco:
>
> 1. Szwecja / 98 proc. zadowolonych obywateli
>
> 2. Dania / 98 proc.
>
> 3. Holandia / 95 proc.
>
> 4. Luksemburg / 95 proc.
>
> 5. Finlandia / 94 proc.
>
> 6. Belgia / 90 proc.
>
> 7. Wielka Brytania / 89 proc.
>
> 8. Niemcy / 88 proc.
>
> 9. Irlandia / 88 proc.
>
> 10. Austria / 86 proc.

Globciu, w komunizmie taka dziesiątka wyglądała zupełnie inaczej - na
pierwszym miejscu zawsze był ZSRR... itd. Więc wiesz, co sobie możesz
zrobić z tego rodzaju "badaniami"?
3333-D

26. Data: 2013-04-13 21:59:29

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 23:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>  3333-D
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

W komuniźmie rzeczywiście ZSRR, a w katolicyźmie kościół oczywiście.

27. Data: 2013-04-13 22:44:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Apr 2013 14:59:29 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> W komuniźmie rzeczywiście ZSRR, a w katolicyźmie kościół oczywiście.

Globciu, a na Melmac?
3333-D

28. Data: 2013-04-13 23:14:19

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 00:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globciu, a na Melmac?
> 3333-D
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No Alfy-kosmici powstają w szczęśliwych krajach, tu taki Alf byłby żyd.

TVP Kultura puscila dzis "Ucieczke z kina Wolnosc"
przeglad prasy
Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.