Gnocchi gdzie kupic

1. Data: 2003-04-30 12:43:31

Temat: Gnocchi gdzie kupic
Od: "Dzik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tak jak w temacie, mozna gdzies dostac w Warszawie.

Pozdro

Piotrek

1. Data: 2003-04-30 12:51:15

Temat: Re: Gnocchi gdzie kupic
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Tak jak w temacie, mozna gdzies dostac w Warszawie.

pewnie w kazdym supermarkecie a na pewno w kerfurze na Targowku, na pewno
widzialam tez na bazarku przy Filareckiej i delikatesach przy pl. Wilsona.

mag.

1. Data: 2003-04-30 17:48:43

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@u...amigo.pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w temacie, mozna gdzies dostac w Warszawie.

Przepraszam. W tym gronie specjalistycznym to za pewne niefortunne pytanie.
Ale moja ciekawosc i rzadza wiedzy jest silniejsza. Co to gnocchi? To tez
jakies placki (skojarzenie z postem o mace)?

Seki | Hope | Tristan

1. Data: 2003-04-30 17:53:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24310,739593.html

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-30 18:02:40

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@u...amigo.pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24310,739593.html

Dzieki Lia. Poznaniaki widze wszedzie.

Seki | Hope | Tristan

1. Data: 2003-04-30 18:28:59

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

O matko! Wczoraj sie ojadlem gnocchi w Szpulce, w Warszawie. Z pesto i
suszonymi pomidorami. Parmezanu tez nie zalowali.
Efekt byl taki, za sniadanie zjadlem w poludnie, bo na tyle i starczylo.

Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2003-04-30 19:59:46

Od: "galapaga" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wczoraj widzialam przerozne (przecenione) w Tesco na Kabatach

Aga

"

1. Data: 2003-05-05 11:40:30

Od: "Dzik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"galapaga" <g...@b...pl> wrote in message
> A ja wczoraj widzialam przerozne (przecenione) w Tesco na Kabatach

Dzieki za info. Pojade popatrzec.

Pozdro

Piotrek

RE: Potrawy na chandr