Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...

1. Data: 2001-11-14 12:24:48

Temat: Re: Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> masz na mysli zwykla pekinska?
> agi

Nie znam nic pod nazwa pekinska. Waldek jak to nazwac - spitskool?
Krysia ty juz raz pisalas, ze to taka wiecznie mloda kapusta, kurcze, no nie
wiem jak inaczej nazwac ))

**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-14 12:56:46

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam nic pod nazwa pekinska. Waldek jak to nazwac - spitskool?
> Krysia ty juz raz pisalas, ze to taka wiecznie mloda kapusta, kurcze, no nie
> wiem jak inaczej nazwac ))

o ile mnie sclerosis nie nawala, to jest to odmiana normalnej kapusty
włoskiej, która sobie rośnie raz jako kula, a raz jako "szyszka".

Waldek

1. Data: 2001-11-14 12:57:49

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> o ile mnie sclerosis nie nawala, to jest to odmiana normalnej kapusty
> włoskiej, która sobie rośnie raz jako kula, a raz jako "szyszka".

oki popytam w zieleniaku- widze, ze musze sie troche podszkolic w
odmianach kapusty :))
pzdr
agi

Co na obiadek???
dynia
Szpinakowianie - odezwijcie się!
nalewka - jak uratowac
Przepis na przesmaczniasty makaron z brokulami