Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...

1. Data: 2001-11-14 10:46:06

Temat: Re: Kotlety z miesa i ryzu ( bylo: Re: Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
news:9sthhh$igr$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
> :
> : Znam lepsze. )
>
> Tylko nie mow, ze szydelkowanie lub haftowanie!! bbrrrrrrrrrrrrrrr ;o))
>
> A jak juz piszemy na temat zabaw kulinarnych, to z nadzienia golabkowego
> wychodza bardzo smaczne kotlety mielone.
> Obtoczone w panierce, smazone na rozgrzanym tluszczu calkiem w smaku
> przypominaja golabki odgrzewane na patelni, z mala roznica. Nie paletaja
sie
> lisce kapusty ;o)
> pozdr. Wilma
> PS. Czy podac przepis (tzn. skladniki, miary, wagi?)

Fachowcy robią na oko! :-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-14 10:49:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...@n...onet.pl pisze...

A tak ze trzy razy po 6 minut, bo miałam wrażenie, że wystarczy... a potem
znowu...
I zdjęłam pierwsze liście i byłą surowa dalej i znowu grzałam jakieś 12
minut... Ale teraz mam resztę kapusty ugotowanej do środka...
Bo tej reszty do gara z gołąbkami nie dorzuciłam...
Będę robiła bigosik taki mieszany pół na pół świeża i kiszona kapusta...
Akurat na piątek się ugotuje...

1. Data: 2001-11-14 11:39:13

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> No i zachęcona przez Wilmę zabrałam się do roboty...[...]

moja mama tez golabki w mikrofali robi. kapuste to juz od dawna "wyparza" w
mikrofali. ale niedawno postanowila rowniez same golabki w niej ugotowac.
naprawde pycha!
kiedys mama robila z bialej kapusty, ostatnio przezuciala sie na wloska.
a , i jeszcze jedno: gotujac golabki trzeba je jakos przykryc zeby nie
wyschly. moze jest jakies naczynie odpowiednie, ale moja mama przykrywa
wszystkei golabki lisciem, a pozniej jeszcze folia, ktora z kolei widelcem
w paru miejscach dziurkuje. lisc jest pozniej do wyrzucenia. za to golabki
klasa!

smacznego
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-14 11:59:07

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> [...]
> Obtoczone w panierce, smazone na rozgrzanym tluszczu calkiem w smaku
> przypominaja golabki odgrzewane na patelni, z mala roznica. Nie paletaja sie

Kiedy mnie najbardziej smakuje ta kapustka- uwielbiam ja :))) Nie-
golabki musza byc z kapusta- nadzienie i sosy moga sie zmieniac- kapusta
MUSI byc :)))
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-14 11:59:53

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:

> Ciagle nie wiem czy wy macie dostep do spiczastej kapusty, al

masz na mysli zwykla pekinska?
agi

1. Data: 2001-11-14 12:05:35

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9sti1v$a3i$1@news.onet.pl...
(ciach)
: > PS. Czy podac przepis (tzn. skladniki, miary, wagi?)
:
: Fachowcy robią na oko! :-)))

Mam nadzieje, ze MB tego nie czyta ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-14 12:08:16

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

U mnie w domu jest tak, ze gdy gotuje golabki to mojemu lubemu daje takie
duzo-lisciaste, i malo nadzienia, a sobie wybieram mocno napakowane, a kapusta z
nich laduje w smietniku. Wiem, wiem, ze kapustka jest zdrowa ...... no coz ...
kiedy ja z warzyw to najchetniej szynke bym jadla ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-14 12:08:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:9sti1v$a3i$1@news.onet.pl...
> (ciach)
> : > PS. Czy podac przepis (tzn. skladniki, miary, wagi?)

A co?

1. Data: 2001-11-14 12:10:29

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:

> U mnie w domu jest tak, ze gdy gotuje golabki to mojemu lubemu daje takie
> duzo-lisciaste, i malo nadzienia, a sobie wybieram mocno napakowane, a kapusta z
> nich laduje w smietniku.

Blad- tez oddawaj lubemu :)))

> Wiem, wiem, ze kapustka jest zdrowa ...... no coz ...
> kiedy ja z warzyw to najchetniej szynke bym jadla ;o))

przede wszystkim jest pyszna :))
oki oki wiem- o gustach sie nie dyskutuje . Ja sie tylko chcialam
podroczyc :))))))
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-14 12:11:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w paru miejscach dziurkuje. lisc jest pozniej do wyrzucenia. za to golabki

Ja sobie kupiłam folię do mikrofalówki taką dziurkowaną... i moje były nią
przykryte...
A z czym te gołąbki? Przecież mięśka nie jadasz?
Jaki farsz?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Co na obiadek???
dynia
Szpinakowianie - odezwijcie się!
nalewka - jak uratowac
Przepis na przesmaczniasty makaron z brokulami