Helicobacter + podejrzenie kandydozy - pytania

1. Data: 2004-08-26 07:23:25

Temat: Helicobacter + podejrzenie kandydozy - pytania
Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Piszę na tą grupę pierwszy raz.

Miałem robioną gastroskopię i wykryto Helicobacter p. + lekką kandydozę
(drożdzyce)
(biały nalot wewnątrz przełyk - to tak niefachowo napisane, lecz nie mam
przed sobą karty z wynikiem)

Dziś rozpoczą leczenie obu tych "ustojstw"
Leczenie Helicobacter p. : metodą droższa i bardzeij suteczną czyli:
2xControlec
2xFromilid
2xOspamox
przez 7 dni

oraz na kandydoze:
Fluconazole x 14 dni

wyszło też, że mam podejrzenie przełyku Berreta (jakoś tak)

Mam w zwiazku z tym pytanie: (archiwum grupy przejrzałem i znalazłem wiele
rzeczy
o Cadidozie - i jakoś wiele rzeczy sobie potwierdziłęm - które nie
wiedziałem z czym dotychczas
kojarzyć)

1. Czy obie te kuracje można na raz prowadzić (w tym samym czasie) ?
2. Jaką dietę zastosować, co jeść żeby antybiotyki nie zrobiły zbyt
wielkiego
spustoszenia? (wiadomo coś za coś) ;(
3. Jaką ogólnie dietę stosować przy kandydozie oraz czy spożywać dużo witam.
przy obecności Helicobacter
3. Czy badanie na obecność Helicobacter należy zrobić po 4 czy 2 tygodniach
od skończenia
kuracji? (rozbieżności u lekarzy ;/)
4. Czy można całkowicie wyleczyć kandydozę ?
5. Czy przez tydzień kiedy biorę antybiotyki kategorycznie nie wolno
spożywać alkoholu (chodzi mi np o 1 piwo w ciagu tego tygodnia)
6. Jako, że Helicobacter prznoszony jest drogą m.in przez ślinę -
to czy np lepiej by było dla zdrowia mojej partnerki byśmy się nie całowali
? :(
7. Czy jakoś należy martwić się tą kandydozą - z czego to może się brać?
Chodzi mi o tego rodzaju objawy: zmęczenie, uczucie nie możności
zaczerpnięcia
głeboko powietrza, szybsze cierpnięcie rąk np.

Proszę o jakieś rady odpowiedzi, trochę się tym zmartwiłęm wszystkim.
W rodzinie niestety miałem nieciekawe ;( przypadki zwiazane z nowotworami ;(
gdzie też troche zawinił lekarz, więc chce się skonsultować - jakoś mało rad
dostałem
od lekarza.

Mój wiek to 27 lat

pozdr
Grzegorz
ps. Jeśli ktoś zna namiary na dobrego/doświadczonego gastrologa w Lublinie
proszę o info.
ps. mam nadzieję, że nie zamęczyłem

2. Data: 2004-08-26 07:52:35

Temat: Re: Helicobacter + podejrzenie kandydozy - pytania