Homodyktat w ofensywie.

51. Data: 2012-04-18 18:41:07

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 20:13, "antybreivik" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> afirmuja? A byly kiedykolwiek dotychczas w naszej cywilizacji takie jak dzis
> warunki upubliczniania czegokolwiek poprzez globalne media? Jestesmy
> pierwszym pokoleniem kiedy jeden czlowiek moze podejmujac samodzielnie
> dzialania by dotrzec z wlasnym przeslaniem w czasie mniejszym od jednej doby
> do calej globalnej populacji. Nie biezecie tego pod uwage? Zadziwiajace...
> Swoja droga warto by to wykozystac. Musze wymyslic jakas autopromocje. ;)
> Bynajmniej nie w stylu Breivika...choc trzeba mu przyznac ze wypromowal sie
> bardzo skutecznie -w ciagu mniejszym niz jedna doba... :(

Chyba sobie żartujesz - wypromował???
Mylisz promocję z informacją. Istna bzdura z biodra.

> Ixela -zanim strzelisz znow bzdura z biodra- poradz sie prosze moze meza-
> OK? ;P

A Ty słownika ortograficznego.

> No i tnij posty!
> syk-antybreivik

Jak będzie to wskazane.

52. Data: 2012-04-18 18:43:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
Znany toruński naukowiec prof. Aleksander Nalaskowski trafi przed sąd
za kontrowersyjną wypowiedź o homoseksualistach:
"Rodzice homoseksualni tworzący dom dziecka nie są w stanie przekazać
dziecku w procesie wychowania właściwego wymiaru życia seksualnego
człowieka. Ten wymiar będzie zawsze wymiarem spaczonym, wymiarem
chorym. Tak jak homoseksualizm jest chory, choć Światowa Organizacja
Zdrowia uznała, że nie jest".
http://tiny.pl/hpjrt
=====================
Nieznacznąwiększością głosów. Może kiedyś uchwalą, że np gruźlica to nie
choroba? Ilu ludzi by w Polsce gwałtownie przez to ozdrowiało:-). Mnie tak
na poważnie dziwi reakcja ludzi, którym sie taki werdykt podoba: skoro
uznali, że można coś takiego przegłosować- i wielu ludzi siez tego cieszy,
to przecież ta grupa ludzi będzie musiała uznać każdy inny werdykt tego
gremium. Każdy- czyli np za jakiś czas, jak już homosie nie będą potrzebni
gramscistom- mogą przegłosować, że należy ich na siłę leczyć, bo to groźne
zboczenie. Tyle, że który z tych zadowolonych z takiego werdyktu zrozumie to
teraz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

53. Data: 2012-04-18 18:44:13

Od: "homine" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> Homofobia jest wyleczalna ta nerwica bierze si=EA z nieakceptowania
> siebie jako osoby r=F3=BFnej od innych.

Nie pisalem o homofobii tylko o pedofilii jako o efekcie samowzmocnienia
fobii i przejscia jej w jakas wg ciebie pseudo-nerwice, bo pedofilia nie
jest przeciez klasyczna nerwica. Wg DSM w ogole nie jest to zdaje sie
nerwica. Wiec?

54. Data: 2012-04-18 18:44:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-18 20:09, Paulinka pisze:

> A to chyba nie do końca przecież w kościele protestanckim nie ma
> celibatu.

Ale też Kościół protestancki nie ma chyba takiego majątku, jakim
dysponuje katolicki. Może właśnie dlatego?

> To z pewnością jeden z powodów, że tak powiem pragmatycznych, bo wg
> definicji sens jest taki (za a jakże Wikipedią ;-) ) :
>
> Sens celibatu
>
> Podstawa teologiczna celibatu kościelnego tkwi w jego związkach ze
> święceniami, które - jak wierzą chrześcijanie - łączą kapłana z
> Jezusem Chrystusem.

No oczywiście, to jest oficjalna wersja. :)
Czytałam gdzieś (spróbuję zaraz znaleźć artykuł), że tak właściwie to
kapłani nie mają nigdzie zakazu kontaktu z kobietami, a tylko nie mogą
się żenić. W sumie dla niektórych idealna sytuacja. ;)

Ewa

55. Data: 2012-04-18 18:44:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 20:24, "piesnababy" <k...@g...pl> wrote:

> =

> w=B6=
> wyni=

> dl=
> por=F3=
> w=B3a=B6=
> preferuj=B1=

> s=
> spo=B3ecze=F1stw=

> calkiem prawdopodobne...ze masz w tym sporo racji

Dzięki, ale sprawa tutaj nie leży w "maniu racji", lecz w uwydatnianiu
oczywistych oczywistości, które ludziom giną z oczu w natłoku
codziennych kłopotów i trosk.
A ONI robią swoje.

56. Data: 2012-04-18 18:48:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-18 20:44, medea pisze:

> [...]
> kapłani nie mają nigdzie zakazu kontaktu z kobietami, a tylko nie mogą
> się żenić. W sumie dla niektórych idealna sytuacja. ;)

Chyba już kiedyś linkowałam. Jeśli ktoś nie czytał, to polecam, rozmowa
z socjologiem religii prof. Józefem Baniakiem:

http://www.newsweek.pl/wydania/1214/dzieci-kosciola,
62369,1,1

fragment:

*"A czym w ogóle jest celibat?*
- Formalnym zakazem wchodzenia księdza w związek małżeński z kobietą.
Mężczyzna, który w czasie święceń wyższych diakonatu ślubuje wierność
Bogu i Kościołowi, a także posłuszeństwo swojemu biskupowi, zobowiązuje
się do bezżenności. I tylko do tego. Zobowiązanie nie dotyczy
wstrzemięźliwości seksualnej czy emocjonalnej. Kościół, już w sposób
nieformalny, rozszerza znaczenie celibatu, zabraniając kandydatom na
księży jakichkolwiek kontaktów hetero- czy homoseksualnych. W ten sposób
obliguje do zachowania całkowitej aseksualności. Tego nakazu większość
księży nie akceptuje, czego dowodem są ich związki z kobietami - trwałe
lub przelotne."

Ewa

57. Data: 2012-04-18 18:49:44

Od: "zdziw" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
wnioski
> na podstawie
Zale
> wski

KrK

> Nie. Ponieważ nie uważam homoseksualizmu za patologię samą w sobie.

No to doprawdy nie wiem co cie tak ruszylo ;)

58. Data: 2012-04-18 18:52:35

Od: "lwieserce" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Dzi=EAki, ale sprawa tutaj nie le=BFy w "maniu racji", lecz w uwydatnianiu
> oczywistych oczywisto=B6ci, kt=F3re ludziom gin=B1 z oczu w nat=B3oku
> codziennych k=B3opot=F3w i trosk.
> A ONI robi=B1 swoje.

Ale w ten sposob jak to robisz niewiele przeciwko temu wskurasz.
Tu jakas krucjata dlugich spodnic na Paryz by sie zdala ;)))

59. Data: 2012-04-18 18:54:39

Od: glob <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ken napisał(a):
> [...]
> pom=
> zachowa=3D=
> W=
> pewie=
> =
> organicznej=
> =

> moz=
> Czynnik=
> substanc=

> http://www.gazeta=

> lata=
>
> Nie pisalem o barbi-turanach. Chodzilo o zwiazki powszechnie dodawane do
> zywnosci. Spozywane w wiekszych dawkach daja takie a nie inne efekty

Nie ma czegoś takiego, masz paranoje?

60. Data: 2012-04-18 18:55:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale też Kościół protestancki nie ma chyba takiego majątku, jakim
> dysponuje katolicki. Może właśnie dlatego?

To się jakoś nawet nazywa, ale mam dziurę w mózgu.

A jakże.

--

Paulinka

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści