Ile jest mięsa w mięsie

11. Data: 2019-09-10 22:59:30

Temat: Re: Ile jest mięsa w mięsie
Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-10 o 15:40, Trefniś pisze:

> (...)

> Niemożebne - errata.
>
> Produkował się tu ostatnio taki jeden, że jeść mięso to grzech :)

On chyba teraz "przeniósł się" na grupę pl.soc.prawo.

--
animka

12. Data: 2019-09-10 23:00:47

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-10 o 14:59, Wiesiaczek pisze:

> Oni dostają kasę za to, że nic nie robią!
> To pozwala na sprzedaż swoich produktów na naszym rynku podmiotom
> zagranicznym, Niemcom, Francuzom i innym.
> Tak działa kapitalizm :)

Nie wiem co napisać. Po prostu brak mi słów.

--
animka

13. Data: 2019-09-10 23:22:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2019 o 22:59 Animka <a...@w...pl> pisze:

> On chyba teraz "przeniósł się" na grupę pl.soc.prawo.

Być może propaguje nową filozofię walczących z ociepleniem klimatu:
"Dzieci są słodkie, ale nieekologiczne"
W takiej Szwecji wstydzą się rozmnażać. Na razie tylko wstydzą.

--
Trefniś

14. Data: 2019-09-10 23:34:01

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-10 o 23:22, Trefniś pisze:

> Być może propaguje nową filozofię walczących z ociepleniem klimatu:
> "Dzieci są słodkie, ale nieekologiczne"
> W takiej Szwecji wstydzą się rozmnażać. Na razie tylko wstydzą.

Za to tam za przeproszeniem pierdzieć się nie wstydzą. To jest ich
podziękowanie za dobry posilek. Moja siostra zadarła z teściową. Tamta
była wręcz oburzona! Ale kultury polskiej trochę się nauczyła po trochu.

--
animka

15. Data: 2019-09-14 10:38:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takie dotacje ci rolnicy dostają, bogaca się, ale gdzie te polskie
> produkty? Chyba Rząd im daje pieniądze po to, żeby za granice wysyłali.

Mocno podejrzane jest również to że np. nie sposób dostać ketchupu w
innym składzie niż z " modyfikowaną skrobią kukurydzianą",. Dawniej
kombinowali z soją dokładając ją do praktycznie każdego wyrobu, teraz
kukurydza.. Dobrze chociaż że już tego tak skrzętnie jak w przypadku soi
nie ukrywają przed konsumentem.

16. Data: 2019-09-14 21:09:35

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-14 o 10:38, Trybun pisze:

> [...]
> kombinowali z soją dokładając ją do praktycznie każdego wyrobu, teraz
> kukurydza.. Dobrze chociaż że już tego tak skrzętnie jak w przypadku soi

Nie lubię tego produktu, więc nie jem.
Nie możesz sobie sam takiego domowego ketchupa zrobić?

--
animka

17. Data: 2019-09-15 12:33:55

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.09.2019 o 21:09, Animka pisze:

> Nie lubię tego produktu, więc nie jem.
> Nie możesz sobie sam takiego domowego ketchupa zrobić?

A skąd weźmie skrobię kukurydzianą ? :)

--
Wiesiaczek (c?????? ?? ?????????? ?????, ?????????, ??????)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

18. Data: 2019-09-17 01:25:32

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-15 o 12:33, Wiesiaczek pisze:

> A skąd weźmie skrobię kukurydzianą ? :)

LOL
W sklepie kupi. Nawet skrobię inną.
Ja bym wzięła pastę pomidorową ze słoiczka, nawet bez żadnych przypraw,
bo ten ketchup to jakieś swiństwo dla amerykanów, żeby się tuczyli.

--
animka

19. Data: 2019-09-19 04:34:04

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2019 11:34:33 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> A skąd weźmie skrobię kukurydzianą ? :)
Nawet w większym markecie u nas można dostać, a na przykład w Stanach
dużo łatwiej niż skrobię ziemniaczaną. To jest zagęstnik używany
również w normalnym domowym/restauracyjnym gotowaniu. Różnica jest taka,
że skrobia kukurydziana lepiej znosi długie gotowanie sosu, a za to
ziemniaczana daje bardziej przejrzyste sosy.

Karol Piotrowski

20. Data: 2019-09-28 11:59:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubię tego produktu, więc nie jem.
> Nie możesz sobie sam takiego domowego ketchupa zrobić?

Ale swoje zdanie na ten temat możesz mieć.

To raczej na nic, umęczenie a efekt może być tylko taki jak po zakupie w
sklepie. Nie sposób teraz dostać choćby _normalnej_ skrobi kukurydzianej.

Nóż
ciekawa książka
Idzie Wielkanoc
Naczynia z kamionki do kiszenia kapusty / ogórków