Ile kosztuje Xenical?

1. Data: 2004-01-04 12:01:47

Temat: Ile kosztuje Xenical?
Od: k...@p...onet.pl (Nadia) szukaj wiadomości tego autora

Czy kto? wie ile kosztuje i jak zdobyc? Wiem ?e jest na recept?, ale
chodzi mi o jak?? drog? okr??n?:)

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

2. Data: 2004-01-04 12:13:42

Temat: Re: Ile kosztuje Xenical?
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Nadia napisa?:

> Czy kto? wie ile kosztuje i jak zdobyc? Wiem ?e jest na recept?, ale
> chodzi mi o jak?? drog? okr??n?:)

Kosztuje chyba z 200zl za 1 opakowanie.Mozna kupic tylko na recepte.Ja
osobiscie ci nie radze tego brac.No chyba ze kochasz za przeproszeniem
prac majteczki z ohydna pomaranczowa tlusta plama....
Nie jest to sposob na odchudzanie....raczej wlasciwa dieta do tego sie
przydaje.Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt ?atwo wygrywaja; bitwe; o utrate; zbe;dnych kilogramów,
tylko po to, z.eby potem przegrac' wojne; o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-04 12:25:43

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Nadia" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Czy ktoś wie ile kosztuje i jak zdobyc? Wiem że jest na receptę, ale

po co Ci to? nie truj sie!

> chodzi mi o jakąś drogę okrężną:)

plukanie okreznicy? ;)))

4. Data: 2004-01-04 14:47:31

Od: "Posrednik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchaj Hafsy. Ona dobrze mowi..

Posrednik

5. Data: 2004-01-04 18:28:42

Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Nadia" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Czy kto? wie ile kosztuje i jak zdobyc? Wiem ?e jest na recept?, ale
> chodzi mi o jak?? drog? okr??n?:)

zmien kodowanie bo nie masz polskich liter.

a co do Xenikalu, niw iem ile teraz kosztuje, ale ja nie bylam
zadowolona. Po pierwsze ciagle mialm bóle brzucha jak przy okresie -
miesiaczce- musialm brac leki rozkurczowe bo tak mnie"gonilo" i skret
kiszewk byl nie do wytrzymania. Po drugie mieszkam na ovrzezach miasta i
dojezdzam 30 min. do pracy autobusem - to byl koszmar bo caly czas milam
parcie i wrazenie (i stres) ze pocieknie mi po nogach. Zamiast
schudnac chuba tylko odwodnilam sie, wyladowalam w szpitalu na izbie
przyjec - nawadniali mnie przez 8 h kroplówami. Jak wyszlam wazylam tyle
co przed stosowaniem xenikalu. Starcilam kase na dwa opakowania,
kosztowalo mnie to wiele stresu i bólu jelit. Nie chce oczywiscie mówic
ze to nie dziala i ze wszyscy tak reaguja. poprostu dla mnie okazal sie
szkodliwy. Stosowalam tez Meridie, bylo lepiej, ale organizm po pewnym
czasie sie przyzwyczail i wrócilam do poprzedniej wagi.
Osobiscie nie polecam.

Poza tym, jako weteranka diet (od 12 roku zycia, obecnie mam 27 lat) i
wszelekich specyfików na utrate wagi, anorektyczka byla (hospitalizowana
i leczona psychiatrycznie ) i bulimiczka ( wciaz walczaca) powiem ze
problem nie polega na schudnieciu "juz-natrychmiast" - to jest
proste!!. Problem polega na znalezieniu odpowiedniego sytemu odzywiania
na cale zycie. Dieta nie ma oznaczac wyrzeczen na 2 tygodnie ale ma byc
zmiana sposobu odzywiania na cale zycie.

Reasumujac, trzeba nauczyc sie tak jesc zeby schudnac a potem utrzymywac
stala waga przez dlugi czas. I nie za szybko schudnac. Ja szybkim
chudnieciem "pozbylam" sie miesni i w wieku lat 27 jestem wrakiem, a mój
kregoslup domaga sie wózka inwalidzkiego. Ortopeda który mnie leczy,
doswiadczony prof. po wojsk.akademi med. powiedzial ze nie mam prawie
wcale miesini podtrzymujacych kregoslup i misni w posladkach - zzarlje
mój organizm podczas "diety" W szpitalu traktowali mnie jako "okaz na
pokaz' dla studentów. Przepraszam ze tak sie rozpisalam.

Nie chce zachecac do jakiejs konkretnej diety (zeby nie bylo
niepotrzebnej dyskusji o wyzszosci jednej diety nad druga :-)), teraz
jestem na diecie niskoweglowodanowej, wysokotluszowej i bialkowej, nie
mam ataków bulimicznych, ochoty na slodycze, co prawda nie schudlam
jeszcze, i prócz lekkich bólów ( czy bóli?) glowy nic mi nie dolega.
moze dla kogos to nie wiele a moze nawet nic, ale dla mnie to duzy
sukces i mam nadzieje ze w tym naszym nowym roku schudne 15-20 kg
nadwagi dzieki wlasnie "tej" diecie.

--
Pozdrufy
Didlo

--
Pozdrufy
Didlo

6. Data: 2004-01-04 18:38:07

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Didlo napisa?:

[ciach]
> moze dla kogos to nie wiele a moze nawet nic, ale dla mnie to duzy
> sukces i mam nadzieje ze w tym naszym nowym roku schudne 15-20 kg
> nadwagi dzieki wlasnie "tej" diecie.

Wzruszyl mnie twoj mail bardzo. Trzymam za ciebie kciuki na pewno sie
uda, zobaczysz, i szczerze ci tego zycze,Hafsa

7. Data: 2004-01-05 08:32:20

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 4 Jan 2004 19:28:42 +0100, na pl.misc.dieta, Didlo napisał(a):

> Problem polega na znalezieniu odpowiedniego sytemu odzywiania
> na cale zycie. Dieta nie ma oznaczac wyrzeczen na 2 tygodnie ale ma byc
> zmiana sposobu odzywiania na cale zycie.

Otóż to ! A mało kto to rozumie i bierze w ogóle pod uwagę.

Powodzenia, Didlo :)

--
Eva Sheers

8. Data: 2004-01-17 19:59:50

Od: "Piotr " <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Didlo <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> to byl koszmar bo caly czas milam
> parcie i wrazenie (i stres) ze pocieknie mi po nogach. Zamiast
Takie są efekty jeżeli bierze się xenical a jednocześnie obżera się pokarmami
zawierającymi mnostwo tłuszczu. Pobierając Xenical należy ograniczyć, a
najlepiej wyeliminować z diety tłuszcze, poza minimalną ilością nienasyconych
(5-7g na dobę np.oliwy z oliwek), wtedy objawy uboczne nie powinny
występować...

Witam i... od razu pytam:-) Dieta japońska?
masło - czy margaryna????
DO
nadwaga - chce sie jej pozbyc
uzależnienie od miesa?