Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.

21. Data: 2017-08-22 09:54:57

Temat: Re: Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 00:00, XL pisze:
> [...]
am_nasa_wyklad_krzysztofa_rogali_242087.html

> No. Wreszcie coś konstruktywnego. Może takimi jak powyższy małymi kroczkami
> dojdziesz kiedyś do tego, co mądrzy ludzie wiedzą od razu: że niczego NIE
> WIESZ,

Długo do tego dochodziłaś, że nic nie wiesz? Chodziłaś do szkoły, czy po
prostu zmarnowałaś czas?
To, że ty czegoś nie wiesz, nie oznacza, że ja nie wiem.

> a jedynie masz wszystko PODANE DO WIERZENIA.

Podane do wierzenia, to ty masz na tych swoich faszystowskich
zebraniach. Zmarnowałaś życie na wierzenia w chemtrailsy, szkodliwość
szczepionek, zielone drzewka na Marsie i krasnoludki szczające do mleka.
Więc teraz nie płacz, że wszystko masz podane do wierzenia i nie
potrafisz odróżnić od faktów.
To, że faszyści czegoś nie potrafią, nie oznacza, że inni nie potrafią.
Między innymi dlatego faszyści tak się kompromitują na każdym kroku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-08-22 11:59:57

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Nudzisz.

Dziekuje za merytoryczna dyskusję. Otworzyłas mi oczy na spisek producentów
papierosów przeciwko producentom papierosów. Boskie!

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

23. Data: 2017-08-22 13:00:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.08.2017 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> To nie alkohol powoduje wypadki tylko kierowcy.
> A o szkodliwości alkoholu mowi sie cały czas. Dlaczego nie ma ostrzezen -
> bo nie sa az tak szkodliwe.

NB Ostrzeżenia przed alkoholem jak najbardziej są. Nawet w postaci
specjalnych przepisów, np. tych zabraniających kierowcom prowadzenia
pojazdów pod jego wpływem.

> Czyzbys nie zauwazyła przetaczajacej sie dyskusji na ten temat?

Ale czy to kogoś jeszcze dziwi, że wielu rzeczy nie zauważa?
BTW Do centrów niektórych europejskich miast nie wjedziesz samochodem
bez specjalnego "zielonego" certyfikatu.

Ewa

24. Data: 2017-08-22 16:53:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> NB Ostrzeżenia przed alkoholem jak najbardziej są. Nawet w postaci
> specjalnych przepisów, np. tych zabraniających kierowcom prowadzenia
> pojazdów pod jego wpływem.

Nie kręć. Rozmawiamy o SZKODLIWOŚCI. Wiec, kontynuując właściwą ścieżkę tej
dyskusji, czyli zagrożenia ZDROWOTNE - co z marskością i rakiem wątroby?
W kontekście ostrzeżenia przymusowo umieszczanego na opakowaniach
papierosów powinien chyba logiczny byłby analogiczny przymus ostrzegania
przed identycznym co do istoty zagrożeniem ze strony alkoholu. No kto jak
kto, ale Ty na pewno musiałaś te ostrzeżenia zoczyć na butelkach. Co tam
ja, niedowidząca, czepialska :->

Gdzie? Tutaj??? O raku od spalin???

> Ale czy to kogoś jeszcze dziwi, że wielu rzeczy nie zauważa?
> BTW Do centrów niektórych europejskich miast nie wjedziesz samochodem
> bez specjalnego "zielonego" certyfikatu.

Niektórych? Super. LOL

Dlaczego kura przeszła ulicę?
Aborcja u zgwałconej 10-latki?
Neo-naziści w Charlottesville
sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?