Informacja do GRUPY

31. Data: 2004-08-05 18:12:01

Temat: Re: Informacja do GRUPY
Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Przeciez nie atakuje Ciebie :)

Wiesz co Marcin, ja widze ze porozumiewanie sie za pomoca internetu to
bardzo trudna sztuka;-(
Mozna narobic sobie problemow nie majac najmniejszych nawet intencji w tym
kierunku:-)
Marcin , ja nie wzielam tak calkiem do siebie twojego zarzutu, chociaz ja
tez takie bledy nieraz popelniam w e-mailach.
Dlatego sobie zazartowalam z siebie, a przy okazji napisalm ci ze to nie
jest dobry argument w dyskusji z panem podpisujacym sie prof.:-) (widzisz tu
zrobilam ikonke, wiec prosze zauwaz to;-).
Ja jego post nie odebralam az tak negatywnie pod wzgledem stylistycznym.
Ale byc moze dlatego, ze ja bardziej przywiazuje wage do tego co czlowiek
chce przekazac pod wzgledem merytorycznym.
Dlatego ja ustosunkowalam sie raczej do zawartosci merytorycznej jego postu.
Osobiscie uwazam, ze na zarzut merytoryczny nalezy odpowiedziec w miare
merytorycznie;-)
A z jego zarzutami merytorycznymi wlasnie sie nie zgadzam, bo np. uwazam
Ciebie czy Hafse za jedne z wartosciowszych osob ktore tu pisza i dla
ktorych warto ta grupe podczytywac.

Marcin, masz racje ze wszyscy popelniamy bledy i dlatego dobrze ze sa ludzie
ktorzy potrafia nam to jakos uzmyslowic, ale w sposob w nawet ostry ale w
miare zyczliwy;-)) Ja w pewnym sensie tez sie tego dopiero ucze:-(

ser.pozd. an.

32. Data: 2004-08-05 18:28:33

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mada" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> A no takie że ściśle rzecz ujmując jajka nosi płeć zupełnie przeciwna w
> jakimkolwiek gatunku.

I to przeciwna w każdym z dwóch możliwości, tylko ilośc i wielkość owych
jajek jest inna - samice to mają ponoć nawet po pare milionó - samce raptem
ino 2. ;-)))

Sowa

Mada - tnij cytaty i posz POD cytatami.

33. Data: 2004-08-05 18:28:46

Od: "Jola" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Profesorze Adamski jestem za!

34. Data: 2004-08-05 18:30:54

Temat: [OT] Re: Informacja do GRUPY
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:

> Osoby o tzw. predyspozycjach intelektualnych do nauk scislych, maja czesto
> problemy z tzw.j.literackim.

Na usenecie zwłaszcza. :> Tutaj jest prawdziwy wysyp różnych ścisłowców
gramatycznych inaczej. Ciekawi mnie tylko, jak to jest, że gdy chodziłam
do podstawówki, to dysleksja/-grafia/-ortografia dotyczyła może 10 osób
na całą szkołę; gdy byłam w liceum było to już 10 osób na klasę; obecnie
zaś trudno mi znaleźć kogoś, kto nie ma jakiegoś upośledzenia na "dys".
Przy czym znam osoby, które rzeczywiście cierpią na dysleksję i te osoby
po dziesięć razy czytają list przed wysłaniem i nie widać w tych
listach ani błędziku. :>

Pozdrawiam,
Karola, co nie lubi niechlujstwa uprawiedliwianego "dysczymśtam".

35. Data: 2004-08-05 18:33:29

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat osoby ktore wymieniles naleza do tych, ktore sa na tej grupie
> wyjatkowo OPBIEKTYWNE !!!

ach ten zapach kadzidel :))))

> Osobiscie uwazam, ze milcza osoby ktore albo nie maja za wiele do
> powiedzenia, albo po prostu boja sie wyrazic swoje zdanie na dany temat,
aby
> nie byc wlasnie "zaatakowane" przez tych ludzi ktorzy sa bardziej
"odwazni"
> i nie przebieraja czesto w inwektywach, bowiem czuja sie bezkarni w
> wirtualnym swiecie.

ostatnie dni sa przykladem dzialan osob ktore tak bronisz

> Ty w tej chwili probujesz po prostu narzucic "cenzure" na grupie w sposob
> bardziej mozna by powiedziec cywilizowany:-))

samokontrola wystarczy

> Zapominasz jednoczesnie o tym, ze jesli wartosciowi uczestnicy tej grupy
> dyskusyjnej np. zamilkna, to komu bedziesz wysylam swoje spamy reklamowe??

ne ma obaw, wartosciowi (wg twoich ocen) nigdy nie milkna na dlugo, jeden (a
wlasciwe jedna) wlasnie wraca po dluzszej przerwie, i co poniektorzy ;) beda
wkrotce mieli swoja "doze" wyzwisk

biedny Wieslaw nie zauwazyl ze "sie narazil" i otrzyma bardzo szybko swoja
"doze". Ale poniewaz "stara" ekipa odbudowywuje sie a ja nie zamierzam
nigdzie wyjezdzac to energia grupy "rozdzieli" na kilka osob , a wiec bedzie
latwiejsza do zniesienia :)))

Jurek

36. Data: 2004-08-05 18:48:32

Temat: Re: [OT] Re: Informacja do GRUPY
Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina \duszołap\ Matuszewska <g...@i...wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
> Przy czym znam osoby, które rzeczywiście cierpią na dysleksję i te osoby
> po dziesięć razy czytają list przed wysłaniem i nie widać w tych

Karola, mnie to nie przeszkadza. Napisalam juz na co ja zwracama uwage i to
jest tylko moje zdanie osobiste:-)

> Karola, co nie lubi niechlujstwa uprawiedliwianego "dysczymśtam".

A ja lubie nieraz ostro sie przyczepic tylko do jakiegos powaznego problemu
z dziedziny dietetyki, ktora jest moim nie tylko hobby:-))
Kazdy ma prawo miec swoje zdanie, no nie ???

pozd. an

37. Data: 2004-08-05 19:03:30

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:

> A ja lubie nieraz ostro sie przyczepic tylko do jakiegos powaznego problemu
> z dziedziny dietetyki, ktora jest moim nie tylko hobby:-))
> Kazdy ma prawo miec swoje zdanie, no nie ???

Pewnie, że może. Po prostu przypomniałaś mi często cytowane na usenecie
stwierdzenie Januarego Weinera: "Humanistą był Humboldt, był Goethe.
Student kierunków 'humanistycznych', który żałośnie definiuje humanizm
jako negację umiejętności całkowania, humanistą nie jest." Studiując
fizykę często spotykam się z odwrotną sytuacją, gdzie ktoś twiedzi
butnie, że skoro całkować umie, to ze słownikiem języka polskiego
przyjaźnić się nie musi. A przecież: "Artor! Nobblyesse obligay!", jak
to mówiła Hrabina Nosfrontatu. ;]

Pozdrawiam,
Karola

38. Data: 2004-08-05 19:12:46

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> butnie, że skoro całkować umie, to ze słownikiem języka polskiego
> przyjaźnić się nie musi. A przecież: "Artor! Nobblyesse obligay!", jak

Masz racje. Fajnie, ze wrocilas na grupe:-)
Bardzo lubie Gory Swietokrzyskie, nawet ci troche zazdroszcze ze mozesz
teraz miec wlasny ogrodek w ktorym bedziez uprawiac zdrowe warzywa i
bedziesz miala jajka "organiczne" od wlasnych kur.
Powodzenia na nowym miejscu zamieszkania.
pozd. an.

39. Data: 2004-08-06 06:10:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:cett9h$dbe$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Osobiscie uwazam, ze na zarzut merytoryczny nalezy odpowiedziec w
> miare merytorycznie;-)

Tez tak uwazam, jednak dla mnie w omawianej wiadomosci de facto nie ma
meritum, sa tylko jakies zale czlowieczka, ktorego ludzie przeganiaja z
podworek i parkingow, poniewaz ubzduralo mu sie, ze moze za darmo rozlepiac
swoje reklamy na cudzych domach i samochodach. Zanim przedstawil sie jako
"profesor", dwa razy probowal na grupie "sprzedac" jakis adres WWW i numer
GG sklepu internetowego. Odezwa "do Grupy" byla wyrazem frustracji i
nieudolna proba zamiany pl.misc.dieta w darmowa gazetke reklamowa dla
biznesmenow pokroju naszego Nio, stad i poklask ze strony w...@o...pl

> A z jego zarzutami merytorycznymi wlasnie sie nie zgadzam, bo np. uwazam
> Ciebie czy Hafse za jedne z wartosciowszych osob ktore tu pisza i dla
> ktorych warto ta grupe podczytywac.

Milo mi, ze tak myslisz, ale - jak zauwazyl ktos slawny - polemika z
glupstwem niepotrzebnie je nobilituje.

Pozdrawiam,
Cooler

--
Mimo, iż jestem wieloletnim optymalnym. Obecnie jestem w trakcie testowania
szwedzkiej diety oczyszczającej organizm z metabolizmu. - Karol Braniek [Morgano]

40. Data: 2004-08-06 07:49:49

Od: "S.M.L" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Aug 2004 20:30:54 +0200, Karolina "duszołap" Matuszewska
<g...@i...wytnij.pl> napisał:

> Na usenecie zwłaszcza. :>

taaa? a widzialas kiedys czat?;]]

--