Intensywnie zielony czosnek- co to jest????

1. Data: 2005-04-18 22:15:22

Temat: Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka "sprzedala" mi przepis na przetrzymywanie czosnku. Po
przecisnieciu go przez wyciskacz pakuje go do sloiczka i zalewa oliwa z
oliwek. Nastepnie trzyma w lodowce i uzywa w miare potrzeb nawet przez kilka
miesiecy. Pomyslalam-super, raz beda mi lapki pachniec:-)

Tylko... po ok tygodniu moj czosnek przybral intensywnie zielony kolor.
Mniej wiecej 2/3 sloiczka (od dna) jest zieloniutka. Co sie stalo? Czy to
juz do wyrzucenia???
Ratunku.
Nie wyglada to na zadna plesn, nie widac zadnych "dodatkowych cial", po
prostu kawaleczki czosnku maja zywo zielony kolor.

Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2005-04-19 13:04:46

Temat: Re: Intensywnie zielony czosnek- co to jest????
Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie martw się nic mu niejest, poprostu taki wpływ ma na niego olej, a tak
pozatym to poco przeciskać przez praskę, ja kroę na cztery i do buteleczki
po magii wrzucam, także dawkowanie wtedy jest dobre, a aromat też
intensywny, można też zamiast oleju dać ocet, do surówek też jak znalazła.

--
Maciek

[OT] Rocky...
test