Inwestycja w dom czy w mieszkanie?

81. Data: 2008-12-15 13:38:45

Temat: Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2008 21:52:22 +0000 (UTC), Meehoo napisał(a):

> I dziwnie się czyta wypowiedzi facetów wyśmiewające zdanie kobiety na
> temat porodu. Rozumiem panowie, że urodziliście po trójce dzieci i
> jesteście w stanie stwierdzić jaki ból temu toważyszy? To jest dopiero
> zabawne...

Well, Ikselka może odczuwała to tak, jak pisze, ale np. moja małżonka
cierpiała bardzo (choć bardziej przy szyciu niz przy samym porodzie).
Pomijając wszystko, to istotnie koledzy starają się tu być poprawniejsi od
feminazistek ;o)

T.

82. Data: 2008-12-15 13:59:32

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> 4 razy z rzędu? Mieszkałem w 4 blokach w trzech różnych miastach -
> zawsze
> było podobnie.

To trzeba było wybrać lepsze osiedle, a nie robotniczą dzielnicę.

83. Data: 2008-12-15 15:37:00

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gi0s30$5pf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
>

> Jeszcze lepiej mieszkać w mieście i w domku. Polecam.

Tylko w dużym mieście skutecznie podraża to cały zakup lub trzeba mieszkać w
klocku na osiedlu szeregówek lub bliźniaków z potężnymi działkami 100-300
m2. A to się mija z celem zakupu domu.

84. Data: 2008-12-15 21:16:29

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś tak się złożyło, że przez sześć lat ani razu nie musiałem odśnieżać
> rano - samochód jakoś wyjechał.

no zimy ostatnio mamy jakie mamy, ale to wg mnie dobrze :)
dzieciaki maja tylko mniej zabawy :)
u mnie niestety ze wzgledu na chodnik nie wchodzilo w gre nie odsniezam bo
ja i tak wyjade.
odkopac i posypac chodnik musialem bo panowie w czarnych mundurkach nie spia
:)

> Natomiast spore kłopoty miałem wówczas z
> zaparkowaniem w nieodśnieżonym mieście...

nieodsniezone to nic, gorzej jak odsnieza zwalajac zwaly sniegu na miejsce
parkingowe/chodnik :)
jak dobrze sypalo to pod praca mi ubywalo 30% miejsc, tylko koles nissanem
patrolem sie nie przejmowal no nawet na 1m kupe sniegu wjechal bez problemu
:)

> W mieście. Ale jest na to sposób - są ludzie, którzy za 50 zł chętnie
> zimowym świtem odśnieżą ci przed domem i posypią piaskiem.

szukalem szukalem :)
nie ma latwo, chetnych brak. nawet jak bezrobocie bylo wieksze niz teraz,
chetnych do pracy nie bylo.
znajoma szuka ciagle pomocy do koszenia trawy, przyciecia drzewek, zebrania
owocow w 1ha ogrodzie w miejscowosci gdzie nibytak ciezko o prace.
siostra jak miala przy swojej kamienicy chodnik to tez musiala jako
wlasciciel odgarniac, centrum duzego miasta i tez ciezko kogos znalesc.
brak chetnych....

> Ile razy trzeba to zrobić? Pięć? Sześć na sezon? No problemo.

czasami bywalo ze i 3 razy dziennie.

> Owszem, bo już się w życiu najeździłem komunikacją miejską i pozamiejską i
> doceniam zalety samochodu :)

hehe ja sie swoje najezdzilem i jednym i drugim i potrafie dostrzegac zalety
i jednego i drugiego.
w miescie na trasie dom<>praca nie chce mi sie nawet podchodzic do samochodu
bo szkoda mi czasu. wole w spokoju poczytac ksiazke i jechac 10 min dluzej.
dzisiaj spedzilem np za kolkiem ponad 3 godz stojac w korkach w miescie a
zrobilem trase dom>praca>praca>dom :) nie zrobilem wiecej niz 40 km.
na zakupy czy wyjazd dalej oczywiscie tylko samochod.

> Oczywiście, ale ja unikam korków, bo unikam wielkich miast :)

szczesciarz :)
ja mieszkam w duzym miescie, wiec w korku to ja stoje juz na osiedlu :)

> I bywasz w kilkuset? Rozumiem, masz wybór.

nieee no co ty:)
nie te lata :)

> Ale ja wolę juchnię domową -
> także sam sobie coś upichcić, zaś wizyty w knajpach zostawiam sobie na te
> dni, kiedy wybieram się w interesach lub na zakupy do Łodzi czy Wwy.

ja tez wole w domu, ale czasami wracam tak padniety ze mi sie juz nie chce
stac przy garach i wole gdzies wyskoczyc, a ze mam blisko to nie jest to
zadkoscia. inna sprawa ze czasami poprostu lubie z zona wyskoczyc gdzies.
samochod zostawiam pod blokiem zeby sie nie martwic o to kto nie pije i z
glowy :) blisko mam :)

> No wiesz, ja samochód traktuję jako dobrodziejstwo, a nie przeszkodę
> życiową.

dyplomatyczna odpowiedz:)
ale nadal ja mam dwa srodki komunikacji do wyboru a ty jeden, wiec kto ma
lepiej ?

> Są jeszcze taksówki

oczywiscie, znajomy mieszka na wsi i zostawia rownowartosc rachunku w
knajpie taksowkarzowi:)
ja mam blizej :D

> Możemy tak sobie opowiaqdać bez końca - najważniejsze jest to, że każdy z
> nas jest zadowolony ze swego :)

oczywiscie :)
dlatego ja nikogo nie krytykuje, kazdy robi jak uwaza za lepsze dla siebie
:)
ja szanuje wybor kazdego, przeciez to jego decyzja wiec mnie nic do tego.

ale co najwazniejsze trzeba miec porownanie a nie ze sie komus wydaje ze tak
jest lepiej mimo ze nie ma pojecia o czym pisze(to nie do ciebie :)

--
pzdr
piotrek

85. Data: 2008-12-15 21:18:19

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko w dużym mieście skutecznie podraża to cały zakup lub trzeba mieszkać
> w klocku na osiedlu szeregówek lub bliźniaków z potężnymi działkami
> 100-300 m2. A to się mija z celem zakupu domu.

no te dzialki malenkie to masakra jest.
ja mialem niewielka bo tylko 12 arow poza miastem ale tez za kazdym plotem
sasiad, droga, sasiad :)
wychodzisz na ogrod i trzech sasiadow ci moze powiedziec dzien dobry bo cie
kazdwy widzi :)

ogrod ma swoje plusy oczywiscie, bo garazu czy porpstu ogrodu brakuje mi
czasami jak mieszkam w bloku.
ale nie az tak zebym chcial rzucic zycie w miescie i uciekac na wioske:)

--
pzdr
piotrek

86. Data: 2008-12-15 21:22:32

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ty uważasz, że tylko tylko jedna osoba czytająca i pisząca na grupach
> zna ten skrót, czyli Ty?

po pierwsze ja tak napisalem ?
problem z czytaniem ze zrozumieniem ?

po drugie znajomosc skrotu to jedno, a rzucanie nim na lewo i prawo oraz nie
"stosowanie" sie do niego a tym samym do tego co sie pisze to drugie :)

> [...]
> temat porodu. Rozumiem panowie, że urodziliście po trójce dzieci i
> jesteście w stanie stwierdzić jaki ból temu toważyszy? To jest dopiero

jaki bol to oczywiscie ze nie jestesmy jako faceci opisac czy zapewne sobie
uzmyslowic(chociaz sa tacy co sie licytuja co bradziej boli, kopniecie w
jaja czy porod, ja stawiam na to drugie:)

ale pisanie ze nie boli wogole to glupota i tyle :)

--
pzdr
piotrek

87. Data: 2008-12-15 21:23:53

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> 4 razy z rzędu? Mieszkałem w 4 blokach w trzech różnych miastach - zawsze
> było podobnie.

ja mam juz drugie mieszkanie i zadnego z zachowan jakie opisales nie
doznalem :)

--
pzdr
piotrek

88. Data: 2008-12-16 09:10:43

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> po pierwsze ja tak napisalem ?

Ty napisałeś tak: "> widze ze nawet nie wiesz co znaczy ten zwrot :)" i
do tego się odnosiłem...

> [...]

> kopniecie w jaja czy porod, ja stawiam na to drugie:)
>
> ale pisanie ze nie boli wogole to glupota i tyle :)

Ja nie wiem czy boli czy nie, bo nigdy nie rodziłem i raczej mi się nie
trafi taka fucha, ale wydaje mi się, że samo to co można określić jako
"poród" nie boli. Boli nacinanie, rozciąganie, wyciskanie itd. A boli,
bo kobiety są coraz słabiej przystosowane do rodzenia dzieci.

--
Meehoo

89. Data: 2008-12-16 09:27:43

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meehoo pisze:

> Ja nie wiem czy boli czy nie, bo nigdy nie rodziłem i raczej mi się nie
> trafi taka fucha, ale wydaje mi się, że samo to co można określić jako
> "poród" nie boli. Boli nacinanie, rozciąganie, wyciskanie itd.

Masz racje. Wydaje ci sie.

th (rodzilam, jakby co)

--
http://theli.fotosik.pl

90. Data: 2008-12-16 09:29:01

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 10:00:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie oplataj, dojazd do miasta jest o wiele szybszy, niż samo poruszanie się
> w samych jego granicach w godzinach szczytu - czyli rano m. 8 a 10 oraz od
> 14 do 17. Tak więc mieszkanie poza miastem to tylko zalety, a nie problemy.

Jak zwykle ta sama demagogia :-)
Rozumiem, że jak już dojedziesz z wioski do granic miasta, to potem do
szkoły/pracy/kina etc. się teleportujesz? Jeśli tak, to faktycznie, same
zalety...

jaką kabinę prysznicową?
Jaką nagrywarkę z dyskiem kupić?
Re: Projektor