J.Miedlar tez byl w kinie

21. Data: 2018-10-09 19:38:48

Temat: Re: J.Miedlar tez byl w kinie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> To nie te czasy, by jakiś docent musiał tłumaczyć, inteligencji z awansu
> społecznego, co zobaczyli w kinie i co mają o tym myślec.

LOL, dokładnie. Ale ciągle są tacy, co tęsknią za Komuną - jedni za
tłumaczeniem innym, co i dlaczego, a drudzy za wygodą ,,mania wytłumaczone".

--
XL

22. Data: 2018-10-09 19:41:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:35, Kviat wrote:

> A może nie.

Gdyby nie, to miał byś jakie takie wyobrażenie.

A może nie :)

23. Data: 2018-10-09 19:43:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A może dużo wagarowałeś i opuszczałeś wykłady, szczególnie te z historii
> kościoła i filozofii?

Radosne pitolenie, że katolicyzm niewiele włożył w kulturę światową, to jak
zaprzeczenie CAŁEJ kulturze europejskiej i wszelkim jej pochodnym, czyli
kulturze znakomitej większości świata.

--
XL

24. Data: 2018-10-09 19:46:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:38, XL wrote:

> LOL, dokładnie. Ale ciągle są tacy, co tęsknią za Komuną - jedni za
> tłumaczeniem innym, co i dlaczego, a drudzy za wygodą ,,mania wytłumaczone".

Niektórzy, cały czas to mają :)
Jednak nie to jest najgorsze.
Problem stanowi brak potrzeby poznania rzeczywistości.

25. Data: 2018-10-09 19:47:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:09, Ilona pisze:

> To nie te czasy, by jakiś docent musiał tłumaczyć, inteligencji z awansu
> społecznego, co zobaczyli w kinie i co mają o tym myślec.

Serio?
To dlatego pislamisa zabrania wyświetlać niektórych filmów, bo wie
lepiej co udzie powinni myśleć?

3440,kler-zakazany-w-ostrolece-rpo-interweniuje-i-po
woluje-sie.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-10-09 19:47:43

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.10.2018 um 19:09 schrieb Ilona:

> To nie te czasy, by jakiś docent musiał tłumaczyć, inteligencji z awansu
> społecznego, co zobaczyli w kinie i co mają o tym myślec.

Pewnie, ze to inne czasy. Ludzie maja komputery, smartfony, dvd itd.
Nawet w pln. Korei cos sie zmienia, ale pewne potrzeby i sklonnosci
ludzkie niewiele sie zmieniaja. Np. zeby innych sobie podporzadkowac,
innymi manipulowac, ograniczac informacje, indoktrynowac.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

27. Data: 2018-10-09 19:52:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:43, XL wrote:

> Radosne pitolenie, że katolicyzm niewiele włożył w kulturę światową, to jak
> zaprzeczenie CAŁEJ kulturze europejskiej i wszelkim jej pochodnym, czyli
> kulturze znakomitej większości świata.

Dokładnie!
Jedyna, jak dotąd, trwała cywilizacja, to cywilizacja łacińska, która
wyrosła, właśnie na fundamencie filozofii chrześcijańskiej.
( i pewnie z tego powodu tyle 'kwików i jazgotów' :)

28. Data: 2018-10-09 19:55:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:47, Kviat wrote:

> [...]
> lepiej co udzie powinni myśleć?

3440,kler-zakazany-w-ostrolece-rpo-interweniuje-i-po

Czyś ty chłopie całkiem zgłupiał?

Przecież jest na showmax.com

29. Data: 2018-10-09 19:55:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 19:41, Ilona pisze:

> Gdyby nie, to miał byś jakie takie wyobrażenie.
>
> A może nie :)

Jak na razie, to wszystko wskazuje na to, że to ty wagarowałaś.
Gdyby nie, to znałabyś historię kościoła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-10-09 19:58:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 19:47, silvio balconetti wrote:

> [...]
> ludzkie niewiele sie zmieniaja. Np. zeby innych sobie podporzadkowac,
> innymi manipulowac, ograniczac informacje, indoktrynowac.

Zgadza się!
I właśnie z tego powodu, powinieneś bronić wolnosci wypowiedzi,
dyskusji, dostępu do informacji, jak źrenicy własnego oka.

Kandydat na prezydenta
Związek Sowiecki Unii Europejskiej!
Niemcy znowu dobre?
Kto był na filmie ,,Kler"?