JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1

1. Data: 2003-10-01 00:09:34

Temat: JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1
Od: "ninka" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż odezwala sie na mój adres m...@o...pl niejaka Bassett Magdalena w te
słowa:
Od: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Data: 2003/09/22 23:08:13
Temat: Nowa grupa
Do: <m...@o...pl>
Dostalam prosbe od Ciebie na zapisanie sie do Nowej Kuchni. Czy
mozesz mi odpisac i podac imie, nazwisko, miasto i telefon? Ta
informacja nie zostanie nikomu przekazana. Dzieki
Magdalena Bassett
---
Ja tam panią Bassett znam tylko z jej zachowań na pl.rec.kuchnia, co do których
się nie będę wypowiadać. Poza tym dla mnie jest to persona non grata, której
glęboko współczuję. Jestem daleko od tego, aby ją o cokolwiek prosić. A tym
bardziej podawać jej swoje dane osobiste.
Tym bardziej byłam zdziwiona czytając nastepny post tego samego nadawcy:
Od: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Data: 2003/09/23 13:39:05
Temat: Odpisz mi
Do: <m...@o...pl>
Czy moglabys mi odpisac i podac swoje dane - imie, nazwisko, telefon, miasto?
Ta informacja nie zostanie nikomu przekazana.
Magdalena Bassett
---
O co chodzi tej nachalnej babie???
Oba listy pozostały bez mojej odpowiedzi. Dla mnie to spam! Baba szuka jeleni
na potwierdzenie swego istnienia!
[ciąg dalszy nastapi]
ninka

1. Data: 2003-10-01 04:19:10

Temat: Re: Z NOWEJ KUCHNI/przepis na babe
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

ninka wrote:
> [...]Baba [...]

to mi przypomnialo przepis na wspaniala babe, na Wielkanoc albo na kazdy
dzien. Robi sie latwo, jest lekka i pyszna:

450 gr maki pszennej
230 ml mleka
15-20 gr swiezych drozdzy
50 gr masla
3 lyzki cukru
2 jaja
10-15 kropel olejku pomaranczowego
1 lyzka startej skorki z pomaranczy
maslo do smarowania formy
bulka tarta drobno zmielona*

W misce rozgniesc drozdze z polowa maki. W malym garnku podgrzac mleko,
maslo i cukier, az sie maslo prawie roztopi, do temperatury okolo 45
stopni. Dodac do maki z drozdzami, wymieszac. Dodac jajka, olejek i
skorke, i ubijac mikserem okolo 3 minut. Za pomoca lyzki wmieszac w
ciasto pozostala make. Ciasto bedzie stosunkowo luzne.. Przykryc i
zostawic do wyrosniecia, az podwojone, okolo 1 godziny. Wysmarowac
maslem forme do baby z kominkiem, lub tortownice z kominkiem, uzywajac
dosc duzo masla. Wysypac bulka tarta. Zamieszac lyzka wyrosniete ciasto
i przelac do formy. Wstawic do cieplego pieca na okolo 45 minut, az
prawie sie podwoi. Podniesc temperature pieca do 170°C, nie ruszajac
formy z ciastem. Piec okolo 45 minut, albo az ciasto bedzie zlote i
patyczek wstawiony w srodek wyjdzie czysty. Wylaczyc piec, otworzyc
drzwiczki i pozostawic na 10 minut. Wyjac z formy i ostudzic na
kratkach. Podawac na cieplo lub zimno. Z tego ciasta mozna tez zrobic
male babeczki, czy placek z kruszonka.
*zwykle polecam wysypywanie formy maka, ale w tym wypadku bulka tarta
lepiej sie sprawdza.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-10-01 07:38:04

Temat: Re: JAK MNIE... czyli "wejscie smok...dzudzu"
Od: "stefek prędki" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzdzownica"
nadając z 80.50.145.38 czyli vz38.neoplus.adsl.tpnet.pl...

> Oba listy pozostały bez mojej odpowiedzi. Dla mnie to spam! Baba szuka
jeleni
> na potwierdzenie swego istnienia!
> [ciąg dalszy nastapi]
> ninka

po co sie pchasz tam gdzie cie nie prosza? jeszcze ci ktos nosek
przyytrzasnie.
definicji spamu szukaj w guglach.

kontynuacji opowiesci o twoch traumatycznych (obys sie tylko przez twoje
mrozace krew
w zylach przygody nie moczyl pozniej w nocy) doswiadczeniach niestety nie
wyczekujemy z niecierpliwoscia. to grupa kulinarna - a twoja porazajaca
glupota odbiera apetyt.

stefcio.

1. Data: 2003-10-01 10:36:30

Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "dzdzownica"
> nadając z 80.50.145.38 czyli vz38.neoplus.adsl.tpnet.pl...

> jeleni

Kurczę, az mi wstyd, ze dziewcze do podpisu uzywa mojego imienia.

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2003-10-01 11:38:10

Temat: Re: JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> bardziej podawać jej swoje dane osobiste.

Nie bardzo rozumiem Twoj problem, przeciez to nic nowego ani zaskakujacego,
ze jak sie gdzies zapisujesz to podajesz swoje dane, tak jest na roznych
stronach gdzie aby z nich korzystac trzeba sie zarejestrowac.
Nie ma obowiazku rejestrowania sie na Nowej Kuchni, jeszcze tego ustawodawca
nam nie kaze, wiec wolny wybor.

>. Dla mnie to spam! Baba szuka jeleni
> na potwierdzenie swego istnienia!
> [ciąg dalszy nastapi]

dziwna masz definicje spamu...
jaki dalszy ciag - nie chcesz sie rejestrowac i tyle, gdzie tu dalszy ciag?

Basia

1. Data: 2003-10-01 14:01:18

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam prosbe od Ciebie na zapisanie sie do Nowej Kuchni. Czy
> mozesz mi odpisac i podac imie, nazwisko, miasto i telefon? Ta
> informacja nie zostanie nikomu przekazana. Dzieki
> Magdalena Bassett

Czy ktoś moż mi wytłumaczyć o co chodzi z Nową Kuchnią? Ten temat się tutaj
często przewija?
Magda

1. Data: 2003-10-01 15:36:43

Temat: Madziu jesteśmy z Tobą/Re: JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1
Od: "Magdalena Pomykalska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninka" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> O co chodzi tej nachalnej babie???
> Oba listy pozostały bez mojej odpowiedzi. Dla mnie to spam! Baba szuka
jeleni
> na potwierdzenie swego istnienia!
> [ciąg dalszy nastapi]
Madziu! Jesteśmy z tobą! Nikt z nas nie wierzy, że sama rozsyłasz po
adresach z pl.rec.kuchnia ofertę zapisania się do twojej grupy dyskusyjnej!
Takie wypowiedzi jak tej ninki należy ignorować, bo pisze je chory człowiek.
Choć z drugiej strony to przesada, że wyrzucono ją tylko za to, że
powiedziała dzień dobry. To też jest chore.
Magdalena Pomykalska

1. Data: 2003-10-02 10:46:12

Temat: Re: dzudzu zmienia osobowosci.
Od: "stefek predki" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Pomykalska" <p...@p...onet.pl> napisał...

> powiedziała dzień dobry. To też jest chore.
> Magdalena Pomykalska

dzudzu pomykalski, popieprzyly wam sie osobowosci... hrehrehre.

s.

mąka pytlowa
[Poznan] przyprawy
trufle
kozia broda
Podzielę się czymś super!!!! Sałatka popisowa