Jaja se robię (OT ale tylko trochę)

11. Data: 2015-03-25 20:19:57

Temat: Re: Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-25 o 19:55, Anai pisze:
> [...]
e.html

> Najbardziej hardcorowe jajo w mojej karierze :D
>
> https://lh4.googleusercontent.com/-T6UM-jFgKKA/VRL-0
5tfAkI/AAAAAAAAaHU/wVjYAHT4UAM/w1024-h614/_MG_4688.J
PG

Nie chciałabym być już nudna, ale wciąż niezmiennie podziwiam. :)

Ewa

12. Data: 2015-03-25 21:21:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

5tfAkI/AAAAAAAAaHU/wVjYAHT4UAM/w1024-h614/_MG_4688.J
PG

> Nie chciałabym być już nudna, ale wciąż niezmiennie podziwiam. :)

Ja na ten temat do tej pory mało co mówiłem, więc mimo pewnej takiej
nieśmiałości zapytam: a czym te dziury się frezuje? Jeśli to oczywiście
to nie tajemnica. Obiecuję, że nikomu nie powtórzę. A podziwiam oczywiście
też nieustaninie, choć dotychczas w milczeniu.

--
Jarek

13. Data: 2015-03-25 21:36:11

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

Pani Ewa napisała:

> [...]

to nie tajemnica. Obiecuję, że nikomu nie powtórzę. A podziwiam oczywiście
też nieustaninie, choć dotychczas w milczeniu.

jedno słowo - Demel !
pozdr
Stefan

14. Data: 2015-03-25 21:46:05

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 21:36, Stefan pisze:

> [...]
> to nie tajemnica. Obiecuję, że nikomu nie powtórzę. A podziwiam oczywiście
> też nieustaninie, choć dotychczas w milczeniu.

Dziury się robi mini wiertarko-frezarką.
Małe wycinam frezami diamentowymi, większe diamentową mini-tarczką.
W przypadku czarnego jaja używałam właśnie jej.
Poza tym wspieram się czasem grawerką.
Najbardziej popularny jest chyba sprzęt marki Dremel, ja natomiast
używam Proxxona - jest mniejszy i lżejszy od Dremela a wbrew temu, co
mogłoby się wydawać jest to dość istotne.

> jedno słowo - Demel !

Niekoniecznie j/w :P

--
Pozdrówki
Anai

15. Data: 2015-03-25 21:46:41

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 20:19, FEniks pisze:

> Nie chciałabym być już nudna, ale wciąż niezmiennie podziwiam. :)
Dzięki :)

16. Data: 2015-03-25 21:48:46

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 20:06, Ikselka pisze:

> Noooo, dobre, dobre :-)
Dzięki :)

Ręce mi się trzęsły jeszcze z 10 minut po wycięciu tego a w trakcie
nawet oddychać się bałam :D

> Tylko czemu czarne? - gdyby było TĘCZOWE (czyli na czasie), to dopiero
> byłby hardkor ;-PPP

O fuuuj!

17. Data: 2015-03-25 21:50:05

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 20:01, Pszemol pisze:

> A z czym się te jaja je? :-)))

... się nie je - zaznaczyłam, że OT
> Zreszta to mi wygląda na bardzo wydmuchaną wydmuszkę...

Nic tylko dmuchać :P

18. Data: 2015-03-25 22:12:44

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-17 o 01:37, Anai pisze:
> ... i się chwalę w związku z tym :)
>
> http://kuchniaanai.blogspot.com/2015/03/jaja-se-robi
e.html

A czemu tych dzieł nie ma robótkach ręcznych?
Wspaniałe.

Krycha.

19. Data: 2015-03-25 22:24:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2015 22:12:44 +0100, Krycha napisał(a):

e.html

> A czemu tych dzieł nie ma robótkach ręcznych?
> Wspaniałe.

Przecudne.

PS. No własnie, pl.rec.robotki-reczne jakoś padła, opanowały ją jakieś boty
czy co. A ja potrzebowska jestem - szukam szydełkowych wzorów filet na
koronki do pościeli. Chce uszyć córkom "wyprawę", szydełkowe wstawki
właśnie sobie kompiluję, w tym guście:
http://2.bp.blogspot.com/-irpt25NEFQc/Ub4T_HP8IzI/AA
AAAAAAEL0/kbGTOCVPuYk/s320/po%C5%9Bciel.jpg+1.jpg

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

20. Data: 2015-03-25 22:41:57

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 22:24, Ikselka pisze:

> Chce uszyć córkom "wyprawę", szydełkowe wstawki
> właśnie sobie kompiluję, w tym guście:
> http://2.bp.blogspot.com/-irpt25NEFQc/Ub4T_HP8IzI/AA
AAAAAAEL0/kbGTOCVPuYk/s320/po%C5%9Bciel.jpg+1.jpg

Piękne - niestety ja i szydełko nie bardzo się lubimy :D
Miałam natomiast ambitny plan zrobić swoim córkom pościel z haftem
richelieu - kto wie, może się w końcu za to wezmę :)

--
[...]

Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!
Weganie :)
Jeszcze jeden pomysł na chlebek ;-)