Jaja se robię (OT ale tylko trochę)

21. Data: 2015-03-25 22:45:08

Temat: Re: Jaja se robię (OT ale tylko trochę)
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> Dziury się robi mini wiertarko-frezarką.
> Małe wycinam frezami diamentowymi, większe diamentową mini-tarczką.
> W przypadku czarnego jaja używałam właśnie jej.
> Poza tym wspieram się czasem grawerką.

Tak też sobie właśnie od samego początku myślałem. Na temat frezowania
jajek zgadało mi się ostatnio z moją dentystką. Uroooocza istota!
I jaka delikatna!

> Najbardziej popularny jest chyba sprzęt marki Dremel, ja natomiast
> używam Proxxona - jest mniejszy i lżejszy od Dremela a wbrew temu,
> co mogłoby się wydawać jest to dość istotne.

Ja jej sugerowałem, że ten super hiper wypasiony sprzęt, to by się
jak raz nadał do działań artystycnych. Chyba byłem właśnie świeżo
po oglądaniu tych pisanek.

--
Jarek

22. Data: 2015-03-25 22:45:51

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2015 o 22:12, Krycha pisze:
> [...]
e.html

> A czemu tych dzieł nie ma robótkach ręcznych?
> Wspaniałe.

Dziękuję :)
Co do pytania myślę, że powody są dwa - pl.rec.kuchnia to już jedyna z
grup na, które pisuję (śledzę wprawdzie jeszcze dwie inne ale one chyba
też już umarły) to raz...
... a dwa jest takie, że nie miałam nawet świadomości istnienia takiej
grupy ;)

--
Pozdrówki
Anai

23. Data: 2015-03-25 22:47:50

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jej sugerowałem, że ten super hiper wypasiony sprzęt, to by się
> jak raz nadał do działań artystycnych. Chyba byłem właśnie świeżo
> po oglądaniu tych pisanek.

No w sumie... - zapach jest podobny, zwłaszcza przy cięciu tarczą :D

24. Data: 2015-03-25 23:10:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> No w sumie... - zapach jest podobny, zwłaszcza przy cięciu tarczą :D

Ale na mój nos pisanki są ładniejsze!

--
Jarek

25. Data: 2015-03-26 20:19:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2015 22:45:51 +0100, Anai napisał(a):

> ... a dwa jest takie, że nie miałam nawet świadomości istnienia takiej
> grupy ;)

Ona już praktycznie NIE istnieje, niestety...
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

26. Data: 2015-03-26 20:25:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Mar 2015 22:41:57 +0100, Anai napisał(a):

> [...]
AAAAAAEL0/kbGTOCVPuYk/s320/po%C5%9Bciel.jpg+1.jpg

> Piękne - niestety ja i szydełko nie bardzo się lubimy :D
> Miałam natomiast ambitny plan zrobić swoim córkom pościel z haftem
> richelieu - kto wie, może się w końcu za to wezmę :)

Wzięłabym się i za riszelie, ale coś mi się wydaje, że takie cudo bardzo
trudno ładnie naciągnąć (uszkodzi się) i wyprasować gładko - trzeba każdy
kwiatuszeczek osobno traktować żelazkiem, a nie da rady wymaglować, więc
dla mnie odpada, bo prasowanie pościeli to straszna robota. Do pościeli i
ręczników to sobie dla wygody maglownicę kupiłam, bo uwielbiam białą
maglowaną pościel i ręczniki w kostkę, ale córki to już na pewno nie dałyby
rady. Te koronki i tak wiem, że będą u nich tylko "na święto", no ale
niechże mają coś ręką matki zrobionego, kiedy już będem umarta ;-)

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/63729
3,nie-dezerterowac-przed-lemingami.html

Re: Czosne co zrobić
Gdzie w Krakowie kuchnia południowo wietnamska?
Oby Wam smacznie zawsze było!
Weganie :)
Jeszcze jeden pomysł na chlebek ;-)