Jak okradziono Belweder.

11. Data: 2015-10-05 16:21:13

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 13:51:09 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> No przecież to są arcyzłodzieje, w białych rękawiczkach na oczach wszystkich
> śmiejąc się im w twarz, w ostatnim dniu pracy darowali sobie dług wobec
> skarbu państwa, bo mogli. Na oczach całej polski! Podobnie jak poseł Zero
> śmieje się społeczeństwu w twarz bo koledzy przypilnowali, żeby mu się nic
> nie stało. Wszystko legal.

OK, a ambergoldy to komu służyły?

12. Data: 2015-10-05 16:51:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A Skoki, jak spojrzysz wstecz to zaczeło się od Art-bi i po kolei kolejne dziwne
organizacje które kradły ile wlezie, ten cały Duda przecież ma kryminalną przeszłość.
Ale buractwo złodziejskie taka mentalność, że jak nasi kradną to dobrze, jak obcy
przy władzy to okradamy państwo bo obcy, jak nasi to bezpieczniej będzie kraść i
zawsze żyd winien. To magicze żyd winien jest wyznaniem iżmy to złodzieje.

13. Data: 2015-10-05 16:57:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 13:51:09 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

>OK, a ambergoldy to komu służyły?

Cos sugerujesz?

14. Data: 2015-10-05 17:02:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 16:57:09 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

a.pl...

a.pl...

> Cos sugerujesz?

Ba.
http://niezalezna.pl/56398-od-kiedy-tusk-wiedzial-o-
amber-gold-podsluchany-belka-wsypal-premiera

15. Data: 2015-10-05 17:11:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 16:57:09 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Co konkretnego sugerujesz?

16. Data: 2015-10-05 17:14:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 17:11:12 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

.net...

a.pl...

a.pl...

> Co konkretnego sugerujesz?

Że ludzie dla dzieci zrobią wszystko 3-]

17. Data: 2015-10-05 20:18:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 17:11:12 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

>Że ludzie dla dzieci zrobią wszystko 3-]

Możesz podać to cytat, z tej swojej gazetki, kto się osobiście zadeklarował,
że zrobi wszystko i co konkretnie mieści się w tym wszystko? Czy po prostu
ta dyskusja to jedynie kolejny dowód na twoje Kłamstwa i Oszustwa?

18. Data: 2015-10-05 20:46:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 20:18:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

t...

> Możesz podać to cytat, z tej swojej gazetki, kto się osobiście zadeklarował,
> że zrobi wszystko i co konkretnie mieści się w tym wszystko? Czy po prostu
> ta dyskusja to jedynie kolejny dowód na twoje Kłamstwa i Oszustwa?

"Tusk odniósł się do zarzutów, że nie ostrzegł publicznie ludzi przed
oszustwem, choć sam był niezadowolony z powodu współpracy swojego syna z
OLT Express."

Niezadowolony. Oj. Oj. 3-|

Oraz z innej "gazetki":
"Wskutek wykupienia w lipcu i sierpniu 2011 przez grupę kapitałową Amber
Gold z Gdańska spółki Jet Air (100% udziałów), niemieckiej spółki
Ostfriesische Lufttransport (100% udziałów) oraz YES Airways (85% udziałów)
powstała marka OLT Express."
https://pl.wikipedia.org/wiki/OLT_Express

Jak to się mówi - rączka rączkę... itp.
Jak by to nie traktować, fakty są takie: Tusek wiedział, nie POwiedział, a
głupiego (obywatela) bęc.
:->

19. Data: 2015-10-05 20:51:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Mon, 5 Oct 2015 20:18:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

t...

>"Tusk odniósł się do zarzutów, że nie ostrzegł publicznie ludzi przed
>oszustwem, choć sam był niezadowolony z powodu współpracy swojego syna z
>OLT Express."

Gdzieś tutaj Tusk deklaruje, to "robienie wszystkiego"? I ponownie zapytam
czym jest owo "robienie wszystkiego"?

20. Data: 2015-10-05 21:01:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 20:51:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

et...

t...

> Gdzieś tutaj Tusk deklaruje, to "robienie wszystkiego"? I ponownie zapytam
> czym jest owo "robienie wszystkiego"?

Nie wiem, ile razy mam ci kawę na lawę lub jak krowie na granicy:

Połącz sobie: "nie ostrzegł publicznie ludzi przed oszustwem" AND
"współpracy swojego syna z OLT Express."

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci
ewolucja
Kozły ofiarne