Jak pomóc anorektyczce?

21. Data: 2004-07-21 18:10:06

Temat: Re: Jak pomóc anorektyczce?
Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Neurologia na pewno nie, ale co do endokrynologii - polimeryzował bym ;)

Chyba sie z Toba zgodze :)
Troche sie rozkrecilem - to przez klapki na oczach :).
Sama decyzja leczenia sie w osrodku psychiatrycznym dla niektorych jest nie
do przejscia. A miejsce leczenia nie ma az takiego znaczenia, jezeli
wykonuja to osoby, ktore wiedza co robia i maja do tego zapal.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

22. Data: 2004-07-21 21:58:01

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> psychoterapia ... dobry i zly terapeuta...

Możesz wyjaśnić co się kryje pod hasłem "dobry i zły terapeuta".
--
Joanna zaciekawiona
http://jduszczynska.republika.pl

23. Data: 2004-07-21 23:34:39

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz wyjaśnić co się kryje pod hasłem "dobry i zły terapeuta".

Zly - ten ktory pilnuje warunkow kontraktu, glownie przybierania na wadze -
ewentualnie zaostrzajacy warunki kontraktu.
Dobry - pracujacy psychoterapeutycznie z pacjentka i nie pilnujacy jej
kilogramow.

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

sanatorium-jak,gdzie,ile ?