Jak się zachować.

11. Data: 2005-06-02 16:49:40

Temat: Re: Jak się zachować.
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:d7mika$kbp$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Zapytaj, po co jej jesteś tam potrzebny.
> Rozumiem, że może chcieć, abyś był obecny podczas rozmowy z lekarzem,
która
> dotyczyłaby Waszych wspólnych spraw, np. antykoncepcji. Czy badania usg w
> przypadku ciąży - niejeden tatuś z przyjemnością ogląda malucha (ale to
Was
> chyba nie dotyczy).
> Ale podczas badania?????????
>
> Jeszcze sporo rzeczy jest w stanie mnie zadziwić..........;)

jesli chodzi o gabinety z usg w srodku, to czesto widze pary wchodzace
razem, a dziewczyny nie maja widocznej ciazy.

12. Data: 2005-06-02 16:52:02

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez bycie podczas badania nie oznacza ze chlopak ma jej tez zagladac
> przez wziernik do srodka - wystarczy zeby byl obok, siedzial na krzesle
> albo stal obok glowy.

otoz to - nie wiem, dlaczego wszyscy sie tego wlasnie boja. przeciez nie
idzie sie na takie badanie z kolega, tylko z ukochanym facetem, ktory wie,
co moze zawstydzic, czy dodac otuchy...

13. Data: 2005-06-02 16:52:06

Od: Cathleen <c...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora dnia 02.06.2005 18:49:

> jesli chodzi o gabinety z usg w srodku, to czesto widze pary wchodzace
> razem, a dziewczyny nie maja widocznej ciazy.

Zazwyczaj - jeżeli termin na to pozwala - towarzyszy mi mąż. W końcu
starania o potomka to nasza wspólna sprawa :-)

Cathleen H. http://cathleen.freeserverhost.com
GG: 1832817
ICQ: 345347435
AQQ: 124895

14. Data: 2005-06-02 16:53:54

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> zapytaj dziewczyne czy pojdzie z toba na badanie prostaty ?

nie widze w tym nic dziwnego. niekoniecznie trzeba patrzec, wystarczy byc. a
ty widac jestes zdrowa, szczesliwa osoba i niewiele ci sie miesci w glowie,
a inni to po prostu robia:)

15. Data: 2005-06-02 16:56:14

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby panicznie bal sie tego badania tudziez jego wyniku - nie widzialabym
> nic smiesznego w tym ze moglby poprosic najblizsza sobie osobe o obecnosc
> podczas niego.
> Gdyby mnie moj maz o takie cos poprosil - bylabym szczesliwa ze moge mu
> choc troszke pomoc pokonac ten lek i ze darzy mnie az takim zafaniem ze
> jest silniejsze niz wstyd w takiej sytuacji.

dokladnie tak samo mysle. obecnosc bliskiej osoby czyni cuda. widzialam pary
wchodzace razem do dentysty - jej boruja, a on glaszcze ja po rece:)

> W koncu partner jest takze po to zeby wspierac w trudnych sytuacjach,
> pomagac przez nie przejsc.

dobrze cie luna rozumiem:)

kurcze - na porod oczywiscie tak, ale na badanie np. przed zajsciem w
ciaze - tabu:)

16. Data: 2005-06-02 16:57:30

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 02 Jun 2005 18:43:30 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako pamana, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> co innego gdy cos sie dzieja a co innego badanie ot poprostu kontrolne.

A kto ma prawo oceniac czego ktos sie moze bac?
Mnie kontrolne badanie krtani (panicznie boje sie wkladania tam czegos)
przerazaloby tak samo jak badanie gdyby bylo podejrzenie czegos zlego.
Za to bez wiekszego strachu poszlabym na badanie ktore mogloby byc bolesne
czy jakiekolwiek inne - o ile nie dotyczyloby wsadzania mi czegos do
gardla.
Uznasz mnie za dziwaka?

> co innego gdy ma sie juz jakies świnstwo w sobie-jest sie czego bac,
> jest jakies niebezpieczenstwo ,zagrozenie.

Po pierwsze - skad wiesz jakie sa motywy prosby dziewczyny z watku?
Po drugie - jeden sie boi znalezienia swinstwa - inny samego badania.
Czy naprawde to taki powod do dziwienia sie i roztrzasania?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

17. Data: 2005-06-02 16:58:17

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 2 Jun 2005 18:52:02 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako taora, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> otoz to - nie wiem, dlaczego wszyscy sie tego wlasnie boja. przeciez nie
> idzie sie na takie badanie z kolega, tylko z ukochanym facetem, ktory wie,
> co moze zawstydzic, czy dodac otuchy...

Milo mi ze choc jedna osoba mnie rozumie - bo juz zaczynalam sie czuc
dziwnie ;)

18. Data: 2005-06-02 16:58:33

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cathleen" <c...@g...nospam.pl> napisał w wiadomości

> Zazwyczaj - jeżeli termin na to pozwala - towarzyszy mi mąż. W końcu
> starania o potomka to nasza wspólna sprawa :-)

otoz to - ja nie widze w tym nic dziwnego ani nadzwyczajnego:)

19. Data: 2005-06-02 16:59:35

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> zapytaj dziewczyne czy pojdzie z toba na badanie prostaty ?

nie widze w tym nic dziwnego. niekoniecznie trzeba patrzec, wystarczy byc. a
ty widac jestes zdrowa, szczesliwa osoba i nie miesci ci sie to w glowie, a
inni to po prostu robia:)

20. Data: 2005-06-02 17:01:20

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 2 Jun 2005 18:56:14 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
> [...]

> dokladnie tak samo mysle. obecnosc bliskiej osoby czyni cuda. widzialam pary
> wchodzace razem do dentysty - jej boruja, a on glaszcze ja po rece:)

Ano wlasnie. Mozna.
Partnerstwo i zwiazek to nie tylko czule slowka przy swiecach czy gladzenie
po reku w kinie.
To takze wspieranie sie w takich sytuacjach - jesli jest potrzeba.

> kurcze - na porod oczywiscie tak, ale na badanie np. przed zajsciem w
> ciaze - tabu:)

Dokladnie ;)

--
Pozdrawiam serdecznie