Jak ukryc rurke

1. Data: 2005-03-21 16:50:05

Temat: Jak ukryc rurke
Od: Lysy1977 <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przez moj przedpokoj przechodzi cienka rurka od ogrzewania (1/2cala).Nie jest to
glowne rura od zasilania bo po drugiej stronie sciany ida 2 duze ruru od ogrzewania.
W zasadzie to nawet nie wiem po co ona jest,ale zima jest ciepla.
Znajduje sie ona okolo 3-4 cm od sciany i mniej wiecej na polowie szerokosci
przedpokoju.Mieszkam w bloku z plyty.
Czy jest mozliwosci przesunac taka rurke w blizej sciany, a najlepiej do sciany ?
Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2005-03-22 12:27:08

Temat: Re: Jak ukryc rurke
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedpokoju.Mieszkam w bloku z plyty.
> Czy jest mozliwosci przesunac taka rurke w blizej sciany, a najlepiej do

Jest to tak zwane ogzewanie swiecowe - taki kaloryfer w pionie

Jak ci nie jest zimno to mozesz sobie to zabudowac albo wziac speca zeby to
jakos zblizyl do sciany za pomoca kolanek.

Jednak odradzam pochopne interwencje.

Musta

Modyfikacja sciany nosnej
Regulacja swiecenia halogenow
podejmowanie uchwał-zebranie wspólnoty
Jaka wyrzynarka ??
Fachowiec (nie serwis autoryzowany) od zmywarki Whirpool poszukiwany (Kraków)!!!!