Jak upiec rybę, tak by udawała smażoną w panierce?

1. Data: 2011-12-13 21:03:26

Temat: Jak upiec rybę, tak by udawała smażoną w panierce?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja wątroba nie lubi smażenia , co innego podniebienie.
Problem typowy nie tylko dla wątrobowca.
Co tu dużo pisać: smażenie jest niezdrowe (wżody, serce...).

Jak więc upiec rybę tak by wyglądała i smakowała jak smażona,
no może być bez smaku tłuszczu.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

2. Data: 2011-12-13 21:12:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 22:03:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> Co tu dużo pisać: smażenie jest niezdrowe (wżody, serce...).
>
> Jak więc upiec rybę tak by wyglądała i smakowała jak smażona,

Po prostu przypraw rybę jak lubisz i otocz w mące, włóż w posmarowaną oliwą
lub olejem folię alu i zawiń szczelnie, piecz w temp. 200 stopni jakieś 20
minut, potem rozchyl folię i dopiekaj z 10 minut lub więcej - do łądnego
zrumienienia.
Powinno byc dobrze. Może nie całkiem jak smażona, ale równie smaczna
będzie.
--
XL

3. Data: 2011-12-13 22:19:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrumienienia.
> Powinno byc dobrze. Może nie całkiem jak smażona, ale równie smaczna

A jajo? spali się, jakby dodać.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

4. Data: 2011-12-14 11:07:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 23:19:08 +0100, Stokrotka napisał(a):

> A jajo? spali się, jakby dodać.

Raczej się spiecze, ale nie próbowałam.
--
XL