Jak wiązać pomidory?

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: FEniks <x...@p...fm>
Subject: Jak wiązać pomidory?
Date: Fri, 28 Aug 2020 17:56:59 +0200

Czy jest jakaś uniwersalna zasada podwiązywania pomidorów?

Jestem początkująca, pierwszy raz w tym roku posadziłam pomidory, a
efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Na kilku krzaczkach mam
zatrzęsienie pomidorów. Wszystko byłoby super, ale problem w tym, że te
biedne krzaczki nie wytrzymują ciężaru owoców. Podwiązywałam je
kilkukrotnie do drewnianej tyczki, wzmacniając gałązki, na których
pojawiały się owoce, a i tak zaczynają się łamać. Obawiam się, że nie
wszystkie dadzą radę dojrzeć nim krzaczki zupełnie się nie rozpadną, bo
jeszcze mnóstwo zielonych na nich.

Ewa