Jak wygląda zabezpieczone przed mrozem drzewo?

41. Data: 2007-10-29 19:44:36

Temat: Re: Jak wygląda zabezpieczone przed mrozem drzewo - prywata
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2007 18:59:09 +0100, Krycha napisał(a):

> Spadł mi kamień z serca. Mam nadzieję, że nie za bardzo wyschły i przyjmą
> się.

Dam radę;) Moczą się już:)

Pozdrawiam,
Marta

42. Data: 2007-10-30 02:01:14

Temat: Re: Jak wygląda zabezpieczone przed mrozem drzewo?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Pomaga napisanie na paczce "żywe rośliny" lub "żywe ptaki", Tak
> oznaczona przesyłka priorytetowa potrafi dojść w 20 godzin od wysłania.

Pamiętam czasy, kiedy na paczce pisało się "stare ubrania", żeby
zmniejszyć szanse kradzieży :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Skad wziac gliniasta ziemie do uprawy róż
Sternbergia lutea i Crocus speciosus ?
Lavandula Stoechas "Alexandra"
Muszki...
Reanimacja