ziemia ogrodowa lub torf

1. Data: 2007-10-12 08:12:37

Temat: ziemia ogrodowa lub torf
Od: "kruklanecki" <k...@g...ps> szukaj wiadomości tego autora

Szukam ziemi do ogrodu w ilosci 10-15m3 w okolicach Pruszkowa.
W necie znalazlem jedna oferte na 12m3 za ziemie ogrodowa - 500PLN a za
torf - 1000PLN z dowozem na miejsce.
Jest to dobra cena? A jesli znacie lepsze to podzielcie sie :)

2. Data: 2007-10-12 11:30:25

Temat: Re: ziemia ogrodowa lub torf
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za zimię to wg mnie cena paskarska, bo ziemi chce się ktoś pozbyć, a za
przywóz - cóż, trzeba szukać jak najbliżej to i prrzywóz nia będzie dużo
kosztował. Co do torfu to może nie jest tak źle...

3. Data: 2007-10-12 12:03:42

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> torf - 1000PLN z dowozem na miejsce.
> Jest to dobra cena? A jesli znacie lepsze to podzielcie sie :)
:)
u nas o ile nie ma okazji w postaci budowy jakiej drogi
dobra ziemia z nadkladu z przywiezieniem to tak 200 za auto pojemnosci jak u
Ciebie
:)
torf niski rozdrobniony jest po 30zl/m3
ale samemu trzeba zorganizowac transport
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2007-10-12 19:45:25

Od: "SL" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> torf niski rozdrobniony jest po 30zl/m3
> ale samemu trzeba zorganizowac transport
> :)
Jak dalekko?
Moze warto zakombinowac transport?

5. Data: 2007-10-12 19:59:37