Jak zatrzymać krwawienie?

1. Data: 2007-03-31 08:07:38

Temat: Jak zatrzymać krwawienie?
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje jakis lek dostepny bez recepty, ktory zatrzyma trwajace od
2 tygodni krwawienie miesiaczkowe..?
Generalnie problem polega glownie na tym, ze zaczelam brac Harmonet,
wiec podobno takie krwawienia maja prawo sie pojawic, ale ja juz
mam tego po dziurki w nosie szczerze mowiac....
Wiem ze na recepte sa srodki typu Cyclonamine, ale co BEZ recepty?
Blagam o jakies wskazowki bo sie wsciekne!

2. Data: 2007-03-31 09:27:35

Temat: Re: Jak zatrzymać krwawienie?
Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem ze na recepte sa srodki typu Cyclonamine, ale co BEZ recepty?
> Blagam o jakies wskazowki bo sie wsciekne!

Hemorigen

3. Data: 2007-03-31 11:23:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wiem ze na recepte sa srodki typu Cyclonamine, ale co BEZ recepty?
> Blagam o jakies wskazowki bo sie wsciekne!

Bez problemu dostaniesz u (najlepiej zaufanego) weteryniarza.

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2007-04-02 07:10:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez problemu dostaniesz u (najlepiej zaufanego) weteryniarza.
A jak jej zaproponuje sterylkę ???
--
Krzysiek, EBP
Polska scena polityczna dzieli się na socjalistów pobożnych i socjalistów

5. Data: 2007-04-02 15:05:00

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestescie wredne wsioki o - i tyle wam powiem :P
P.

6. Data: 2007-04-02 16:58:40

Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestescie wredne wsioki o - i tyle wam powiem :P
> P.

hmmm tak to jest jak sie da konkretna odpowiedz na konkretne pytanie .
no ale......

7. Data: 2007-04-03 06:39:24

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka napisał:
> Jestescie wredne wsioki o - i tyle wam powiem :P
też Cię lubię!

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm polski - sztuka pomagania innym tak, aby zaszkodzić.

8. Data: 2007-04-03 07:34:52

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Bez problemu dostaniesz u (najlepiej zaufanego) weteryniarza.

A ja pisze calkiem powaznie... Cyclonamine dostaniesz u weta.

kręgosłup
rabdomioliza
[jaki] inhalator dla malucha
Kostniak zatoki czolowej