Jak zlikwidować kurę?

1. Data: 2010-11-11 19:51:06

Temat: Jak zlikwidować kurę?
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Jak najlepiej zabić kurę? Siekierą na pniaczku, prądem, czy nożem?
Humanitarnie, to chyba prądem tak jak drób ze sklepu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-11-11 20:34:15

Temat: Re: Jak zlikwidować kurę?
Od: Toitoi Base Manager <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-11 20:51, Jan Werbinski pisze:
> Jak najlepiej zabić kurę? Siekierą na pniaczku, prądem, czy nożem?
> Humanitarnie, to chyba prądem tak jak drób ze sklepu.

rozstrzelać

3. Data: 2010-11-11 20:35:17

Od: janusz <n...@a...am> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-11 20:51, Jan Werbinski pisze:
> Jak najlepiej zabić kurę? Siekierą na pniaczku, prądem, czy nożem?
> Humanitarnie, to chyba prądem tak jak drób ze sklepu.

oj coś ci się pomerdało, drób ze sklepu ma ucinane łebki

4. Data: 2010-11-11 20:54:04

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <n...@a...am> napisał w wiadomości

> oj coś ci się pomerdało, drób ze sklepu ma ucinane łebki

IMHO jest wkładany do lejków ubojowych, łepek lekko zanurzany w wodzie i od
razu następuje ogłuszenie prądem podłączonym do lejka i wody, potem np
taśmociąg (jeśli to linia produkcyjna) powieszone za nogi tusze przepuszcza
przez piłę odcinającą głowy. Ewentualnie w przypadku uboju ręcznego po
ogłuszeniu prądem następuje obcięcie kleszczami głowy i wykrwawienie.

Smacznego!

5. Data: 2010-11-11 20:54:22

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toitoi Base Manager" <m...@t...com> napisał w
wiadomości news:6rYCo.101658$zz4.96475@newsfe04.ams2...

> rozstrzelać

Tak po prostu, bez sądu?

6. Data: 2010-11-11 21:04:33

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-11 21:54, Jan Werbinski pisze:
> [...]
> przepuszcza przez piłę odcinającą głowy. Ewentualnie w przypadku uboju
> ręcznego po ogłuszeniu prądem następuje obcięcie kleszczami głowy i

Pracowalem na takiej linii u stoklosy , masakra to pikus przy tym
kurobojstwie..

7. Data: 2010-11-13 18:25:47

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> Jak najlepiej zabić kurę? Siekierą na pniaczku, prądem, czy nożem?

Babcia zabijala siekierką na pienku. Nie chciała mi nigdy pokazać :(

Protz

8. Data: 2010-12-06 09:58:57

Od: Katarzyna Pacek <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-13 19:25, Protz pisze:

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> Babcia zabijala siekierką na pienku. Nie chciała mi nigdy pokazać :(
>
> Protz

Moj dziadek też tak robi..

9. Data: 2010-12-06 10:54:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Pacek" <t...@f...pl> wrote in message

> Moj dziadek też tak robi..

Nóż lub siekierka - byle ostre. Nożem można w domu, np. w łazience, aby było
łatwo zmyć rozbryzgi krwi.
Związać kurze nogi i skrzydła, aby po dekapitacji nie mogła latać.

Co zrobić ze starą kurą?
Co zrobić ze starą kurą?
spam fajowe noclegi koło Zakopanego
JESZCZE MOZNA...