Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?

21. Data: 2017-07-12 11:07:06

Temat: Re: Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 19:24, tandoori.curry pisze:
> Oczywiście rozumiem że dla każdego ta perfekcja oznacza coś innego ))
> Zazwyczaj robię klasycznie tzn boczek i szczypiorek.
> I to jest OK jak dla mnie.
>
> Chodzi mi w tym przypadku o detale przygotowania które sprawią że
> konsystencja i smak będą idealne...) pozdrawiam

taka ciekawostka - jajówa alibo omlet. Na winie!!!!
,,Masła w rynce rozpuść, jajec rozbiy z winem y cukrem y cynamonem, ubiy
to społem, a wley na gorące masło, usmażywszy day z rynka, a nie mieszay."
Acha, na trzy jajka potrzeba 1/3 szklanki białego wina (półsłodkiego) a
rynka to dzisiejsza patelnia...
smacznego
pozdr
Stefan

22. Data: 2017-07-12 18:40:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 lipca 2017 11:07:11 UTC+2 użytkownik stefan napisał:

> [...]
> Acha, na trzy jajka potrzeba 1/3 szklanki białego wina (półsłodkiego) a

Omlet. Bym określiła - a la szodonowy.

Stop towarom halal!
Rabarbar do ciasta.
Kuchnia muzułmańska.