Jaka pralka i zmywarka

1. Data: 2003-05-08 10:33:04

Temat: Jaka pralka i zmywarka
Od: "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nowe mieszkanko,remont w toku i zakupy za pasem.
Szukam pralki nie za głębokiej (do 45cm), z elektronicznym a nie
mechanicznym programatorem (może być bez wyświtlacza),obroty do 800/min
(fajnie gdyby regulowane), no i nie za droga (do 1500 pln) - używacie czegoś
podobnego? możecie coś polecić?

oraz zmywarki max 45 szerokości (mało miejsca), może być niska (45cm) ale
zdążyłem przeczytać że to jednak za mało na 3 osobową rodzinę, i dobrze żeby
miała możliwość mycia na pół gwizdka (nie zawsze nazbieram chyba cały kosz),
no i możliwie tania :)

Gdybyście mogli polecić konkretne modele, byłbym dozgonnie...., spędziłem
już dwa dni w sklepach i kręćka można dostać, a ci sprzedawcy jacyś tacy nie
pociumani

pozdrawiam

Grześ

1. Data: 2003-05-08 10:47:08

Temat: Re: Jaka pralka i zmywarka
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:b9dbka$nip$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]
> już dwa dni w sklepach i kręćka można dostać, a ci sprzedawcy jacyś tacy

Odnośnie zmywarki, podaję Ci link na wątek na forum GW, w którym pytałam
właśnie o wąską zmywarkę:

http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
?f=217&w=5531112

Kasia

1. Data: 2003-05-08 10:49:27

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"grzesio" pyta:
> [...]
żeby
> miała możliwość mycia na pół gwizdka (nie zawsze nazbieram chyba cały

Po co Ci mycie na pół gwizdka w zmywarce 45 cm, tym berdziej, że piszesz o
rodzinie 3 osobowej. Zapewniam Cię, że funkcja ta przez większość z nas nie
jest wykorzystywana w zmywarkach 60-cio centymetrowych. Jeśli faktycznie nie
masz miejsca na większą to kup 45 cm. Na ilość programów też nie ma co się
oglądać. Ja mam chyba z sześć a i tak zmywam tylko na 1-2 programach.
Zużycie wody też sobie daruj. Nie ma znaczenia czy zmywarka pobiera 12 czy
18 litrów wody. Na tym nie zaoszczędzisz. Więcej strat powoduje kapiący kran
czy cieknąca spłuczka. Wybierz taką, na jaką Cię stać i która Ci się podoba.
Jeśli ma to być zmywarka do zabudowy z ukrytym panelem to już wogóle nie ma
się co zastanawiać (jeśli takowe 45 centymetrowe są, bo nie wiem)

Pozdrawiam, Chopek

1. Data: 2003-05-08 11:31:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chopek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jeśli ma to być zmywarka do zabudowy z ukrytym panelem to już w ogóle nie ma
> się co zastanawiać (jeśli takowe 45 centymetrowe są, bo nie wiem)

Są. Mam takiego Aristona i bardzo sobie chwalę.

JoP

1. Data: 2003-05-08 11:46:20

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mechanicznym programatorem (może być bez wyświtlacza),obroty do 800/min
> (fajnie gdyby regulowane), no i nie za droga (do 1500 pln) - używacie

Mielismy ten sam problem miesiac temu.
Kupilismy Indesit WES 9X w MM za 1300 zl.
Pralka ma 900 obrotow, elektroniczny wyswietlacz, glebokosc 40cm, wsad
4.5kg. gwarancja na 2 lata ktora za 99 zl lub 139 zl mozna przedluzyc
odpowiednio na 3 lub 5 lat.

mag.

1. Data: 2003-05-08 19:52:14

Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czegoś
Wszystkie Twoje wymagania spełnia nabyta niedawno przezemnie pralka Siemens
SIWAMAT XS 432., jest tylko nieco droższa, ale po negocjacji ok. 1550zł.
Polecam gorąco. Ewa

1. Data: 2003-05-08 20:19:50

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie Twoje wymagania spełnia nabyta niedawno przezemnie pralka
Siemens
> SIWAMAT XS 432., jest tylko nieco droższa, ale po negocjacji ok. 1550zł.

Polecam również! Mam co prawda XS440 (1000obr.) ale rozreklamowałem je wśród
znajomych, kilkoro z nich kupiło i takie i takie - wszyscy sa bardzo
zadowoleni.

J.

1. Data: 2003-05-09 09:30:08

Od: "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzięki za podpowiedzi :)
Teraz zrobię wycieczkę po sklepach i porównam podane przez Was modele.
a tak a propos to jest już jakiś sklep internetowy ze sprzętem agd? może
mają coś taniej?
pzdr
grześ
ps jak kupie to się pochwalę ;)

1. Data: 2003-05-09 11:13:27

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:b9fsa7$b1c$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> wielkie dzięki za podpowiedzi :)
> Teraz zrobię wycieczkę po sklepach i porównam podane przez Was modele.
> a tak a propos to jest już jakiś sklep internetowy ze sprzętem agd? może
> mają coś taniej?

Dlugo szukalam tanio i z doswiadczenia wiem ze najtaniej w Wawie
przynajmniej z miejsc w ktorych my szukalismy jest w media Marktach. Uwazac
tylko trzeba i sprawdzac dokladnie te same modele w roznych MM, bo cenowo
roznia sie nawet o 100zl.
napewno nie polecam EURO - drogo w porownaniu do MM i mniejszy wybor.

mag.

1. Data: 2003-05-09 11:30:09

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesio <g...@k...gliwice.pl> wrote:

> wielkie dzięki za podpowiedzi :)
> Teraz zrobię wycieczkę po sklepach i porównam podane przez Was modele.
> a tak a propos to jest już jakiś sklep internetowy ze sprzętem agd? może
> mają coś taniej?

Jakiś jest. Najwięcej ludzi poleca www.agdrtv.com, ale z mojego
doświadczenia wynika, że nietrudno znaleźć produkty, które są tam droższe
niż w marketach (np. MM, czy Euro)

--
Przemysław Maciuszko

Mieszkanko do wynajecia
rolety
Do posiadaczy pralek Hoover - kilka pytan :-)
pralka - stalka w bębnie - zwarcie?
Niepozadani goscie w domu - komary