Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...

21. Data: 2014-01-07 15:17:38

Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 14:36:07 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> Czy energetyka musi zaplacic wlascicielowi terenu za uzywanie jego
> dzialki pod slupy ?

tak, a za chwilę wejdzie prawo, które się energetyce bardzo nie podoba, o
konieczności płacenia za powierzchnię pod linią

> Albo za blokowanie mozliwosci budowy, jesli tylko druty puszczone gora.
> Cos w tym dziwnego ?

nie, widziały gały co brały

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

22. Data: 2014-01-07 15:40:47

Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-06 14:28, krak pisze:
> zastanawiam się nad zakupem mieszkania, problem w tym że przed budynkami
> biegnie linia energetyczna (110kv?)

To nie problem tylko zaleta - nikt tam nie postawi kolejnego domu.
Gdybym szukał jakiejś działki dla siebie wybrałbym w kolejności: przy
cmentarzu, jednostce wojskowej, linii przesyłowej, a nawet torze
kolejowym itp. Tacy sąsiedzi są dużo mniej uciążliwi :)

--
pozdrawia Adam
/wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

23. Data: 2014-01-07 15:53:44

Od: krak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-07 15:40, Janko Muzykant pisze:

> [...]
> cmentarzu, jednostce wojskowej, linii przesyłowej, a nawet torze
> kolejowym itp. Tacy sąsiedzi są dużo mniej uciążliwi :)

otóż własnie dlatego byłem przekonany do tej lokalizacji, centrum
miasta, duża przestrzeń z przodu nic nie będzie, widok super...

pozdr

24. Data: 2014-01-07 17:54:03

Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cmentarzu, jednostce wojskowej, linii przesyłowej, a nawet torze
> kolejowym itp. Tacy sąsiedzi są dużo mniej uciążliwi :)

No nie wiem... Niedawno jakiś czas przebywałem w domu, który jest jakieś
50m od kilku torów kolejowych ( okolice Koluszek ).
Jakaś specjalna radość to to nie jest jednakowoż.

25. Data: 2014-01-07 18:50:28

Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07.01.2014 17:54, sundayman wrote:

> No nie wiem... Niedawno jakiś czas przebywałem w domu, który jest jakieś
> 50m od kilku torów kolejowych ( okolice Koluszek ).
> Jakaś specjalna radość to to nie jest jednakowoż.

Kwestia dobrej izolacji akustycznej i gumowych podkładek pod meblami.
Można też sobie dom posadowić jak wieżowce w Japonii na elastycznym
fundamencie ;)

Jakub Rakus

26. Data: 2014-01-07 18:53:16

Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-07 17:54, sundayman pisze:
> No nie wiem... Niedawno jakiś czas przebywałem w domu, który jest jakieś
> 50m od kilku torów kolejowych ( okolice Koluszek ).
> Jakaś specjalna radość to to nie jest jednakowoż.

Jakoś wolę przejeżdżający pociąg nawet co 15 minut od sąsiada z kosiarą
przez 8 godzin, albo co gorsza - z discopolo co weekend do rana.

--
pozdrawia Adam
/uwielbiam zapach próżności o poranku/

27. Data: 2014-01-07 19:48:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 18:53:16 +0100 osobnik zwany Janko Muzykant
napisał:

> Jakoś wolę przejeżdżający pociąg nawet co 15 minut od sąsiada z kosiarą
> przez 8 godzin, albo co gorsza - z discopolo co weekend do rana.

a to linia kolejowa gwarantuje brak sąsiadów z disco polo?

28. Data: 2014-01-07 20:00:30

Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległosc
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*krak* wdusil[a] knefle:

>otóż własnie dlatego byłem przekonany do tej lokalizacji, centrum
>miasta, duża przestrzeń z przodu nic nie będzie, widok super...

I pranie mozna suszyc

29. Data: 2014-01-07 21:58:44

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> "Jakub Rakus" laf9v1$ct4$...@n...news.atman.pl

> ZTCW nie ma dowdów szkodliwości takich linii nawet na płody ludzkie,
> ale (jak juz pisałem) życie w sasiedztwe takiego czegoś nie jest miłe.

Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór
radiowy co słabszych sygnałów...

--
Darek

30. Data: 2014-01-08 01:52:44

Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-07 19:48, masti pisze:
> a to linia kolejowa gwarantuje brak sąsiadów z disco polo?

Od strony linii. Zawsze to statystycznie bezpieczniej.

--
pozdrawia Adam
/oddychając uszlachetniam powietrze/

osuszenie ściany mikrofalami?