Jaka zmywarka...?

1. Data: 2007-09-16 18:24:16

Temat: Jaka zmywarka...?
Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ludziska :-)
Stoję przed dylematem, bo chcę kupić zmywarkę, a nie miałem wcześniej
tego ustrojstwa w swoich progach. Nie mam za dużo miejsca - małe
mieszkanie, a sprzęt ma mi służyć jakiś... rok, może dwa do momentu
wprowadzenia się do nowego domu. Mogę pozwolić sobie jednynie na
szerokość 45 cm [miejsce]. Nie chcę natomiast wydawać wielkiej forsy, bo
to ma być udogodnienie tymczasowe. Przeglądałem oferty na allegro...
mają tam sprzęt używany, ale niby serwisowany. Czy możecie polecić jakąś
konkretną firmę? Na ten zakup mogę przeznaczyć kwotę... jak najmniejszą
;-)) ale powiedzmy... do siedmiu, ośmiu stów maksymalnie.
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie.
pozdrawiam
robercikus

2. Data: 2007-09-16 19:00:25

Temat: Re: Jaka zmywarka...?
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie.

Napisz jakie proponują i za ile
Zamontowana zmywarka podwyższy cenę mieszkania bo zmywarki są super !

Piotrek

3. Data: 2007-09-16 19:48:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> Zamontowana zmywarka podwyższy cenę mieszkania bo zmywarki są super !

Tylko o cenę zmywarki, więc wyjdzie na zero.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-09-16 21:45:17

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał

> mają tam sprzęt używany, ale niby serwisowany. Czy możecie polecić jakąś
> konkretną firmę?

Siemens.

Protz

5. Data: 2007-09-17 07:47:30

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Napisz jakie proponują i za ile
> Zamontowana zmywarka podwyższy cenę mieszkania bo zmywarki są super !
>
> Piotrek
Znalazłem indesit - za ponad 5,5 stówy - z przesyłką wyszłoby niewiele
ponad 600.
Nie chcę robić kryptoreklamy... ;-) ale oferta jest tu:

http://allegro.pl/item241135475_exquisit_indesit_gsp
_9008_45cm_2005%5D_gwarancja.html

pozdrawiam
robercikus

6. Data: 2007-09-17 07:50:04

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tylko o cenę zmywarki, więc wyjdzie na zero.

No właśnie... ;-), ale to nie jest mieszkanie moje własne, tylko
wynajęte, więc nie bardzo jestem zainteresowany zostawianiem tam
czegokolwiek, bo musiałbym to komuś podarować.

pozdrawiam
robercikus

7. Data: 2007-09-17 11:21:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

robercikus pisze:

> No właśnie... ;-), ale to nie jest mieszkanie moje własne, tylko
> wynajęte, więc nie bardzo jestem zainteresowany zostawianiem tam
> czegokolwiek, bo musiałbym to komuś podarować.

To może kup coś, co mogłoby być docelowe w nowym domu? A jeśli nie, bo
np. w domu będziesz chciał mieć większą, to weź jakąś używaną na allegro
(strzelam, bo nawet nie wiem, czy na allegro używane zmywarki
sprzedają). Generalnie takie siemensy, bosche, czy nawet whirlpoole mogą
chodzić latami, więc nawet używane powinny być dobre, tym bardziej, że
tylko na 2 lata potrzebujesz.

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-09-17 21:54:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robercikus pisze:
> [...]
> ;-)) ale powiedzmy... do siedmiu, ośmiu stów maksymalnie.
> Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie.

Bauknecht, forever!

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

9. Data: 2007-09-17 22:08:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
Na ten zakup mogę przeznaczyć kwotę...

> Bauknecht, forever!

Oczywiście mówię tu o tych z Allegro, serwisowanych. Co prawda ja mam
swoją od nowości (kupa kasy wydana przed laty - nawet jak na dzisiejsze
warunki 2300 zł to dużo, ale i jak na dzisiejsze warunki to moja ma full
wypas opcji i jest w porównaniu z dzisiejszymi jak to się mówi "na
topie") , ale gdyby mi się popsuła (a od 11 lat nie ma zamiaru, poza
wymianą jednego zużytego kręciołka od śmigła i pompy, co się zatkała),
to bym sobie taką z Allegro zaraz zafundowala i już, bo w sklepach kręcą
głowami, że nie ma, kiedy pytam o Bauknechta, a innej nie chcę i basta :-/

10. Data: 2007-09-18 16:11:52

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kup uzywaną z ogłoszenia.
JaC

-----

> to nie jest mieszkanie moje własne, tylko wynajęte, więc nie bardzo jestem
zainteresowany zostawianiem tam
czegokolwiek, bo musiałbym to komuś podarować.

Panele - montaż
"Ładny Dom" - program 3D
Wybór kołdry - pomozcie :/
pytanie o sklep z grzejnikami