Jaka zmywarka...?

11. Data: 2007-09-18 17:07:45

Temat: Re: Jaka zmywarka...?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Tue, 18 Sep 2007 00:08:33 +0200, name: Ikselka:

> Oczywiście mówię tu o tych z Allegro, serwisowanych. Co prawda ja mam
> swoją od nowości (kupa kasy wydana przed laty - nawet jak na dzisiejsze
> warunki 2300 zł to dużo, ale i jak na dzisiejsze warunki to moja ma full
> wypas opcji i jest w porównaniu z dzisiejszymi jak to się mówi "na
> topie") , ale gdyby mi się popsuła (a od 11 lat nie ma zamiaru, poza
> wymianą jednego zużytego kręciołka od śmigła i pompy, co się zatkała),
> to bym sobie taką z Allegro zaraz zafundowala i już, bo w sklepach kręcą
> głowami, że nie ma, kiedy pytam o Bauknechta, a innej nie chcę i basta :-/

Twoje doświadczenie tu na nic. Siemens sprzed 11 lat to inny
Siemens niż teraz. Skąd wiesz, że z Bauknechtem jest inaczej?

Pozdrawiam
Miroo

12. Data: 2007-09-18 18:53:58

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości
> Twoje doświadczenie tu na nic. Siemens sprzed 11 lat to inny
> Siemens niż teraz. Skąd wiesz, że z Bauknechtem jest inaczej?

Z jednej strony ciężko twierdzić o trwałości na podstawie kilku lat
Z drugiej jak już masz kilka lat to dowiadujesz się że to już nie ta sama
firma co kiedyś
Przefikane... ;)

Piotrek

13. Data: 2007-09-18 19:07:25

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bauknecht = Whirlpool
JaC

-----

> w sklepach kręcą głowami, że nie ma, kiedy pytam o Bauknechta, a innej nie chcę i
basta :-/

Panele - montaż
"Ładny Dom" - program 3D
Wybór kołdry - pomozcie :/