Jaki agregat prądotwórczy + pompa do studni.

następny post »
From: "Vader" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jaki agregat prądotwórczy + pompa do studni.
Date: Mon, 30 May 2005 22:41:27 +0200

Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam dziełkę na której znajduje się
studnia. Ponieważ w pobliżu nie przebiega żaden wodociąg - podlewanie warzyw
czy małych ozdobnych drzewek, które rosną na działce jest męczace ponieważ
trzeba nie nieźle "nakręcić" :). Tak sobie pomyślałem, że może ułatwił by mi
sprawę:
- agregat pradotwórczy (nie mam w pobliżu linii energetycznej),
- pompa zatapialna do studni (studnia ma ok. 5 dren głębokości - tzn. ok
6,00m - czyli wysokość podnoszenia pompy min. te 6,00m)
Nie wiem czy jest to możliwe ale wode chciałbym podawac na odledłość ok 20m.
Dostałem ulotkę z praktikera na taki agregat:
http://allegro.pl/show_item.php?item=52709980
na allegro znalazłem tez taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=52176512
do tego pompa np.
http://allegro.pl/show_item.php?item=51836896
lub
http://allegro.pl/show_item.php?item=52534332
lub
http://allegro.pl/show_item.php?item=51826351

To tylko moje propozycje i tu zwracam się do Państwa - jeśli zakupię jeden z
powyższych agregatów to jakie pratmetry powinny pisadać pompy by nie
przeciążać agregatu i czy te moje wybory sa praktycznie uzasadnione.

Pozdrawiam RADEK