Jaki powinien być oscypek?

21. Data: 2007-09-11 07:40:57

Temat: Re: Jaki powinien być oscypek?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fc5f8p$4s8$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo znajomy karmi swoje świnki ziemniaczkami, jak robi to do dziś wielu
> rolników na wsi, jak to się mówi: "bo to dla siebie" :-)

Aha, czyli jednak. Boczek to nie boczek, chyba że boczek. Tak jak myślałem.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

22. Data: 2007-09-11 19:06:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aha, czyli jednak. Boczek to nie boczek, chyba że boczek. Tak jak myślałem.

Ten ze sklepu? Nie wiem, co to jest i jak to jest robione. Z prawdziwego
boczku można było wytopić tłuszcz, uzyskując pyszne skwareczki... Biorąc
pod uwagę przyszłą mizerną frekwencję wyborczą popierających ABC -
prawdziwego boczusia już raczej nie uświadczymy ;-P
--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

23. Data: 2007-09-11 23:25:53

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod uwagę przyszłą mizerną frekwencję wyborczą popierających ABC -
> prawdziwego boczusia już raczej nie uświadczymy ;-P

DOBRA SMIECIARO RAZEM Z PANGEYOVISTOM WYPIERDALAĆ

24. Data: 2007-10-09 22:19:34

Od: "! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwanos napisał:

> DOBRA SMIECIARO RAZEM Z PANGEYOVISTOM WYPIERDALAĆ

V PÓTSKÓKÓH I S PRZYTÓPEM

--
! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !
! SZÓRÓF ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

2 puszki tunczyka w sosie wlasnym - co z tym robic?
Nowe Forum zapraszamy.
Jak obsypać boki tortu?
Zelmer Fenomen - akcesoria
Kiszone pomidory