Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???

1. Data: 2005-01-04 06:25:14

Temat: Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam dylemat. Chce urządzić salon nowocześnie. Popszukuje więc nowoczesnych
mebli , a nie klasycznych ..
Niestety większość ofert producentów jakie przejrzałem (Mazurskie Meble ,
BRW , Forte) to meble klasyczne :(
Jest w nich kilka ofert o nowoczesnej linii wzorniczej ale ...
No właśnie ich jakość i wygląd jest delikatnie mówiąc żałosny ... (niedbale
oklejone płyty , fatalne okucia, , krzywo przycięte deski , tandetny wygląd
i wykonanie ...)
Jakośc wykonania stoi na żałosnym poziomie , najgorsze jest to że dużo mebli
klasycznych od tych samych producentów stoi na sporo wyższym poziomie
wykonania (fronty z MDFu a nie z paździerzy) , lepsze i zgrabniejsze okucia
i prowadnice do szuflad , lepsze wykonanie , bardziej przemyślana
konstrukcja ...
Z oferty Forte spodobała mi się kolekcja Sellene ...
W katalogu wyglądało dość dobrze , jednak po zobaczeniu tego na żywo lekko
się załamałem :(
Meble w 100% wykonane z paździerzy , oklejone okleiną bylejak , okucia chyba
najgorsze i najtańsze jakie mozna znaleść (mam takie same w szafce kuchennej
za 100zł) , nierówno docięte deski , fatalne jakości prowadnice do półek ,
źle wycięte szyby , nieprzemyslana konstrukcja (szafka RTV która ma wewnątrz
szyby zwykłe , które za nic nie poradzą sobie z utrzymaniem sprzetu RTV
(Audio) ...
Ceny zaś bardzo wysokie , droższe od mebli tego samego producenta któe mają
fronty z MDF i sporo lepszej jakości wykoannie , okucia i prowadnice ...
W tym systemie bardzo poodba mi się stół i krzesła , ale niestety takż
widziałem narazie je tylko na rysunku ... Reszta mebli przypomina meble
spotykane w hipermarketach , tyle że 3,4 razy tabsze od tych Forte ...

Może znacie jakiś innyc producentów mebli którzy także produkują nowoczesne
meble i nie drogie ?
Dzięki !!!

2. Data: 2005-01-04 07:01:37

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// napisał(a):

> Może znacie jakiś innyc producentów mebli którzy także produkują nowoczesne
> meble i nie drogie ?

Znamy.

U mnie ta firma robiła kuchnię wg projektu TŻetki. Teraz będzie robiła
salon. Szkoda mi butów & nerwów na chodzenie po sklepach meblowych.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2005-01-04 07:48:02

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znamy.
>
> U mnie ta firma robiła kuchnię wg projektu TŻetki. Teraz będzie robiła

To znaczy jaka firma ?

Mnie zaczyna lekko brać szlak :(

Wybrałem sobie nowoczesną narożną (jeszcze nie kupiłem) , nowoczesny dywan i
..... teraz mam problem z zakupem mebli ... Wielokrotnie chodziłem po
sklepach meblowych i w większości są dostepne meble klasyczne ...
W większości jak się pytam o meble nowoczesne to pada dziwne spojrzenie i
zdziwienie że nie chce mebli klasycznych bo przeciez wszyscy to kupują ...
Może i coś w tym jest , bo nie wiem czemu ale meble np. Forte lub BRW w
wersji klasycznej sa bardziej "dopieszczone" (fronty z MDF , lepsze
wykonanie) , a te nowoczesne rażą swoją surowością (płyty paździerzowe) jak
i topornym wykonaniem. Wiem że meble forte lub brw nie są szczytem jakości ,
jednak przeglądając inne meble z asortymentu Forte lub BRW mozna mieć
wrażenie że producent te nowoczesne meble traktuje po macoszemu , za to cenę
ustalił za tę "nowoczesność" na bardzo wysokim pułapie ...

4. Data: 2005-01-04 08:48:41

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik /// Kaszpir /// <b...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:crdd3i$npi$...@i...gazeta.pl...

> [...]
>(niedbale
> oklejone płyty , fatalne okucia, , krzywo przycięte deski , tandetny

Mam taki sam problem jak Ty :) Zobacz jeszcze to
http://www.szynaka.com.pl/index_m.htm
Model FIX
Niestety nie widzialem ich na zywo. Chetnie poslucham opini o tych
meblach.

Laris

5. Data: 2005-01-04 09:10:16

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam !

> meble i nie drogie ?
www.bfm.com.pl ja wybrałem http://www.bfm.com.pl/andante.htm naprawdę
polecam meble solidnie i starannie wykonane niestety cena jest dośc wysoka
Pozdrawiam
Artly

> Dzięki !!!
Proszę

6. Data: 2005-01-04 09:13:42

Od: "Marvin" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie zaczyna lekko brać szlak :(

Co niby? Szelak? Współczuję, to się strasznie klei!

Szlag mnie trafia jak czytam takich piśmiennych inaczej :)

M.

7. Data: 2005-01-04 09:32:50

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2005 07:25:14 +0100, "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
>mebli , a nie klasycznych ..
>Może znacie jakiś innyc producentów mebli którzy także produkują nowoczesne

Obejrzyj sobie meble bydgoskie.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

8. Data: 2005-01-04 09:54:52

Od: "mobistel.pl" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

flair.pl

pozdrawiam mobistel.pl

9. Data: 2005-01-04 10:20:46

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.szynaka.com.pl/index_m.htm
> Model FIX
> Niestety nie widzialem ich na zywo. Chetnie poslucham opini o tych

Dośc fajne , tylko pytanie jak to w rzeczywistości wygląda ...

Takie meble "Selene" od Forte na zdjeciu wyglądają bardzo ładnie , niestety
podczas prezentacji na żywo mocno się rozczarowałem :(

10. Data: 2005-01-04 10:25:11

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.bfm.com.pl ja wybrałem http://www.bfm.com.pl/andante.htm naprawdę
> polecam meble solidnie i starannie wykonane niestety cena jest dośc wysoka
> Pozdrawiam
> Artly

Problem jest ze znalezieniem niedrogich mebli :( Te z Forte albo BRW nie
należą do najtańszych ale jakoś jestem w stanie przełknąć tą cenę.
Jesli chodzi o droższe meble , to znalazłem takie jakie mi się podobają
"Forte Bellagio" (robione przez firmę Furnel (grupa Forte) lub meble firmy
FSF Favorit ... Te meble są już z drewna (nie płyty pilśniowej) ale ich cena
przekracza moje mozliwości finansowe :( (Są kilka razy droższe ...)

Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny
Sklep www.wysylka.pl
żaluzje bezinwazyjne -opinie?