Jakie ciasto z toffii?

1. Data: 2008-04-25 15:27:56

Temat: Jakie ciasto z toffii?
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko zażyczyło sobie na imieniny ciasta z dużą ilością toffii.
Wyszukałam kilka przepisów, m.in. krówkę, ale może coś mi polecicie?

Ewa

2. Data: 2008-04-25 16:26:48

Temat: Re: Jakie ciasto z toffii?
Od: "n.jerzy" <n...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj coś takiego:
> http://www.brewpoo.com/wp-content/uploads/2007/09/po
o1.jpg

I co sie palancie produkujesz ,ze zawsze sie taka q...wa zanajdzie i sie
popisuje

3. Data: 2008-04-26 08:46:34

Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxx2828" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> n.jerzy pisze:

> plonk trolu
>
> PZDR
> Maxx

i czemu gówno wyciągasz z KF?
az

4. Data: 2008-04-27 16:54:33

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP pisze:
> Moje dziecko zażyczyło sobie na imieniny ciasta z dużą ilością toffii.
> Wyszukałam kilka przepisów, m.in. krówkę, ale może coś mi polecicie?

Ja uważam że w przypadku tego ciasta prostota jest najlepsza :)

Piekę biszkopt (niewysoki bo nie przekładam go niczym), na górę daję
masę karmelową (albo kupuję gotową albo gotuję mleko w puszce słodzone
około trzy godziny, pamiętaj że puszka musi być cały czas przykryta wodą
- zawartość puszki (jeśli gotowałaś to chłodną, nie ciepłą, najlepiej
gotować dzień wcześniej) mieszam mikserem z ćwiartką masła żeby lepiej
się rozprowadzała i zdobię jakimiś kolorowymi posypkami (a jeszcze
bardziej lubi robić to moja 5 letnia córka).

Mamqa

Re: przemyślenia o panslaviście
Re: przemyślenia o panslaviście
Re: przemyślenia o panslaviście
skad sie biora
Re: Pen bez napleta i Ixelka - bara bara