Jakie okna?

1. Data: 2005-02-07 20:12:07

Temat: Jakie okna?
Od: "Nemesis" <nemesis79@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Przymierzam sie do wymiany okien, ale niestety kompletnie nie wiem o co
pytac. Mam ulotke z firmy Rehau (okucia Roto). Nie powiem, na ulotce
wszystko ladnie wyglada, ale jak jest w rzeczywistosci? Czym sie roznia 3
komory od 5? Kiedys mialam fajna stronke odnosnie okien, ale niestety nie
pamietam adresu.
Okna maja byc:
1. PCV
2. Biale.
3. Cena/jakosc = celujacy :D

Wiem, ze na oknach sie nie oszczedza, ale tez nie chcialabym zaplacic duzej
kasy za cos co nie jest tego warte.

pozdrawiam
Nemesis

2. Data: 2005-02-08 06:31:48

Temat: Re: Jakie okna?
Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okna maja byc:
> 1. PCV
> 2. Biale.
> 3. Cena/jakosc = celujacy :D

Jeśli muszą być z PCV to lepiej od razu pomyśl o wentylacji. Jeśli nie wiesz
o co chodzi, to przeszukaj archiwum grupy pod kątem słowa "grzyb".

--
Marek

3. Data: 2005-02-08 07:50:16

Od: "Nemesis" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli muszą być z PCV to lepiej od razu pomyśl o wentylacji. Jeśli nie
wiesz
> o co chodzi, to przeszukaj archiwum grupy pod kątem słowa "grzyb".

Wiem o co chodzi. Prosta sprawa. U mojej matki spoldzielnia nakazala
wycinac uszczelki, wlasnie po to zeby byla lepsza wentylacja. Wycieli z
pol cm uszczelki i jest OK. Okna wcale nie stracily na szczelnosci, a w
mieszkaniu jest cieplutko. Okna maja juz przeszlo 5-6 lat.

pozdrawiam
Nemesis

4. Data: 2005-02-09 16:22:30

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemesis napisał:

>U mojej matki spoldzielnia nakazala
> wycinac uszczelki, wlasnie po to zeby byla lepsza wentylacja. Wycieli z
> pol cm uszczelki i jest OK.
A to ciekawe jak spółdzielnia może nakazać wycięcie uszczelki z okna, które
ma (prawdopodobnie) atest?

5. Data: 2005-02-09 17:58:07

Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wycinac uszczelki, wlasnie po to zeby byla lepsza wentylacja. Wycieli z
> pol cm uszczelki i jest OK. Okna wcale nie stracily na szczelnosci, a w

napisz coś więcej:
czy w każdym oknie wycięli?
czy faktycznie to jest te 0,5 cm?
i czy wcześniej były problemy z wilgocią?
aha - i jeszcze czy wycięli u góry okna (tak mi się wydaje, że byłoby
najrozsądniej, bo nie przeciekałoby)?

sli

6. Data: 2005-02-09 18:09:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-09 18:58 +0200, Użytkownik sli napisał :

> [...]
> i czy wcześniej były problemy z wilgocią?
> aha - i jeszcze czy wycięli u góry okna (tak mi się wydaje, że byłoby
Tez mam takie wyciete uszczelki, ze wzgledu na gazowe ogrzewanie
mieszkania. Developer wycial zanim sie wprowadzilismy, chyba oszczedzal
na oknach. Wieje tymi dziurami jak cholera i nad oknami na tynku sa
takie cudoooowne czarne plamy z sadzy i tlustego kurzu, w zasadzie nie
do usuniecia. Przy remoncie musze te miejsca chyba zamalowac farba
olejna, zeby sie to guano dalo zmyc ze sciany. Zdecydowanie wolalabym
miec fabrycznie zamontowane wywietrzniki.

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

7. Data: 2005-02-11 08:11:23

Od: "Nemesis" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Ch." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A to ciekawe jak spółdzielnia może nakazać wycięcie uszczelki z okna,
które
> ma (prawdopodobnie) atest?

Nie mam pojecia. Chcesz miec zwrot za okna, musisz sie podporzadkowac.
Dodam tylko, ze okna wcale nie stracily na swojej funkcjonalnosci.

pozdrawiam
Nemesis

8. Data: 2005-02-11 08:14:31

Od: "Nemesis" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> napisał w wiadomości

> napisz coś więcej:
> czy w każdym oknie wycięli?

Tak, w kazdym.

> czy faktycznie to jest te 0,5 cm?

Jest nawet 1,5 cm.

> i czy wcześniej były problemy z wilgocią?

Wczesniej nie bylo problemow z wilgocia, bo byly stare okna i dmuchalo
jak talala :)

> aha - i jeszcze czy wycięli u góry okna (tak mi się wydaje, że byłoby
> najrozsądniej, bo nie przeciekałoby)?

Tak, u gory.
I wcale przez te wyciecia nie wieje, nawet jak przylozysz dlon.

Nemesis

9. Data: 2005-02-24 13:59:00

Od: "Agatka" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wiem, ze na oknach sie nie oszczedza, ale tez nie chcialabym zaplacic
> duzej kasy za cos co nie jest tego warte.

Nie polecam plastikowych, zalozylismy w mieszkaniu i zadna wentylacja nie
pomaga.
Teraz w domu bedziemy zakladac drewniane.
Zastanow sie, bo mozesz zalowac a mozna kupic drewniane w przyzwoitych
cenach.
Pozdrawiam
Agata

urządzenie do robienia lodów