www.megamedia.pl - opinie

1. Data: 2005-02-07 20:19:24

Temat: www.megamedia.pl - opinie
Od: "Bulbe" <b...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Macie jakieś doświadczenia pozytywne / negatywne ze sklepem internetowym
wymienionym w tytule? Przymierzam się do większego zakupu, być może u nich,
bo mają dość atrakcyjne ceny jak dla mnie.

Pozdro
Bulbe

2. Data: 2005-02-07 21:13:02

Temat: Re: www.megamedia.pl - opinie
Od: "Dando" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Ceny porownalem sobie z firma od ktorej ja kupilem, i widze ze sa roznice na
+ i -.
Poszukaj gdziekolwiek tanszych oferet i negocjuj z nimi ceny. Zawsze mozesz
kilka pln wyszarpac zwlaszcza ze kupujesz wiecej rzeczy.

Pozdrawiam

Dando

3. Data: 2005-02-08 07:16:41

Od: "ksdrs" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bulbe" <b...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nich,
> bo mają dość atrakcyjne ceny jak dla mnie.

3 miesiace temu robilem u nich zakupy (lodowka, zmywarka, okap, piekarnik,
kuchnia gazowa).
Problemow nie bylo. Moge spokojnie polecic. Udalo sie nawet troche zejsc z
ceny.

ksdrs

4. Data: 2005-02-08 11:07:48

Od: Sławek <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bulbe napisał(a):
> [...]
> wymienionym w tytule? Przymierzam się do większego zakupu, być może u nich,
> bo mają dość atrakcyjne ceny jak dla mnie.

Sklep OK
mozesz negocjowac cene i urwać od 100 do 200zl z ceny

--
Sławek

5. Data: 2005-02-08 20:36:39

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bulbe" <b...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości

> wymienionym w tytule? Przymierzam się do większego zakupu, być może u
nich,
> bo mają dość atrakcyjne ceny jak dla mnie.

z tego co widze to maja podobnie jak w maximedia.pl
z maximedia mam pozytywne doswiadczenia

--
Pozdrawiam Andrzej

Jakie okna?