Jakie wnioski?

11. Data: 2014-04-26 19:34:53

Temat: Re: Jakie wnioski?
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frayer
Nekrofilia to gwałcenie zwłok i znowu sobie tylko gwałcący robi dobrze i znowu mamy
analogie z autorytaryzmem, czyli narzucania się komuś bo ja jestem najważniejszy.
Porównaj sobie nekrofilie z Katolickim: kobieta posłuszna mężczyźnie, bierna, cicha
podczas stosunku, gdy on sobie robi dobrze jedynie , to się nazywa
nekrofilus-katolikus.
A nekrofilki znowu wiedzą co dobre bo penis nieboszczyka napełnia się płynami
biologicznymi z umarłych narządów, które które go nabrzmiewają do ogromnej wielkosci.

12. Data: 2014-04-26 19:42:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 10:25:44 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Zwierzęta siebie nie gwałcą,

"Siebie" nie - tego to nawet ludzie nie potrafią :->

http://www.sfora.pl/swiat/Ciemna-strona-zycia-delfin
ow-Gwalty-i-przemoc-a41967
"Życie delfinów ma też ciemną stronę - twierdzą naukowcy i przekonują, że
te ssaki morskie dopuszczają się gwałtów, nie stronią od przemocy, a nawet
tworzą "gangi" - donosi "The Daily Telegraph"

http://forum.przyszloscwprzeszlosci.pl/literatura-te
razniejszosci/demoniczne-samce-ma-py-cz-ekokszta-tne
-i-rod-a-ludzkiej-prz-t21.html
"Gwałt u orangutanów
U orangutanów gwałt występuje jako normalne zachowanie się gatunku. Nasuwa
się pytanie, czy jest to przystosowanie? Jeżeli taką hipotezę odnosiłoby
się także do ludzi, można by wziąć to za pewnego rodzaju usprawiedliwianie
zła. Wszystkie dane wykazują, że system społeczny orangutanów jest
zasadniczo wszędzie taki sam. Są one najmniej uspołecznione ze wszystkich
małp człekokształtnych.
Dorastając, samice orangutanów przejawiają wiele seksualnej ciekawości i
swawoli, próbują zainicjować stosunek ze starszymi samcami. Natomiast kiedy
Samocic urodzi już młode, jej seksualne zainteresowania zanikają,
prawdopodobnie do czasu następnego cyklu miesiączkowego.
Wyróżnia się dwa typy samców:
Duże, ważące ok. 90 kg. Są głośne, agresywne, wyolbrzymione przez tkanke
tłuszczową głowy, bujne brody. Gdzie tylko pojawiają się, wywołują hałas.
Nie znoszą siebie wzajemnie; często walczą.
Istnieją też małe samce, wielkości samic. Wyglądają jak młode samce na
początku okresu dojrzewania, pomimo tego, że są dorosłe. Nie hałasują, nie
toczą walk. Jednak to właśnie one gwałcą samice.
Badacze orangutanów będący świadkami ich zbliżeń seksualnych, nawet 88%
oceniali jako gwałt.
Inni twierdzą, że gwałty stanowią 1/3 do 1/2 wszystkich kopulacji.
Opisywany jest także przypadek, gdy orangutan żyjący w obozie badawczym
zgwałcił jedną z pracujących tam kobiet."

Czyli g...ś widział, g... wiesz jak zwykle.

13. Data: 2014-04-26 19:52:03

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
To brednie. Z obecnych badań, Sunicka o tym w radio mówiła, zwierze siebie nie gwałci
tylko pluskwy. To ludzie nie rozumiejąc co do czego i dlaczego, narzucają zwierzętom
taki sposób interpretacji, ludzie tak sobie interpretowali a nie zwierzęta takie są.

14. Data: 2014-04-26 19:57:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 10:34:53 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> kobieta posłuszna mężczyźnie, bierna, cicha podczas stosunku, gdy on sobie robi
dobrze jedynie , to się nazywa nekrofilus-katolikus.

A to ci znafffca seksu (też katolickiego) się tu ogłasza :-D

15. Data: 2014-04-26 20:00:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 10:52:03 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> To brednie. Z obecnych badań, Sunicka

Jeśli już, to Sumińska - nawet nazwiska nie znasz.
A poza tym żaden to autorytet. Delfinami ani małpami się nie zajmuje.

> o tym w radio mówiła, zwierze siebie nie gwałci tylko pluskwy.

Ciemnotę ciemnocie wcisnęła i ze śmiechu pewnie się tarzała.

16. Data: 2014-04-26 20:18:09

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
W egipcie Islam wprowadził prawo nocy po śmierci, a że Islam jest wspólny źródłem z
Judaizmem i Katolicyzmem, to nie jest dziwne, że w katolicyźmie kobieta ma być jak
trup czyli bierna i posłuszna, jeszcze w 19w jak żona stękneła to uznawano to za stan
choroby, bo to świadczyło o upadku moralnym i wycinano łecjtaczkę żonie, tylko
prostytutki mogły stękać bo i tak upadłe i posłuchaj księdza OKO ta sama mentalność
że rozkosz doprowadza do upadku kobiety. Tak więc to stosunek z trupem przypomina bo
autorytarna psychika to zboczona psychika , gwałcicieli, gdzie obiekt jest
przedmiotem. Dlatego masz podsatawową regułkę psychologiczną, nikt nie rodzi się
zboczeńcem, zboczeńcy biorą się z zaprzeczania seksualności, tym samym zwierzęta nie
zaprzeczają seksualności, tym samym nie mają skłonności do gwałtu bo nic nie
wypaczyło psychiki, a że ludzie sobie pieska na trawniku tak interpretują to jest
świat ludzki a nie zwierzęcy.

17. Data: 2014-04-26 20:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 11:18:09 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> w katolicyźmie kobieta ma być jak trup czyli bierna i posłuszna

Gdzie jest tak napisane?

18. Data: 2014-04-26 20:47:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 11:18:09 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> w katolicyźmie kobieta ma być jak trup czyli bierna i posłuszna

Gdzie masz tu bierność i posłuszeństwo KOBIETY? - ja tu widzę mnóstwo
inicjatywy i zaangażowania z jej strony:

" Pnp. 1:2-4:
,,Niech mnie pocałuje pocałunkiem ust swoich! Ach, twoja miłość jest słodsza
niż wino!
(...)Pociągnij mnie za sobą! Pobiegnijmy! Wprowadź mnie, o królu, do swoich
komnat, abyśmy mogli się radować i weselić tobą, upajać się twoją miłością
bardziej niż winem! Słusznie cię miłują."
Oblubieńcy nie obawiają się wyrażać wzajemnego zachwytu i miłości jaką się
darzą. Ich miłość jest pełna akceptacji, zachwytu i wzajemnego pożądania
(Pnp. 7:11). Przyjrzyjmy się ich wypowiedziom z Pnp 2:2-6:
,,Jak lilia między cierniami, tak moja przyjaciółka między dziewczętami.
Jak jabłoń wśród drzew leśnych, tak mój miły między młodzieńcami. W jego
cieniu pragnę odpocząć, gdyż jego owoc jest słodki dla mego podniebienia...
Wprowadził mnie do winiarni, której godłem dla mnie jest miłość.
Pokrzepił mnie plackami z rodzynków, posilił mnie jabłkami, bo jestem chora
z miłości.
Jego lewica jest pod moją głową, a jego prawica obejmuje mnie."
Punktem kulminacyjnym Pieśni nad Pieśniami jest rozdział czwarty, opisujący
noc poślubną młodej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
zaślubin. Rozdział ten zaczyna się wypowiedzią oblubieńca, który zachwycony
pięknem ciała swej żony w poetycki sposób charakteryzuje jej urodę.
Opisując swą żonę Salomon zachwyca się jej oczami, włosami, bielą jej
zębów...Opisuje jej piersi, porównując je do dwóch koźląt pasących się pośród
lilii (4:5). Pragnie wejść ,,na wzgórze mirry" i ,,pagórek kadzidła" (4:6) -
opisując w ten sposób łono swej umiłowanej. Oblubieniec szczyci się, że
jego umiłowana jest ,,zamkniętym ogrodem", ,,zapieczętowanym źródłem"
należącym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego miłego, by
spożywał z owoców tego ,,ogrodu" (4:16). Po skończonym akcie miłosnym
słyszmy radosne słowa męża: ,,Wszedłem do mojego ogrodu, moja siostro,
oblubienico, zerwałem moją mirrę wraz z moim balsamem, zjadłem mój plaster
wraz z moim miodem, wypiłem moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To była
wspaniała uczta dla obydwojga małżonków. W tym momencie pojawia się
tajemniczy głos: ,,Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie się
miłością!"(5:1b). Któż mógł towarzyszyć oblubieńcom w tak intymnej chwili,
podczas poślubnej nocy? Któż może zachęcać ich do cieszenia się wzajemną
miłością? Jest tylko jedna osoba - Bóg, Stwórca ich ciał, projektant
małżeństwa i dawca płciowości, z której małżonkowie, zgodnie z jego planem
korzystali.
W ostatnim rozdziale Pieśni nad Pieśniami znajdujemy wspaniały fragment
określany często mianem ,,summy" tej Księgi:
,,Połóż mnie jak pieczęć na swoim sercu, jak obrączkę na swoim ramieniu.
Albowiem miłość jest mocna jak śmierć, namiętność twarda jak Szeol. Jej żar
to żar ognia, to płomień Pana.
Wielkie wody nie ugaszą miłości, a strumienie nie zaleją jej. Jeśliby kto
chciał oddać za miłość całe swoje mienie, to czy zasługuje na pogardę?"
(Pnp. 8:6-7)
Czysta, żarliwa miłość między kobietą a mężczyzną, mężem i żoną, jest żarem
od Boga, Bożym planem. Zyskuje pełną akceptację Stwórcy i warta jest
poświęcenia i zaangażowania. W Boży plan dla miłości małżeńskiej wbudowana
jest również miłość fizyczna i, jak dowodzi Pieśń nad Pieśniami, jest ona
czymś pięknym."

http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273

19. Data: 2014-04-26 21:39:35

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
To bardzie ciekawe że na seks z taką alergią reagują katolicy i zawsze to upadek
obyczajów. Wierszyki to sobie wsadź fakty:

Pierwsza to postawa czystości. Święty Hieronim był przekonany, że Adam i Ewa żyli w
raju w stanie czystości. Ciała ich połączyły się dopiero "po upadku w klątwie i
złorzeczeniu". Wszystkie związki małżeńskie są więc przeto przeklęte. Nic nie
usprawiedliwia małżeństwa poza tym, że "służy ono zaludnieniu nieba, płodząc istoty
dziewicze". Najlepiej więc pozostać dziewicą, a będąc wdową - (rady te odnoszą się
przede wszystkim do kobiet) żyć w celibacie. Czystość można realizować jednak w
obrębie małżeństwa. Św. Kunegunda "została wprawdzie połączona węzłem małżeńskim ze
Świętym Henrykiem, cesarzem, ale nigdy nie została przez niego poznana cieleśnie".
Św. Dorota zwykła mawiać: "Męża nie pojmę, bom jest Chrystusowa oblubienica. To wiara
moja, iż mię wprowadził Pan mój do łożnicy czystej swojej i raju rozkoszy swoich". Z
tej samej przyczyny Św. Małgorzata nie przebierała się i nigdy niczego nie prała,
"robactwu się nie bardzo przeciwstawiając [...] Niech ciało moje dla Pana mego Jezusa
robacy jedzą". Sw. Pelagia skoczyła dla zachowania czystości z wysokiego okna, św.
Apolonia zaś w ogień. Inna jeszcze święta dla zachowania czystości swoich córek
skoczyła wraz z nimi z mostu do rzeki.

Gdyby poza Żywotami świętych i regułami zakonnymi szukać innych współczesnych wzorów
czystości, musielibyśmy sięgnąć do feminizmu. Dana Densmore w znanym tekście O
celibacie, pisze: "Jedna z kłód na drodze ku pełnemu wyzwoleniu to rzekoma potrzeba
kontaktów seksualnych. Trzeba ją odrzucić, opędzić się od niej, odmitologizować ją -
inaczej sprawa nasza jest z góry przegrana [...] Seks nie jest niezbędny do życia jak
jedzenie. Wielu miłych, serdecznych i szczęśliwych ludzi nigdy się weń nie
zaangażowało. Seks jest kłopotliwy, pożera czas, wyczerpuje energię i nie ma
większego znaczenia".

Postawa druga to postawa ascetyzmu religijnego w obrębie małżeństwa ofiarnego. W 829
r, zwierzchnicy Kościoła zebrali się, by uporządkować zasady współżycia społecznego,
to znaczy moralności małżeńskiej. Pozostały one praktycznie niezmienione aż do dziś:

1. "Ludzie świeccy powinni pamiętać, że małżeństwo zostało ustanowione przez Boga"

2. "Nie powinno się zawierać małżeństwa dla pożądliwości, lecz raczej z przyczyny
pragnienia potomstwa". Prokreacja stanowi usprawiedliwienie tej nieczystości, jaką
jest małżeństwo.

3. "Należy zachować niewinność aż do ślubu".

4. "Kto ma małżonkę, nie powinien mieć konkubiny".

5. Ludzie świeccy powinni wiedzieć jak miłować żonę w czystości i że winni jej
okazywać szacunek jako istocie słabej.

6. Intencją aktu seksualnego z żoną nie powinna być rozkosz, lecz spłodzenie
potomstwa.

7. "Jako rzekł Pan, nie należy oddalać żony z wyjątkiem przypadku rozpusty, a raczej
starać się żonie udzielać wsparcia, zaś ci, którzy po oddaleniu żony z powodu
rozpusty biorą sobie inną, popełniają wedle stów Pana grzech cudzołóstwa.

8. Chrześcijanie winni unikać kazirodztwa.

Jest to postawa, która nie uznaje żadnej pozamałżeńskiej aktywności seksualnej,
podporządkowując całkowicie seks - prokreacji. Postawa ta potępia masturbację,
stosunki przedmałżeńskie i pozamałżeńskie. Uznaje wyższość rodziny nad małżeństwem
(miłość dla małżeństwa, małżeństwo dla potomstwa); propaguje rodzinocentryczny typ
społeczeństwa. Wszystko na chwałę bożą i dla przetrwania gatunku (koncepcja rodziny
jest jedynym miejscem, gdzie schodzą się: dogmat Stworzenia i teoria ewolucyjna
Darwina). Dla tego typu małżeństwa najlepszym wzorem jest Święta Rodzina; kobieta gra
rolę Madonny, dziewczęco-macierzyńskiej i czystej, mężczyzna - św. Józefa, a więc
kogoś starego i, w związku z tym, "poza wszelkim podejrzeniem", jeśli urodzi im się
dziecko, okoliczności jego poczęcia są równie tajemnicze, jak okoliczności poczęcia
Chrystusa. Małżeństwo na kształt Świętej Rodziny jest czyste, aseksualne, jest
małżeństwem ofiarnym (Drewerman). Takie małżeństwa - jak sądzą psychoterapeuci, choć
nie trzeba im wierzyć - cierpią na oziębłość zarówno seksualną, jak i emocjonalną, na
zupełny brak spontaniczności, co powodować może głębokie okaleczenia.

20. Data: 2014-04-26 22:04:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2014 12:39:35 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> To bardzie ciekawe że na seks z taką alergią reagują katolicy i zawsze to upadek
obyczajów. Wierszyki to sobie wsadź

Głupol :-D

O co tutaj chodzi?
Tak się zastanawiam