Jakie żelazko za max 250zł?

1. Data: 2005-08-11 15:34:49

Temat: Jakie żelazko za max 250zł?
Od: Technokrata <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem zupełnym ignorantem, jeśli chodzi o wiedzę z zakresu AGD, a
mam do kupienia prezent: żelazko. Myślałem o przeznaczeniu kwoty 200-250zł.
Podzwoniłem, poszukałem i wyszło mi, że najlepszy będzie:

Braun SI 6560 z szafirową stopą (!?).
Polecane były też bardzo Philips z nową stopą Careeza, np. 3120, ale jeden
ze sprzedawców przekonująco odradzał mi ten zakup, bo po co przepłacać,
różni się prawie jedynie kolorem od niższych modeli, lepiej kupić właśnie
niższy model np. 3005 lub 3006 - ale akurat miał go w ofercie :)

Ponieważ żelazko ma być na prezent, musi być efektowne i nie tanie. Ten
Braun z szafirową stopą brzmi dla ucha świetnie. Czy to dobry wybór? Na co
zwrócić uwagę? Nie dam więcej niż 250zł - mowa o cenach w internecie.
Proszę o pomoc.

--
Technokrata
"Niewielu ludzi, którzy cierpią na kaszel, idzie do lekarza.

2. Data: 2005-08-11 22:02:15

Temat: Re: Jakie żelazko za max 250zł?
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Aug 2005 17:34:49 +0200, Technokrata napisał(a):

> [...]
> Braun z szafirową stopą brzmi dla ucha świetnie. Czy to dobry wybór? Na co
> zwrócić uwagę? Nie dam więcej niż 250zł - mowa o cenach w internecie.

Żelazko w prezencie? Dla kobiety???
To kup jakieś miękkie, żeby nie bolało,
jak ci się nim oberwie :)
No chyba że to prezent bez okazji, to ujdzie. Ale
z twojego posta wnioskuję, że jednak jest jakaś (jaka?)
okazja.
Nie obraź się, ale niewiele kobiet przyjmie żelazko
w prezencie z uśmiechem na twarzy i radością w duszy.
Choćby nie wiem jak zbajerzone było.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2005-08-11 22:10:40

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-12 00:02 +0200, Użytkownik Miroo napisał :

> Żelazko w prezencie? Dla kobiety???
> To kup jakieś miękkie, żeby nie bolało,
> jak ci się nim oberwie :)

Zgadzam sie:-)))))))))))) Chyba, ze dla mamy albo babci:-))))

Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

4. Data: 2005-08-11 22:21:37

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Aug 2005 00:10:40 +0200, [edymon] napisał(a):

> Zgadzam sie:-)))))))))))) Chyba, ze dla mamy albo babci:-))))

No racja, nie pomyślałem :)
Ale i tak żelazko może być co najwyżej załącznikiem
do dużego bukietu kwiatów :)

Pozdrawiam
Miroo

5. Data: 2005-08-12 08:07:46

Od: Technokrata <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Aug 2005 00:10:40 +0200, [edymon] wrote:

> Zgadzam sie:-)))))))))))) Chyba, ze dla mamy albo babci:-))))

Dzięki za porady :)

Nie dla mamy, nie dla babci, tylko dla dziewczyny. Bukiety kwiatów dostaje
(czasem) także bez okazji. Nawet kwiaty z posłańcem (bez okazji) się jej
trafiły :)

Tak, żelazko będzie dodatkiem do bukietu.

Sytuacja jest taka: mieszkamy razem, ale budżety mamy osobne. Poza tym
swoje rzeczy prasuję głównie ja sam. Jej żelazko, którego ja używałem, się
już powoli rozpada, ale działa. Gdy wyjechaliśmy na wczasy wzięliśmy je,
jednak ja musiałem pilnie wrócić na tydzień - a żelazko zostało na wczasach
:)

Nie mogę chodzić zupełnie pognieciony, więc szybko kupiłem w supermarkecie
takie jedno za 40zł (1600W!), będzie na zapas później - myślę. Ale po
powrocie moja dziewczyna używa tego zastępczego, twierdzi, że jest lepsze
od tamtego.

Akurat ma urodziny za tydzień, a ja lubię kupować prezenty praktyczne (z
wyłączeniem kwiatów, które też lubię kupować). Jestem przekonany, że z
takiego prezentu napewno się bardzo ucieszy - ja trochę z resztą też, bo
sam też prasuję. Więc chyba nie będzie tak źle?

A co do modeli, to...?

--
Technokrata
"Klient ma zawsze rację, gdy nie zawraca głowy."

6. Data: 2005-08-13 11:41:10

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:1d1ndqsg3q0s4.dg6oxu3a5o6l$.dlg@40tude.net
Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>
Było:

No to żelazko kup po urodzinach (bez okazji), a na urodziny zaskocz ją jakąś
kolacją za 200-250zł do tych kwiatów a nie żelazkiem!
Niech to będzie coś dla niej a nie dla was! I to jeszcze do gospodarstwa...

Z praktycznych prezentów dobre są kolczyki, naszyjnik, bransoletka,
łańcuszek, broszka z pięknym kamieniem, zestaw kosmetyków w cedrowym
pudełku, niewielka rzeźba, jedwabna ręcznie malowana apaszka, no i wiele
podobnych rzeczy przeznaczonych tylko dla NIEJ.

Inaczej to nie nazywa się prezent!

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

7. Data: 2005-08-13 15:03:56

Od: Technokrata <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Aug 2005 13:41:10 +0200, Sławek SWP wrote:

> [...]
> kolacją za 200-250zł do tych kwiatów a nie żelazkiem!
> Niech to będzie coś dla niej a nie dla was! I to jeszcze do gospodarstwa...

Nie stać ani mnie ani jej na takie wydatki typu 250zł bez okazji. Ona
myśli, że skoro są 2 prasujące żelazka w domu, to 3-go nie trzeba. Na
urodziny otrzyma ułatwienie życia codziennego.

> [...]
> pudełku, niewielka rzeźba, jedwabna ręcznie malowana apaszka, no i wiele
> podobnych rzeczy przeznaczonych tylko dla NIEJ.

Oczywiście, że najbardziej ucieszyłaby się z naszyjnika za 200, kolacji za
250, żelazka za 250 i bukietu za 300zł, ale takich możliwości nie ma. Jest
już wyśrubowane 250zł plus kwiaty. Mnie wydaje się, że bardziej ucieszy się
z czegoś, co pomoże jej w codziennym życiu na długi czas, niż z czegoś, co
założy raz na 2 tygodnie lub z jednego wieczoru w restauracji. Postaram się
to jeszcze wybadać. Panie nie odzywają się w tym wątku i pozostawiają mnie
na pastwę losu :(

;)

--
Technokrata
"Jutro, jutro, zawsze jutro - i tak przemija całe życie."

Fugi
Co potrzeba do zmywarki?
Lodówka strzela
Coś do wycierania kurzu?