Jestem NIEŚMIERTELNY...

21. Data: 2009-12-02 10:24:11

Temat: Re: Jestem NIEŚMIERTELNY...
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 10:40, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> Znaczy to - kwękasz...
> Kup żonie kwity...ot tak, bez okazji :)

Nie rozumiem...???

Czy my nie mylimy aby spełnienia w życiu rodzinnym i miłości ze
spełnieniem jako takim, spełnieniem 'człowieka' właśnie? IMHO do
spełnienia samego siebie, w pełnym rozumieniu tego słowa potrzeba
czegoś więcej oprócz kochającej i kochanej żony/rodziny.

A żeby nie było niedomówień ja jestem BARDZO szczęśliwy ze swoją żoną,
i ona - mam nadzieję - ze mną też.

Pozdrawiam,
darr_d1

22. Data: 2009-12-02 10:40:40

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 11:24, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> [...]
> spełnienia samego siebie, w pełnym rozumieniu tego słowa potrzeba
> czegoś więcej oprócz kochającej i kochanej żony/rodziny.

A czymże jest spełnienie się człowieka jak nie w roli męza, ojca,
syna, wartościowego pracownika, przyjaciela, kumpla etc? Ja tak
rozumiem spełnienie się. Do tego dochodzi masa miłości - dawanej, ale
i branej.
Bez choćby częściowej satysfakcji z tych sfer życia, człowiek czuje
ciągły niedosyt ...pustkę.

> A żeby nie było niedomówień ja jestem BARDZO szczęśliwy ze swoją żoną,
> i ona - mam nadzieję - ze mną też.

Nie wątpię w to :) ,ze jesteś szczęśliwy, niemniej Twoje 'mogło by być
lepiej" zaleciało mi
typowym polskim malkontenctwem.
Dlatego też zachęcałam Cie do zauważenia w Twoim szczęściu życiowym
przewagi pozytywów - podsumowują niejako tę świadomość bukiecikiem
dla żony :)
Choć nie wątpię, ze wcale nie trzeba Ci tym przypominać. Prawdziwe
szczęście małżeńskie, nie wynosi się z powietrza a konkretnych
zabiegów... i to licznych :)
___
Iza

23. Data: 2009-12-02 11:16:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 01:44:06 +0100, lysiu napisał(a):

> Ja w ogóle nie myślę o swoim odejściu, nie umiem sobie wyobrazić swojej
> śmierci.

Raz w życiu się odważyłam wyobrazić dokładniej, co się ze mną może dziać w
momencie umierania. Było to w okresie złej formy psychicznej. Noc, zima,
wicher i zawieja za oknem. Absolutna ciemność pomimo wytężania wzroku. No i
tak się wczułam, ze w pewnym momencie autentycznie coś się zaczęło dziać
nie tak. Z przerażeniem zaświeciłam lampę, aby rozpędzić ten koszmar na
jawie. Poruszanie się, dźwignięcie, przyszło mi z tak ogromną trudnością,
jakbym pokonywała własne bezwładne częściowo ciało. Nigdy więcej nie
starałam sie tego "eksperymentu" powtarzać.

--

Ikselka.

24. Data: 2009-12-02 11:36:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Dec 2009 02:40:40 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Choć nie wątpię, ze wcale nie trzeba Ci tym przypominać. Prawdziwe
> szczęście małżeńskie, nie wynosi się z powietrza a konkretnych
> zabiegów... i to licznych :)

Większość ludzi jednak oczekuje, ze dostanie to szczęście na talerzu -
czasem w przenośni, czasem dosłownie. I dziwić się tu, że bezskutecznie
szukają następnych tego typu gotowców...
--

Ikselka.

25. Data: 2009-12-02 11:54:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> [...]
> spełnienia samego siebie, w pełnym rozumieniu tego słowa potrzeba
> czegoś więcej oprócz kochającej i kochanej żony/rodziny.

Ale przecież "różni są ludzie i różne są charaktery - każdy człek inne ma
potrzeby i czegoś innego od życia oczekuje."

> A żeby nie było niedomówień ja jestem BARDZO szczęśliwy ze swoją żoną,
> i ona - mam nadzieję - ze mną też.

W to nie wątpimy.

Qra

26. Data: 2009-12-02 11:59:48

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 12:20, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Czyli czego Twoim zdaniem?
> Bo jeśli czegoś potrzeba to na pewno można to jakoś określić, nazwać i
> zmierzyć?

Nie mam na myśli niczego konkretnego, każdy z nas ma jednak inne
priorytety. Jednym, prócz wspomnianych powyżej, zabraknie jeszcze
bogactwa, pieniędzy, większej niezależności czy też stabilizacji
finansowej. Inni z kolei mogą potrzebować więcej swobody, czasu,
wolności (bardzo szeroko pojętej). A znajdzie się i taki ktoś
zapewne, kto będzie czuł się niespełniony bo na przykład wykształcenie
chciałby mieć lepsze - a tu dom, gonitwa, praca, ciągły brak czasu.

Dla mnie osobiście dom, rodzina i nieodzownie z nimi związane
szczęście oraz miłość są wartościami 'NAJWYŻSZYMI'. Pamiętam że jako
wolny, młody człowiek, zanim jeszcze poznałem moją obecną żonę (a nie
było to aż tak dawno temu) wciąż za czymś goniłem. Za czymś bliżej
nieokreślonym, czymś czego odczuwałem bardzo silny brak, a czym z
kolei na dzień dzisiejszy czuję się wręcz przepełniony.

Różne są więc miary 'spełnienia' - dla każdego będzie ono czymś innym.

Pozdrawam,
darr_d1

27. Data: 2009-12-02 18:54:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora