Jestem NIEŚMIERTELNY...

11. Data: 2009-12-01 21:26:30

Temat: Re: Jestem NIEŚMIERTELNY...
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 22:12, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> Niestety :\ jest to uwarunkowane dwoma warunkami :)

Heh, fajne stwierdzenie. :))

> Izaizirajderka

To wiele tłumaczy.;)

Pozdrawiam,
darr_d1

12. Data: 2009-12-01 21:49:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 13:00:08 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> Ty też, tak szybko? ;)
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

Wasza sprawa, ale co innym ludziom na drodze do Waszych preludiów?
:-(
--

Ikselka.

13. Data: 2009-12-01 21:56:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 13:24:00 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> Najbardziej żałosne jest bodaj obarczać wszystkich wkoło naszym
> cierpieniem, zwłaszcza w chorobie. Szlachetne natomiast i godne
> podziwu, szacunku, jest odejść w milczeniu. Nie dając po sobie poznać,
> jak nam ciężko i źle. Nie każdy jednak to potrafi, pomimo
> najszczerszych chęci. Do tego trzeba mieć głęboko zakorzenione, jako
> wartość 'najwyższą', dobro najbliższych właśnie. I przy tym jeszcze
> tak zwane "jaja" - IMHO.
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

No więc moja mama miała "jaja" - odeszła szybko, ucięła to wszystko jednym
ruchem, kiedy wszyscy pogrązeni byli we snie. Bo tylko o świcie była sama.
Przez cały czas swej choroby ani przez chwilę nie pokazała swego
cierpienia, ale mnie to w niczym nie pomogło - moja empatia była w tym
wszystkim jak rentgen... Mamie udało się oszukać ojca, brata, ale nie mnie.
Dlatego piszę, że tak boję się cierpienia bliskich z powodu ew. mojego.
Moje - to mały pikuś.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-12-01 22:06:53

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 22:56, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ruchem, kiedy wszyscy pogrązeni byli we snie. Bo tylko o świcie była sama.
> Przez cały czas swej choroby ani przez chwilę nie pokazała swego

Ja na przykład pamiętam z opowieści taty, jak jego ojciec a mój
dziadek umierał. Dziadek nie opowiadał o swojej chorobie, a był chory
na raka płuc, choć wszyscy wiedzieli że tak jest I gdy leżał już w
szpitalu, na "łożu śmierci' był przy nim mój tata, Pamiętam tylko jak
mówił, że dziadek czymś go zagadał, o coś spytał w wyniku czego tata
się odwrócił. Gdy ponownie spojrzał na dziadka, ten już nie żył. W
mojej ocenie dziadek czuł, że to 'już'. Jak później tata opowiadał,
lepiej dla niego było że nie widział samego momentu odejścia swojego
ojca. Jeżeli umierający naprawdę czują, że już odchodzą, uważam że
dziadek postąpił bardzo szlachetnie i godnie.

Pozdrawiam,
darr_d1

15. Data: 2009-12-01 22:22:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 14:06:53 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> [...]
> ojca. Jeżeli umierający naprawdę czują, że już odchodzą, uważam że
> dziadek postąpił bardzo szlachetnie i godnie.

Każdy chory potrzebuje bliskości w chorobie, ale sam moment odejścia jest
tak przeraźliwie intymny...

--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-02 00:44:06

Od: lysiu <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-01 00:25, darr_d1 pisze:
> [...]
> wszystko nagle zniknąć, tak po prostu? Być może innym tak się
> przydarza, mnie to jednak NIE DOTYCZY!;)
>
> Czy jest to zdrowe podejście? Czy lepiej żyć w iluzji i ułudzie, że
> tak właśnie jest? Czy, być może, lepiej odliczać dni do końca i
> zamartwiać się, kiedy nadejdzie ten ostatni dzień? I jak to będzie,
> czy odczuję jakieś znaki, czy coś przeczuję lub zauważę? Czy otrzymam
> jakiś sygnał, ostrzeżenie? Ciekawe...
>
> Ech, że też ja skazany jestem na samotność. Gdy wszyscy już odejdą, i
> zostanę tylko ja, sam jeden na tej ziemi. Dopiero byłbym wtedy (nie)

Ja w ogóle nie myślę o swoim odejściu, nie umiem sobie wyobrazić swojej
śmierci. Ale myślałem ostatnio o śmierci naszego psa :) I mi się łezka w
oku zakręciła. Ale coś czytałem, że tą zagadkę da się rozwiązać
rozumiejąc (czy uświadamiając sobie) brak czasu.

17. Data: 2009-12-02 08:12:31

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja CI zyczę tego poczucia niesmiertelności....jak najdłuzej.
I trzymam za to kciuki, MK

i.googlegroups.com...

18. Data: 2009-12-02 09:40:48

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 22:17, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> Nie mogę powiedzieć, że nie. Owszem, mam żonę i dziecko i nawet nie
> najgorszą i nie najgorzej płatną pracę. Czy to jednak jest spełnienie?
> Wiele rzeczy w moim życiu mogłoby być lepiej, inaczej.

Znaczy to - kwękasz...
Kup żonie kwity...ot tak, bez okazji :)
___
Izakwiatolubna

19. Data: 2009-12-02 09:58:03

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 10:48, Sender <m...@k...pl> wrote:

> To nie należy czasem do standardów?
> Może jeszcze powinien wyrzucić śmieci, albo zmienić przepaloną żarówkę?
> To dopiero podniosłoby jakość ich miłości! ;-)
> Pozdrawiam. MS

Via lontano dai miei occhi, vuole parlare con il saggio uomo . hę?
___
IzaIoinsegnoioitalianopewnieniepoprawnie :\ aiutoooo

20. Data: 2009-12-02 10:08:52

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 11:02, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Ege siege drecio kolo masa jo osto chudo buroki ;-)
> MS zachwyconyżeojapie*dole

Vattena da me!
___
Iza