Jestem alkoholikiem

1. Data: 2007-07-15 00:38:25

Temat: Jestem alkoholikiem
Od: "Adam" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam 23 lata i jestem alkoholikiem. Nie pisze tu po to zeby zobaczyc
odpowiedzi typu 'nie pij to ci przejdzie'.
Mam problem z alkoholem od dluzszego czasu. Ostatnio nie pilem tak duzo jak
kiedys, ale jednak pilem/pije nadal. Nie potrafie tego przerwac. Juz jakies
2 miesiace temu zauwazylem, ze po spozyciu duzej ilosci alkoholu, nastepnego
dnia, moje dlonie sa jakby 'dretwe'. Czasami to uczucie 'dretwosci' odczowam
tez 'w glowie' - konkretnie na czaszce, oraz w nogach. Nie moge dac sobie
sam rady z alkoholem. Teraz cos z typu 'uzalanie sie nad soba' - mieszkam z
siostra, mam dziewczyne, niby niczego w zyciu nie potrzeba. Tylko niby.
Jestem z tym problemem sam, mimo iz wszyscy wiedza o tym ze sie z nim
borykam. Nie potrafie sam tego zwalczyc, moze tez i nie chce, ale widze, ze
nie prowadzi mnie to do niczego dobrego.
Powiedzcie o czym mozga swiadczyc te objawy 'dretwosci'. Nie prosze o to
zeby ktos przestal pic za mnie i podjal walke z tym co jest wynikiem mojego
picia, bo to nie jest mozliwe, ale o pomoc.
Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2007-07-15 12:06:03

Temat: Re: Jestem alkoholikiem
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zeby ktos przestal pic za mnie i podjal walke z tym co jest wynikiem
> mojego picia, bo to nie jest mozliwe, ale o pomoc.
Najlepszą pomocą dla alkoholika jest wsparcie w ramach terapii innych
alkoholików. Tzw. Anonimowi Alkoholicy. Nikt nic lepszego na razie nie
wymyślił. Ale zrobiłeś ogromny krok do przodu, ponieważ przyznałeś się przed
sobą i innymi, że jesteś alkoholikiem. Jest to jedna z największych
gwarancji wyleczenia się z alkoholizmu. Brawo Adamie!!! Wiem, że
przestaniesz pić, ale znajdź równych sobie alkoholików i spotykajcie się. Z
jakiego jesteś miasta? Może pomogę. Znam wielu alkoholików-abstynentów, a w
Poznaniu ruch AA jest bardzo prężny, ponieważ tu byli pionierzy AA na czele
z doktorem psychiatrą Rachowskim.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-15 20:52:00

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymyślił. Ale zrobiłeś ogromny krok do przodu, ponieważ przyznałeś się
> przed sobą i innymi, że jesteś alkoholikiem.

Tym razem zgadzam się z Jurkiem, po raz pierwszy w życiu. Przyznanie się to
już coś, teraz potrzebna jest jeszcze chęć pozbycia się nałogu, zobaczenia,
ze są inni, którzy się z tym borykają. Wbrew pozorom Adamie nie jesteś sam,
nie masz wsparcia, ale jeśli chcesz je mieć mów o tym głośno, poproś, na
pewno w Twoim otoczeniu jest wiele osób, którym na Tobie zależy i którzy są
chętni Ci pomóc. Co do drętwienia to chyba nikt jednoznacznie Ci nie odpowie
co to jest, może to być zapalenie nerwów, poprzez nerwicę aż do jakiejś
poważnej choroby neurologicznej, osobiście myślę, ze ten stan może być
spowodowany nerwicą, gdyż sam sobie zdałeś sprawę ze swojej choroby, a to
jednak zawsze jest szokiem.
pozdr. A

[stomatologia] korzeń zeba
przerzut czerniaka złośliwego
choroby ryb akwariowych czy są groźne dla człowieka
Rana - zakazenie krwi - pilne!
szczepienie przeciw kleszczom