Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

11. Data: 2018-10-24 09:27:00

Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
04052852993198

> A Ziemia jest płaska :)

> A czego nie rozumiesz?
>
> Kiepski sposób wybrałaś żeby uciekać od tematów i nie odpowiadać na
> trudne pytania...

Znowu mówisz do siebie.
To o co chodzi ,,antyszczepionkowcom"? Dowiedziałeś się?

--
XL

12. Data: 2018-10-24 10:23:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 05:06, XL pisze:
> [...]

Tak, należy do sekty antyszczepionkowej.

> https://dziecisawazne.pl/wp-content/uploads/2010/01/
Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

"Nie ma przekonujących dowodów na to, że w krajach rozwiniętych masowe
szczepienia zmniejszają obecnie umieralność dzieci, a jeśli uwzględni
się liczby zgonów poszczepiennych (VAERS), to wydaje się, że może być
raczej odwrotnie."

Już sam ten cytat dyskwalifikuje to pismo. To zwykłe kłamstwo i można to
sprawdzić, ale sekciarzy to przerasta. Powoływanie się na to pismo, gdy
już dawno zostało wyjaśnione, że to bzdury, jest przejawem oszołomstwa,
albo celowej manipulacji (i nie wiem co gorsze i jaki ona - ikselka - ma
w tym interes).

I dyby tylko poświęciła 2 minuty na sprawdzenie, to:
https://natemat.pl/210443,uniwersytety-dla-nauki-paj
ace-do-cyrku-swiat-nauki-w-szoku-po-tym-co-zorganizo
wano-na-kul-u

Jest zamieszczone oświadczenie Instytutu.

http://bi.gazeta.pl/im/3/7321/m7321873.pdf
Oświadczenie Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego

A tutaj pani Maciejewska rozłożona na łopatki, ale oczywiście sekciarze
tego już nie przeczytają, a jak przeczytają, to i tak będą wiedzieć
swoje, bo przecież białe nie może być białe:
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/15298
67,1,szczepionkowa-polemika.read

Polecam całość, fragmenty na zachętę dla myślących:

"MR: Zacznę od cytatu o bazie VAERS: ,,prof. Majewska dokonuje swoich
'obliczeń' na podstawie bazy opartej na dobrowolnych, anonimowych
zgłoszeniach; bazy, do której dopisać nowy rekord może każdy -- lekarz,
rodzic, ty, ja. Usuwanie zgłoszeń nie jest praktykowane -- kiedy pewien
naukowiec zgłosił do VAERS, że szczepionka przeciw grypie zamieniła go w
Hulka, zadzwonił do niego pracownik FDA i poprosił o zgodę na usunięcie
wpisu -- bez takiej zgody nie można go było wykreślić... VAERS niezbyt
nadaje się więc do badań epidemiologicznych czy statystycznych
obejmujących ostatnie 20 lat. Można spytać, po co w takim razie taką
bazę stworzono, skoro to informacyjny śmietnik(...) VAERS stworzono, by
gromadzić dowody anegdotyczne! Gromadzić, obserwować dynamikę wpływania
nowych zgłoszeń, sprawdzać, czy nagle nie zwiększa się gwałtownie liczba
zgłoszeń z konkretnego rejonu lub czy w raportach nie przewija się
podobny skutek uboczny nowej szczepionki.""

"Jakby tego było mało, prof. Majewska z niezwykłą swobodą traktuje dane
z VAERS. Jeszcze dwa lata temu pisała, że do bazy zgłaszane jest 10
proc. powikłań i zgonów poszczepiennych oraz że należy te liczby
pomnożyć przez 10. Teraz pisze o 5 proc. i mnożeniu przez ok. 20. A
dlaczego nie pomnożyć ich przez 7, 9, 15 a może 54? A może do bazy
danych zgłaszanych jest 17 albo 33 proc. powikłań i zgonów? Trudno więc
jej wyliczenia traktować poważnie."

"Zadziwia mnie też powoływanie się przez prof. Majewską na publikacje ze
strony internetowej naturalnews.com, gdzie można znaleźć wyłącznie
pseudonaukowe brednie i gdzie żeruje się na ludzkiej naiwności i
głupocie, zarabiając na rzekomo cudownych ,,alternatywne metody leczenia"."

Dodam tylko, że więcej rtęci znajduje w głupiej puszcze rybnej kupionej
w sklepie niż we wszystkich szczepionkach razem wziętych (trochę
przesadzam oczywiście, ale tylko trochę). To po pierwsze. Po drugie, w
nielicznych szczepionkach stosowany jest nieszkodliwy związek rtęci
który jest z organizmu wydalany. Bo nie każdy związek trujących
substancji jest szkodliwy.
https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3l_kuchenna
https://pl.wikipedia.org/wiki/Chlor

> A szczep się ile wlezie. I przeczytaj link - wytłumacz potem temu
> półgłówkowi cvietii, że jest połgłówkiem.

Jesteś kretynką, bo nie potrafisz myśleć krytycznie. Tacy jak ty, to
idealne pożywienie dla sekciarzy i fanatyków, takich jak kościół czy ONR
(czy inne jego klony).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-10-24 13:14:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Jesteś kretynką, bo nie potrafisz myśleć krytycznie. Tacy jak ty, to
> idealne pożywienie dla sekciarzy i fanatyków, takich jak kościół czy ONR

To może teraz wreszcie WŁASNYMI SŁOWAMI powiesz, o co wg ciebie chodzi
,,antyszczepionkowcom"?

--
XL

14. Data: 2018-10-24 13:22:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> To może teraz wreszcie WŁASNYMI SŁOWAMI powiesz, o co wg ciebie chodzi

... zamiast sponsorowanymi artykulikami się podpierać.

To jak będzie?

--
XL

15. Data: 2018-10-24 13:31:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 13:14, XL pisze:

> [...]
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> To może teraz wreszcie WŁASNYMI SŁOWAMI powiesz, o co wg ciebie chodzi

Równie dobrze możesz mnie pytać o co chodzi religiantom.
Ty należysz do sekty antyszczepionkowej, więc chyba wiesz najlepiej o co
wam chodzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-10-24 13:34:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 13:22, XL pisze:

> [...]
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> ... zamiast sponsorowanymi artykulikami się podpierać.

A nie mówiłem? To tak jakby ze ścianą gadać.

17. Data: 2018-10-24 14:01:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Że się wtrącę z boku, jeśli można.
Chyba jest tak jak twierdzisz, że wirusy grypy mutują z właściwą sobie łatwoścą.
Ale szczepienie wzmacnia ogólną odporność organizmu, i pewnie o to idzie.
Nigdy nie szczepilem się przeciw grypie, ale też nie pamiętam kiedy chorowałem na
grypę.
Nawet w sytuacji kiedy z konieczności opiekuję się kimś bliskim chorym na grypę, to
mnie się choróbsko ima.
Może złego licho nie bierze? Ale szczepić się należy. Szczególnie osoby w starszym
wieku powinny.
Bo dla nich grypa może być śmiertelna.

18. Data: 2018-10-24 14:10:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> Równie dobrze możesz mnie pytać o co chodzi religiantom.

O co WG CIEBIE chodzi.
Twoj obraz albowiem jest tworem płatnej lewackiej propagandy.

> Ty należysz do sekty antyszczepionkowej,

,,antyszczepionkowej"

> więc chyba wiesz najlepiej o co
> wam chodzi.

To czego piszczysz i mi tu machasz płatną propagandą?
--
XL

19. Data: 2018-10-24 14:11:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

ace-do-cyrku-swiat-nauki-w-szoku-po-tym-co-zorganizo
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> A nie mówiłem? To tak jakby ze ścianą gadać.

Dokładnie tak się gada z lewakiem.

--
XL

20. Data: 2018-10-24 14:15:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:10, XL pisze:

Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

ace-do-cyrku-swiat-nauki-w-szoku-po-tym-co-zorganizo
wano-na-kul-u

67,1,szczepionkowa-polemika.read

> O co WG CIEBIE chodzi.

W/g mnie chodzi o paranoję.

> Twoj obraz albowiem jest tworem płatnej lewackiej propagandy.

Tak, jak mówiłem. Paranoja.

> ,,antyszczepionkowej"

LOL :)

> To czego piszczysz i mi tu machasz płatną propagandą?

Obiecałem ci, że będę wyśmiewał twoje głupoty i dementował twoje
kłamstwa. Już zapomniałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Reptilianie atakują