Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

31. Data: 2018-10-24 14:56:09

Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bardziej interesujące jest to, że ci wszyscy antyszczepionkowcy bez
> oporu szczepią swoje zwierzęta. Np. szczepią cielaki i specjalnie się
> nie przejmują, że wyhodują autystyczną krowę... Albo kupują szczeniaka i
> szczepią przeciwko wściekliźnie.
> Dlaczego szczepią?

Wreszcie jakaś samodzielna myśl i wypowiedź o ,,antyszczepionkowcach".
Ba, samodzielne PYTANIE nawet!

Jak twoja kora mózgowa przejdzie pomyślnie jeszcze parę faz ewolucji i się
choć trochę pomarszczy, to pogadamy.
Jest nadzieja!
--
XL

32. Data: 2018-10-24 14:58:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie czytałaś uważnie. Nie tylko linki tam były.

Były ich streszczenia. Mało samodzielne.

> A bardziej prawdopodobne, że nie czytałaś ze zrozumieniem.

Postęp - przyznajesz, że w ogole czytam ?

Dobra, to tak w dwoch zdaniach powiedz, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom"?
--
XL

33. Data: 2018-10-24 15:05:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:52, XL pisze:

> Znowu kłamiesz i imputujesz. Może zamiast tego jakiś cytat ,,ze mnie"?

Mam ci twoją Biblię cytować? Nie czytałaś?

> Bo o moim ,,nieczytaniu" ciebie jakoś nic, to może chociaż tu się doczekam
> cytatu, jak to zaprzeczam ewolucji?

> Dokształć się i nie pi...ol:
> https://www.rp.pl/artykul/191927-Watykan--teoria-ewo
lucji-nie-jest-sprzeczna-z-Biblia.html

Dokształć się nie pierdol. To zwykła Watykańska manipulacja owieczkami.

"Podkreśla, że Biblia jest księgą wiary, a nie księgą mówiącą o prawdach
przyrodniczych. - Ale Kościół musi uwzględniać rozwój nauk
przyrodniczych oraz postęp świadomości i wykształcenia. Byłoby fatalne,
gdyby tego nie zrobił - mówi. Abp Ravasi"

Interpretują sobie Biblię jak wiatr zawieje. I to tak bezczelnie
wybiórczo, że głowa boli.
In vitro i prezerwatywy są be, ale kościół musi uwzględniać rozwój nauk
przyrodniczych. To musi, czy nie musi?
Jak ty to godzisz w swojej głowie, że jedno jest zgodne z Biblią, a
drugie nie?
Gdy tylko kreacjoniści (hipotetycznie, ale debilizm nigdy nie śpi...)
przejmą władzę, to kościół w trzy sekundy zmieni zdanie na temat
ewolucji. I ty wraz z nim, bo przecież kościół to ty, nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2018-10-24 15:08:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:35, XL pisze:

> Na szczęście. Bo nie cierpię podróży. Sama świadomość, co brudasy
> (sprzątacze i sami klienci) wyczyniają w pokojach i jak to jest potem
> ,,sprzątane", plus do tego idący w tysiące ,,przerób osobowy" każdego pokoju
> - budzi we mnie odrazę.

Współczuję doświadczeń. A mogłaś dopłacić te kilka euro za normalny hotel.

powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-10-24 15:31:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:58, XL pisze:

> Były ich streszczenia. Mało samodzielne.

Nie czytałaś uważnie.

> Postęp - przyznajesz, że w ogole czytam ?

Ale mało uważnie i bez zrozumienia. Do dupy z takim czytaniem :)

> Dobra, to tak w dwoch zdaniach powiedz, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom"?

Potrafię w jednym:
a czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2018-10-24 15:32:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Mam ci twoją Biblię cytować?

Prosiłam o cytat ,,ze mnie"!
Czyli z MOICH wypowiedzi.
Czyżbyś przypisywał mi autorstwo Biblii? Miłe, ale trochę śmieszne -
zakrawa na spory mętlik w twojej głowie.

> Nie czytałaś?

lucji-nie-jest-sprzeczna-z-Biblia.html

> Dokształć się nie pierdol.

Licz się ze słowami. Ja takich słów tu nie użyłam w stosunku do ciebie. To
tylko i wyłącznie TWOJA CHORA WYOBRAŹNIA każe ci imputować użycie przeze
mnie tego słowa. Ja użyłam słowa ,,pi...ol" - PITOL.
Trzymaj wyobraźnię na wodzy.

> To zwykła Watykańska manipulacja owieczkami.

I już!
He he :-)

> [...]
> przyrodniczych. To musi, czy nie musi?
> Jak ty to godzisz w swojej głowie, że jedno jest zgodne z Biblią, a

A CO jest niezgodne? - powiedz, to się ustosunkuję.

> Gdy tylko kreacjoniści (hipotetycznie, ale debilizm nigdy nie śpi...)
> przejmą władzę, to kościół w trzy sekundy zmieni zdanie na temat
> ewolucji. I ty wraz z nim, bo przecież kościół to ty, nie?

Kościół to ja. Jak najbardziej. I mam swoje, zgodne z nim, zdanie na temat
ewolucji.
Moje zdanie jest takie samo, odkąd żyję (za czas sprzed swego życia nie
odpowiadam): ewolucja to wciąż trwający akt Boskiego Stworzenia świata. Bóg
stworzył i nadal stwarza świat w drodze ewolucji.

--
XL

37. Data: 2018-10-24 15:34:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Współczuję doświadczeń. A mogłaś dopłacić te kilka euro za normalny hotel.

,,Normalny" czyli np. pięciogwiazdkowy?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania
-turysci-skarza-hotel-w-hurghadzie-po-zatruciu-pokar
mowym/45qv6gp

--
XL

38. Data: 2018-10-24 15:35:02

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.10.18 um 14:01 schrieb k...@g...pl:
> Że się wtrącę z boku, jeśli można.
> Chyba jest tak jak twierdzisz, że wirusy grypy mutują z właściwą sobie łatwoścą.
> Ale szczepienie wzmacnia ogólną odporność organizmu, i pewnie o to idzie.
> Nigdy nie szczepilem się przeciw grypie, ale też nie pamiętam kiedy chorowałem na
grypę.
> Nawet w sytuacji kiedy z konieczności opiekuję się kimś bliskim chorym na grypę, to
mnie się choróbsko ima.
> Może złego licho nie bierze? Ale szczepić się należy. Szczególnie osoby w starszym
> [...]

Szczepienia jak i inne rzeczy (brak stresu, wlasciwe odzywianie, dobry
sen, tryb zycia, wiele kontaktow itd.) wzmacniaja odpornosc organizmu. U
nas nie ma obowiazku szczepienia, ale lekarze z reguly je zalecaja i
robia badania na przeciwciala. Niektorzy pracodawcy natomiast wymagaja
szczepien i badan okresowych. Np. kiedy maja duzo kontaktow, pracuja z
chorymi, dziecmi, krwia i innymi wdzielinami. Badania i szczepienia sa
wtedy bezplatne, takze gdy pracownicy wyjezdzaja sluzbowo do krajow,
gdzie wymagane sa szczepienia i profilaktyka.
Z opowiadan rodziny wiem, ze w latach 50 na koklusz umieralo w Polsce
duzo dzieci, ale wczesniej, bo w latach 1918-20 na grype "hiszpanke"
zmarlo 25-50 mln ludzi, glownie mlodych (ofiarami grypy sa z reguly male
dzieci, ludzie starzy i chorzy). Dziadek stracil wtedy rodzicow i dwoje
lub troje rodzenstwa.
W XIV wieku jedna trzecia czyli 25 mln Europejczykow padlo ofiara
dzumy. Ostatnio w latach 2009/10 w pandemii swinskiej grypy zmarlo okolo
18,5 tys. glownie mlodych ludzi.
Wiele chorob, ktorych kiedys dziesiatkowaly ludzkosc (dzuma, cholera,
gruzlica, kochlusz, grypa, malaria itp.) dzieki lekom i szczepieniom
prawie zniknely, albo wystepuja rzadko, w szczegolnych okolicznosciach
(w zamknietych spolecznosciach, w czasie klesk zywiolowych, wojen) i sa
zwalczane w zarodku, ze sie nie rozprzestrzeniaja.
W Afryce na granicach widzialem ostrzezenia, ze obywatele krajow, gdzie
wystapily zachorowania na ebole nie beda przepuszczani, osoby, ktore
byly na obszarach z zolta febra musza pokazac zaswiadczenie o
szczepieniu, a w Botswanie z powodu obaw o bydlo stawiano na drogach
zapory - auto przejezdzalo przez maty dezynfekcyjne, a pasazerowie
wysiadali i musieli tez po nich przejsc oraz dezynfekowac buty z bagazu.
Przy budce siedziala pani i badala termometrem czola podroznych.
Wszystko to przesada? Gdyby nie bylo lekow, szczepien, dezynfekcji,
kwarantan i innych rezimow, to moze byloby mniej ludzi, no i mniej
uchodzcow (kandydaci umarliby po drodze)?
--
saluto
Silvio Balconetti

39. Data: 2018-10-24 15:35:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie czytałaś uważnie.

> Ale mało uważnie i bez zrozumienia. Do dupy z takim czytaniem :)

> Potrafię w jednym:
> a czego nie rozumiesz?

No to nie masz się czym chwalić...

--
XL

40. Data: 2018-10-24 15:38:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 14:56, XL pisze:

> Wreszcie jakaś samodzielna myśl i wypowiedź o ,,antyszczepionkowcach".
> Ba, samodzielne PYTANIE nawet!

To było pytanie retoryczne. (Wraz z odpowiedzią zresztą... którą
skrzętnie wycięłaś.)
Ale to kolejne pojęcie którego nie znasz i nie rozumiesz, więc się nie
przejmuj.

> Jak twoja kora mózgowa przejdzie pomyślnie jeszcze parę faz ewolucji i się
> choć trochę pomarszczy, to pogadamy.

To bardzo dobrze pokazuje twoją wiedzę na temat ewolucji :)
Pewnie czerpałaś ją z Biblii :):):)
W tajemnicy ci powiem, że to tak nie działa.

> Jest nadzieja!

No cóż... dla ciebie nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr